Bekijk volle/desktop versie : Drama drama...



Pagina's : [1] 2 3

02-02-2006, 22:29
Salaam meiden,

Ik wil geen kinderen op mijn bruiloft....Hup 40% valt af!
Ik wil een mannelijke band.....Hup 15% valt af!

Wat kan ik eraan doen. Kinderen wil ik zoiezo niet! Ze verpesten al die feesten. En vrouwen houden hun kinderen nooit bij zich!
M'n vriendin ging trouwen....het is helemaal verpest door de kinderen er lagen luiers in de gang, koekjes op de grond, limonade en daar moest ze langs. De negaffa vroeg ons eerst om de vloer schoontemaken en daarna kon ze pas komen anders werden haar jurken zwart!

Een vrouwelijke band HELL NO!!
Dj voor een seber oké maar niet voor een bruiloft?!
Wat moet ik doen.....
Ik zit nu te twijfelen om een DJ te nemen (dj jeblia) En daarna Dakka Marakchia. Daar zeg ik dan lekker niks over. Totdat ze verrast worden in de zaal.
Lady's help me!!!
Ik kan dromen naar mijn droom bruiloft met khalid bennani!

02-02-2006, 22:58


volg je droom meid ... laat die mensen maar lekker

02-02-2006, 23:08
In mijn droom is mijn fam er ook...
Dat is het probleem...

02-02-2006, 23:11
Een bruiloft zonder kinderen is zo geregeld.. mist je het op een nette manier overbrengt.. niet: laat de kinderen thuis.. maar gewoon netjes uitleggen dat de zaal waar jij huurt geen kinderen aanwezig mogen zijn.. (je hebt er nette gedichtjes voor) en geef gewoon eerlijk aan waarom het eigenlijk niet mag...

ik begrijp je probleem over de band.. je wilt mannen en vrouwen apart doen begrijp ik hierzo... tja je kan toch een zaal zoeken waarbij de wand zeer dun is.. en waarbij de band gewoon bij de mannen staat maar de speakers ook bij de vrouwen staan... het is maar een idee...

02-02-2006, 23:15



Citaat door _undercover_:
In mijn droom is mijn fam er ook...
Dat is het probleem...
ik vind sommige mensen echt arrogant soms he ... ook al is het familie ze horen je beslissing te waarderen... ze kunnen heus wel voor een avondje een oppas vinden hoor ... gelukkig doen ze bij ons niet moeilijk ... er staat altijd onderaan het kaartje -GEEN KINDEREN GEWENST


dat ga ik inchallah ook doen doet toch iedereen dus meid doe dat nou maar gewoon als ze je gelukkig willen zien dan respecteren ze dat gewoon

02-02-2006, 23:24

Citaat door tempted_2_touch:
ik vind sommige mensen echt arrogant soms he ... ook al is het familie ze horen je beslissing te waarderen... ze kunnen heus wel voor een avondje een oppas vinden hoor ... gelukkig doen ze bij ons niet moeilijk ... er staat altijd onderaan het kaartje -GEEN KINDEREN GEWENST


dat ga ik inchallah ook doen doet toch iedereen dus meid doe dat nou maar gewoon als ze je gelukkig willen zien dan respecteren ze dat gewoon
Geen kinderen gewenst,
Cadeautip: envelop,
routebeschrijving tot sint juttemus...

en toch komen ze allemaal om te feesten

02-02-2006, 23:32
Hey meid,

Misschien is het een idee, maar ik heb hier weleens een topic gelezen van meiden die tijdens je bruiloft op alle kinderen letten. Ze houden een soort eigen feestje voor de kinderen met allerlei activiteiten. Als ik me goed kan herinneren is het wel alleen in Den Haag. Maar je kunt natuurlijk op zoek gaan naar meiden die dit doen in jouw omgeving.

En wat de band betreft: meid je trouwt inshallah maar 1 keer. Als jij, je ouders, je mannetje en zijn ouders het goed vinden dan zou ik echt geen rekening houden met andere familieleden. Zo ben ik althans. Willen ze komen mar7babihoem, zo niet even goede vrienden/familie. Het gaat er om dat jij en je mannetje de dag van jullie leven hebben en niet zij. En ik kan me niet voorstellen dat alle mensen die jij kent hier problemen mee zullen hebben. Maar ghizlen had ook al een optie aangegeven.

Succes!

03-02-2006, 01:06
op de uitnodiging:


"Vergeet de kleintjeS geen nachtzoen te geven voordat u komt"

03-02-2006, 09:40
Zet gewoon op het kaartje dat de zaal niet geschikt is voor kinderen.

Wat in de praktijk vaak het geval is; ooit een slaapkamer bij een zaal gezien?

03-02-2006, 10:32
jah

Gelieve op verzoek van de zaalbeheerder kinderen thuis laten..

no kids at my wedding.. als ik teveel geld had.. dan had ik een springkussen laten opblazen voor ze met een patatkraam buiten.. zodat ze lekker misselijk worden en daar in hun eigen kots in slaap kunnen vallen.. kan ik rustig door met mn wedding

03-02-2006, 10:34
of je kan iets van

Kinderen vanaf 12 jaar toegestaan..

´En mocht u ons iets willen schenken.. dan kunt u aan een envelopje denken´

03-02-2006, 10:46
Op mijn bruiloft hebben de gasten die hun kinderen hebben meegenomen van de stoelen een bed gevormd, hoe vind je die! Was ook nog eens zijn familie notabene, dus hij vroeg ze om de kinderen naar de hotelkamer te brengen zodat ze daar konden slapen maar ze weigerden!

Wij hadden helemaal niets op de kaart staan betreffende kinderen of envelopje, we hebben iedereen vrij gelaten..

03-02-2006, 10:55


geen kids toegelaten.....30% valt af
Feest wordt in zaal gehouden...20% valt af
Er wordt muziek gedraaid.....20% valt af
Er wordt muziek met mannelijke band gedraaid....30% valt af, inclusief me ouders


Ga ik lekker me bruiloft vieren, met een mannelijke band, 100 kilo aan eten, catering en taart voor lucht....alleen mn mannetje en ik....Als hij al op komt dagen...

Met andere woorden of je kan alles en iedereen pleasen en alles doen volgens HUN wensen en dan ben jij ongelukkig offf je doet gewoon wat je wil. De mensen die ECHT om je geven komen koste wat kost...ookal huur je een paaldanseres in!!!

Diamond

03-02-2006, 10:58
Nou meis ik zit dus ook met dat probleem,ik ben een ned moslima alhamdoelillah...eerlijk is eerlijk de ned trouwfeesten zijn niet echt WOW.Maaaaaaaar je ziet er NOOIT rond rennende,schreeuwende,vervelende kinderen.Dat is eigenlijk het enige positieve van een ned trouwfeest.
En aangezien er meer marokanen dan ned mensen op ons trouwfeest komen vrees ik ook voor het ergste
Ik heb al een beetje zitten rekenen,als al die vrouwen hun kids meenemen dan zit ik met ongeveer 35 kids opgescheept

Ik heb wel al bij de meeste mensen laten blijken dat ik niet echt op die kids zit te wachten,ik zou me er eigen er heeeeeeeeel erg aan storen als ze daar als een stel dolle kippen door die zaal gaan rennen.
Het moet tenslotte een mooi trouwfeest worden en geen kinder partijtje(anders had ik wel de MAC DONALDS afgehuurd met die maffe clown erbij.)
Nou mochten er als nog kinderen komen,en er loopt er een voor me voeten als ik de zaal binnen kom waneer alle aandacht voor mij hoort te zijn dan geef ik dat kind zo'n harde trap onder zijn reet dat hij of zij de rest van zijn leven er een trauma aan over zal houden.

Nou ik zal voor je duimen dat er niet al teveel of helemaal geen kids bij je trouwfeest aanwezig zullen zijn.....als jij dat dan ook voor mij doet dan komt alles wel goed insha allah.

Liefs van een ned moslima.
Beslama

03-02-2006, 10:58
Hoe Minder Mensen Er Komen Hoe Minder Geld Je Kunt Uitgeven, Het Blijft Vervelend Dat Je Naaste Familieleden Niet Komen Als Je Zus En Zo Niet Doet. Ik Heb Ook Dat Probleem

Pagina's : [1] 2 3