Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft op de Chineze boot in Rotterdam...wie heeft dag gedaan?..



Pagina's : [1] 2

03-02-2006, 13:10
Mijn verloofde wilt daar heel graag onze bruiloft houden....en ben er ook een keer geweest en toen was het toppie....maar voor de bruid en bruidegom zelf is het wat?....

03-02-2006, 13:24


ja tuurlijk is het wat het is echt gezelleg dar man

03-02-2006, 13:41
Ze zeggen toch dat dat niet zo goed is om je bruiloft op water te houden of in de buurt van ....
ze zeggen dat er dan geen malaikath komen,en s avonds is het ook gevaarlijk niet?

03-02-2006, 14:15
Ik zou eerst gaan navragen of die chinezen het weer aan marokkanen verhuren want ze hebben een hele tijd marokkanen geweigerd omdat die er altijd een tering zooi van maakte.

03-02-2006, 14:16


Lieve schat,
Mijn nicht heeft daar haar feest gegeven, en ik raad het je ten einde af!
Want ik vindt die zaal zo lelijk, en als er genoeg wind is , dan voel je het gewoon!
Mensen worden daarvan gewoon zeeziek!
En alleen van buiten is ie mooi en het restaurant van binnen, maar als je naar de feestzaal gaat boven lijkt het net een buurthuis.
Maar dit is mijn advies hoor.
Uiteindelijk trouw je maar een keer in je leven toch?( dat is wel de bedoeling hoor!)

03-02-2006, 14:18
@ sohela18: ja voor de gasten leuk en gezellig...maar ook wat voor ons...
@ So deco: daar heb ik nou nooit van gehoord en anders wist mijn verloofde het wel maar we vragen het na tnx
@ beppie_truus: wij zijn netjes aan ons moeten ze het wel verhuren...

03-02-2006, 14:20

Citaat door playerwest:
Lieve schat,
Mijn nicht heeft daar haar feest gegeven, en ik raad het je ten einde af!
Want ik vindt die zaal zo lelijk, en als er genoeg wind is , dan voel je het gewoon!
Mensen worden daarvan gewoon zeeziek!
En alleen van buiten is ie mooi en het restaurant van binnen, maar als je naar de feestzaal gaat boven lijkt het net een buurthuis.
Maar dit is mijn advies hoor.
Uiteindelijk trouw je maar een keer in je leven toch?( dat is wel de bedoeling hoor!)
de zaal al is tie zo lelijk die toveren we helemaal om we hebben hele mooi decoratie gezien..dus dat is geen probleem...dat zeeziek...die boot beweegt zowat niet...en in augustus gaan we trouwen..dus denk niet dat er wind is...maar schoekran...alles is welkom..
k zal het onthouden....

03-02-2006, 14:43

Citaat door Samira_Sweety18:
de zaal al is tie zo lelijk die toveren we helemaal om we hebben hele mooi decoratie gezien..dus dat is geen probleem...dat zeeziek...die boot beweegt zowat niet...en in augustus gaan we trouwen..dus denk niet dat er wind is...maar schoekran...alles is welkom..
k zal het onthouden....
WAT IS DAN JOU PROBLEEM MEID????

je opent een topic over hoe en wat de ervaringen, dan krijg je die en dan zeg je overal dit is geen probleem, dat is geen probleem, zaaldeco geen probleem, zeeziek geen probleem want je trouwd in augustus dan waait het niet....


DUS WAT DAN JE PROBLEEm als je toch alles goed vind aan die zelf zelf al??


voel je niet aangevallen hoor,maar ik vodn het beetje vreemde topic terwijl jezelf gewoon eigenlijk al voor die zaal gaat begrijp ik zo uit je verhalen.

allah ie kemel belgheer , dat je nog lang en gelukkig mag zijn

03-02-2006, 20:30

Citaat door mickymous:
WAT IS DAN JOU PROBLEEM MEID????

je opent een topic over hoe en wat de ervaringen, dan krijg je die en dan zeg je overal dit is geen probleem, dat is geen probleem, zaaldeco geen probleem, zeeziek geen probleem want je trouwd in augustus dan waait het niet....


DUS WAT DAN JE PROBLEEm als je toch alles goed vind aan die zelf zelf al??


voel je niet aangevallen hoor,maar ik vodn het beetje vreemde topic terwijl jezelf gewoon eigenlijk al voor die zaal gaat begrijp ik zo uit je verhalen.

allah ie kemel belgheer , dat je nog lang en gelukkig mag zijn
ik had het niet over de zaal zelf...maar mijn man dan en ik moeten ons toch ook nog verkleden enzo..is het voor ons wat voor de gasten is het top dat weet ik...het staat er ook duidelijk schat...gair inscha'Allah...
Amien...

03-02-2006, 20:35
Salaam,

De zaal is super mooi, me vriendin is daar 2 weken geleden getrouwd!
Ik weet wel dat het hij sinds kort verbouwd is, maar ik raad hem echt aan!

Ik wens je alle geluk Insha'Allah...

03-02-2006, 20:49

Citaat door Hulpverlener:
Salaam,

De zaal is super mooi, me vriendin is daar 2 weken geleden getrouwd!
Ik weet wel dat het hij sinds kort verbouwd is, maar ik raad hem echt aan!

Ik wens je alle geluk Insha'Allah...
tnx voor je reactie meid...
Inscha'Allah..

03-02-2006, 20:59
Als je in augustus gaat trouwen kan je misschien beter wachten tot die nieuwe marokkaanse zaal in ijselstijn af is..!!

03-02-2006, 21:03


Ben jij Samira_sweety18 van "onzinhoekje"? ???

03-02-2006, 21:05

Citaat door prinsesje_17:
Salaam,

Sorry hoor dames die dit zaal afraden, ik heb zelf gezien...!!
De zaal is prachtig geworden en daarom ook nu zo duur. Er kunnen nu circa 500 mensen en alle vloeren en muren zijn helemaal nieuw..
En nog iets de boot beweegt amper je voelt niet eens dat je in een boot zit.
Dus meid ik raad het je zeker aan

groetjes
ooohh hebben ze het vernieuwd? okeej dan
aaaah met deze reactie ben ik echt blij..schoekran schat...

03-02-2006, 21:05

Citaat door __Souf:
Als je in augustus gaat trouwen kan je misschien beter wachten tot die nieuwe marokkaanse zaal in ijselstijn af is..!!
mijn verloofde wil zo graag op de Chineze boot...maar bedankt voor je tip..

Pagina's : [1] 2