Bekijk volle/desktop versie : een droom heeeeeeelp



03-02-2006, 09:44
hallo allemaal wie kan mij helpen bij een droom die ik afgelopen nacht heb gehad
het aakt mij een beetje angstig het gaat om een zwart hond die ik droomde
het was een groot hond in een kamer waar ik aawezig was
hij bijte me niet hij blafte niet maar hij kwam maar steeds dicht bij me en wrijvde zich steeds aan me ik liep steeds weg en hij bleef me maar achtervolgen
alleen zijn gezicht heb ik niet in de droom kunnen zien
heeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik weet ma a3lama illa llah maar graag zou ik de betekenis daar van willen weten zwart is bij mij nooit goed.
alvast erg bedankt.

03-02-2006, 09:55


Wat een onzin...
Een droom hoeft niks te betekenen hoor..
Misschien hou je wel van zwarte honden?

03-02-2006, 10:07
ik heb me weten te vertellen dat als er een hond in je droom komt. Dat dat ishekemen zijn, misgunners, jaloerse mensen, mensen die over je praten.


slangen waren volgens mij als je niet bid. Honden was dan volgens mij misgunners.

03-02-2006, 11:42
Lieverd, wist je dat je slechte dromen niet mag doorvertellen? Natuurlijk, je mag doen wat je wilt, maar het is beter dat je het niet doorvertelt.

Wat wordt je er beter van als je een betekenis krijgt? Wat voor jou mekteb is zal je toch overkomen, en wat niet, niet.

Ga altijd met woedoe slapen en lees koraan op, dan zal je inshallah geen slechte dromen krijgen.




Naouaar ziet het nut niet van dromen uitleggen...

03-02-2006, 11:47


Misschien is er wel iemand jaloers op jouw...iemand waar jij toch veel van hou...of je denkt het zo.

Zwarte hondjes zijn lief hoor....maar ik weet tuurlijk niet in hoeverre ze in jullie huis mogen komen...ik heb een heel lieve hond gehad en die was zwart met een wit befje en die was reuze.

Nare dromen kunnen ook komen doordat je overdag een stresssituatie niet hebt verwerkt en die verwerk je dan in je slaap!

03-02-2006, 11:55
betekent dat je een meet en greet hebt gewonnen met Snoop Dogg whehehe :P

03-02-2006, 11:56

Citaat door loebna:
hallo allemaal wie kan mij helpen bij een droom die ik afgelopen nacht heb gehad
het aakt mij een beetje angstig het gaat om een zwart hond die ik droomde
het was een groot hond in een kamer waar ik aawezig was
hij bijte me niet hij blafte niet maar hij kwam maar steeds dicht bij me en wrijvde zich steeds aan me ik liep steeds weg en hij bleef me maar achtervolgen
alleen zijn gezicht heb ik niet in de droom kunnen zien
heeeeeeeeeeeeeeeeeelp ik weet ma a3lama illa llah maar graag zou ik de betekenis daar van willen weten zwart is bij mij nooit goed.
alvast erg bedankt.
Honden dromen betekent dat je vijanden hebt en zolang hij jou niet heeft gebeten en niet blaft dan is het goed. En ik spreek uit ervaring. Ik droomde tjidje terug ook een hond die in me been had gebeten..na een tijdje had ik echt veel problemen en iemand die me haatte probeerde me zwart te maken.

03-02-2006, 11:58
Nee een zwart hond is een djinn en ik denk dat je gewoon zonder woedoo naar bed bent geweest en mischien op je rug lag te slapen, lees voortaan ayat el koersi en 3 x Koel Howa Allah en je zult een rustige nacht krijgen.

Succes

03-02-2006, 12:02

Citaat door jusina:
Nee een zwart hond is een djinn en ik denk dat je gewoon zonder woedoo naar bed bent geweest en mischien op je rug lag te slapen, lees voortaan ayat el koersi en 3 x Koel Howa Allah en je zult een rustige nacht krijgen.

Succes
Nee meid dat betekent geen djinn...zoek het maar op in een dromenuitleg boekje...

03-02-2006, 13:39

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
Nee meid dat betekent geen djinn...zoek het maar op in een dromenuitleg boekje...

van harry potter zeker....whehhe

Dromen zijn dromen je kan nooit zeggen wat een droom precies is onzin je kan uit het verhaal van de droom halen wat het ongeveer is.

03-02-2006, 15:06

Citaat door Big_Thief:
van harry potter zeker....whehhe

Dromen zijn dromen je kan nooit zeggen wat een droom precies is onzin je kan uit het verhaal van de droom halen wat het ongeveer is.
Nee van teletubies

ga geen onzin hier uit zitten kramen...want de uitleg van dromen zijn gebaseerd op hadiths en hadiths liegen niet...en sidna youssef kon ook dromen uitleggen en vertelde precies wat de droom betekende...dus vergis je niet ( dit was maar een voorbeeld)

05-02-2006, 20:11
erg bedankt allemaal en nee zoals ik al zei niemand kan het weten dan allah zelf maar dromen horen bij het leven en uitleg is er altijd zelfs door imaams en altijd is er ma a3lama ila llah en nee voor die mensen die denken jin of je heb niet geboden of zonder woedo naar bed ik ben en moeder van twee kids en doe mijn best al van jongs af aan om het gebed te richten in zijn tijd en ja tuurlijk lukt het niet altijd om op tijd te bidden ik werk ook en ja als ik thuis ben haal ik het gebed in en allah is rafoeron rahim mensen gaan gelijk van het slechte af maar MEKNASSIA erg bedankt llah igalik oj hefdek men3joen naas choekran

05-02-2006, 20:25



Citaat door loebna:
erg bedankt allemaal en nee zoals ik al zei niemand kan het weten dan allah zelf maar dromen horen bij het leven en uitleg is er altijd zelfs door imaams en altijd is er ma a3lama ila llah en nee voor die mensen die denken jin of je heb niet geboden of zonder woedo naar bed ik ben en moeder van twee kids en doe mijn best al van jongs af aan om het gebed te richten in zijn tijd en ja tuurlijk lukt het niet altijd om op tijd te bidden ik werk ook en ja als ik thuis ben haal ik het gebed in en allah is rafoeron rahim mensen gaan gelijk van het slechte af maar MEKNASSIA erg bedankt llah igalik oj hefdek men3joen naas choekran
Amin ya rabbie el 3alamien...

la chokr 3ala wajib

06-02-2006, 16:41
hier heb je een site waar je mischien een antwoord op je vraag kan vinden
http://www.walidin.com/dromen.htm