Bekijk volle/desktop versie : Ik ken een meisje,



Pagina's : [1] 2 3 4

02-02-2006, 10:47
Voor et eerst ken ik een meisje persoonlijk dat een maagdenvlies correctie heeft gedaan. IK d8 eerst dat dat allemaal BullShit was enzo. Ik geloofde niet dat een marokkaans meisje haar maagdenvlies kon opgeven voor et huwelijk en daarna et ging laten dicht naaien.

!!

02-02-2006, 10:50


Dat had ik met meiden die zich omkleden in de toiletten van treinen.
Mensen praten nogal veel, en ik geloofde het in eerste instantie niet.
Tot ik het op een dag met eigen ogen zag.

02-02-2006, 10:52

Citaat door RisLaine:
Dat had ik met meiden die zich omkleden in de toiletten van treinen.
Mensen praten nogal veel, en ik geloofde het in eerste instantie niet.
Tot ik het op een dag met eigen ogen zag.
Zag? wat zag je dan?

xxx

02-02-2006, 10:54

Citaat door onweerstaanbaar:
Zag? wat zag je dan?

xxx
Masha'Allah meiden met hijaab en lange kleding.
Gaan met een aantal het toilet in, en komen eruit als goedkope HC trolletjes, om het zo maar te verwoorden.
Dikke laag make-up, hoofddoek is pleite en in minirokjes.
Je schrikt écht als je zoiets ziet.

02-02-2006, 11:00


Ik ging een keer nr A'dam met de trein. In dord. stapten er toen 2 marokkaanse meisjes in zonder hoofddoek. Later in de treinkwam ik ze tegen met hoofddoek. Ik vond het best wel raar en heb toen gewoon heel netjes gevraagd waarom ze hun hoofddoek uit hadden voordat ze in de trein zaten. Ze vertelde mij dat ze naar een verjaardag waren gegaan

Maar et meest schrok ik van die maagdenvlies correctie. Als je dat meisje ziet, zou je echt niet denken dat ze zoiets zou doen. Zoo rustig ziet ze eruit

maar wel grappig

02-02-2006, 11:01

Citaat door RisLaine:
Masha'Allah meiden met hijaab en lange kleding.
Gaan met een aantal het toilet in, en komen eruit als goedkope HC trolletjes, om het zo maar te verwoorden.
Dikke laag make-up, hoofddoek is pleite en in minirokjes.
Je schrikt écht als je zoiets ziet.
ooooooo ok. nu vat ik m.......schandalig is dat! maar sommige meiden worden ook gedwongen om een hijaab te dragen vanuit thuis........dan kan ik me enigzins voorstellen dat je zoiets hebt van ik kleed me om......maar minirokken en dergelijke....hmmmm das wel heel erg uit je bol gaan!


xxx

02-02-2006, 11:03

Citaat door onweerstaanbaar:
ooooooo ok. nu vat ik m.......schandalig is dat! maar sommige meiden worden ook gedwongen om een hijaab te dragen vanuit thuis........dan kan ik me enigzins voorstellen dat je zoiets hebt van ik kleed me om......maar minirokken en dergelijke....hmmmm das wel heel erg uit je bol gaan!


xxx
5 jaar geleden werd ik ook gedwongen door mijn vader om een hoofddoek te dragen. Deed em buiten altijd uit, maar verder ook niet, mijn kleren die had ik gewoon aan

02-02-2006, 11:05

Citaat door sammy_boeffie:
Ik ging een keer nr A'dam met de trein. In dord. stapten er toen 2 marokkaanse meisjes in zonder hoofddoek. Later in de treinkwam ik ze tegen met hoofddoek. Ik vond het best wel raar en heb toen gewoon heel netjes gevraagd waarom ze hun hoofddoek uit hadden voordat ze in de trein zaten. Ze vertelde mij dat ze naar een verjaardag waren gegaan

Maar et meest schrok ik van die maagdenvlies correctie. Als je dat meisje ziet, zou je echt niet denken dat ze zoiets zou doen. Zoo rustig ziet ze eruit

maar wel grappig
Grappig?
Eerder zielig!
Hoe laag kun je zinken?
Meiden hebben tegenwoordig geen waardigheid, en zelfrespect.

@ Onweerstaanbaar; als je de hoofddoek niet met de juiste intentie draagt, kun je de hoofddoek het best afdoen.

02-02-2006, 11:07
Ja dat bedoel ik........maar als je gedwongen word lijkt het me moeilijk om te zeggen paps/mams ik wil het niet meer! vandaar al die omkleedacties

02-02-2006, 11:08
Jah, ik vind het wel grappig. Je moet echt lef hebben voor een maagdenvlies correctie.

02-02-2006, 11:10

Citaat door sammy_boeffie:
Jah, ik vind het wel grappig. Je moet echt lef hebben voor een maagdenvlies correctie.
En om je te laten ontmaagden voor het huwelijk.

@ Onweerstaanbaar, wat voor nut heeft het dragen van de hoofddoek dan?
Een hoofddoek draagt iemand omwille van Allah, niet omwille van de ouders.

02-02-2006, 11:13

Citaat door RisLaine:
En om je te laten ontmaagden voor het huwelijk.

@ Onweerstaanbaar, wat voor nut heeft het dragen van de hoofddoek dan?
Een hoofddoek draagt iemand omwille van Allah, niet omwille van de ouders.
Dan heb je ook ZEKER lef

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat sommige meisjes dat kunnen doen.

02-02-2006, 11:25


oh mij god zulke meisjes zijn egt walgelijk!!!!
je gaat tog geen sex hebben voor het huwelijk alatief

02-02-2006, 12:27

Citaat door sammy_boeffie:
Dan heb je ook ZEKER lef

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat sommige meisjes dat kunnen doen.
Ik ook niet, komt echter váák voor.

02-02-2006, 12:35

Citaat door RisLaine:
Ik ook niet, komt echter váák voor.
Khou de mijne lekker dicht

Pagina's : [1] 2 3 4