Bekijk volle/desktop versie : En wat doe jij?????



02-02-2006, 14:13
Salaamoe Aleikoem wrwb,

Het geeft aan hoe zwak onze imaan is. Dat zulke cartoons worden gepuliceerd en vertoond openlijke belediging van de islam en moslims en wij slapen door. Stagfiroe Allah stel je voor dat de profeet vzmh in onze tijd zou leven, volgens mij zouden er velen hem nog aangeven bij de AIVD.
Het is je plicht om deze monekaar te bestrijden als moslims... .
In plaats van de verantwoordleijkheid bij de arabische leiders taghoet weg te leggen, deze zijn iet beter als farao´s. Het gaat erom dat we zelf in actie komen tegen belediging van onze religie en dat anti islamisme gestarft zou moeten worden net als anti- semitisme.
Maar wij slapen door. Het gevaaris niet alleen van deze Kuffars maar ook van inter binnen onze gemeenschap marionetten en NSB´ers die hun moslimbroeders aangeven of de Kuffars op een podium zetten. Onze huisallochtoontjes. Laat ons bij onszelf nagaan hoe we de handen ineen kunnen steken en onze religie daadwerkelijk kunnen verdedigen. Waar zijn de sverdeigers van de islaam. Wie veneemt het op voor deze religie, 2 miljard moslims en er wordt iedere keer met ons gevoetbald.
Nu heb ik de fora gevolgd op marokko .nl waar ijn de broedrs die hun tijd verdoen met discussie wie heeft gelijk e nwie niet. Wie vena jullie verdeigt de islam nu, of bestaat jullie moslim zijn alleen uit elkaar uitmaken voor de een of ander.
Gebruik je tijd dan om een lijst te maken voor jullie moslimbroeders en zuster om producten uit Denemarken te boycotten. Nu waar zijn de demonstranten die zich beleidgt voelden door Slaman Rushdie des Tijds. Schandalig schandalig scahndalig.

Ga bij jezelf na in hoeverre jOu imaan wel zuiver is.

Ik wacht af....

Daarbij onze arabische leiders hebben het nooit opgenomen voor de islam waarom verwachten dan een reactie van hen. Want als zijn echte moslims waren ging het goed in onze landen.

Ik wacht af...

Wie verandert deze munkaar Jij ...... of samen. Waar zijn de strijders van deze Umma. Waar zijn de verdedigers van deze ummah...

03-02-2006, 00:20


" zijn de verdedigers van deze ummah" die bevinden zich momenteel in de strijdvelden

Op de vraag wat doe jij nu? ik doe lekker niets, laat dit een les zijn voor de moslims.

wasalaam