Bekijk volle/desktop versie : Bush zegt het hardop VS zal Israel Militair steunen ingeval van Iraanse aanval



Pagina's : [1] 2

01-02-2006, 23:43
Reuters

President Bush beloofde woensdag dat de Verenigde Staten van Amerika Israel zullen verdedigen in geval van een Iraanse aanval. Tevens veroordeelde hij opnieuw de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad van ´ziekelijke taal´ tegen Israel.

In een interview met Reuters aan boord van Air Force One zei Bush verder dat er een goede kans was dat de IAEA (het internationaal atoomagentschap) de zaak Iran zal doorspelen naar de veiligheidsraad voor mogelijke sancties.

`Ik maak me zorgen, ten eerste omdat een persoon de geschiedenis van de Holocaust tracht te herschrijven en ten tweede omdat hij zijn voornemen heeft duidelijk gemaakt om Israel te vernietigen´, zei Bush.

´Israel is een sterke bondgenoot van de Verenigde Staten, en we zullen Israel bij staan ter verdediging mocht dit nodig blijken. Het is niet alleen de Verenigde Staten die zich stoort aan de recente dreigementen van Iran, het stoort vele landen verspreid over de gehele wereld., voegde hij toe.

Toen hem werd gevraagd of hij hiermee ook militaire ondersteuning bedoelde, antwoordde hij, `Reken er op,.. wij zullen Israel verdedigen!´

http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/677652.html

01-02-2006, 23:58


ja ik denk dat zelfs egypte israel nog wel zal steunen...

02-02-2006, 00:00
Natuurlijk doet Amerika dat, en de NAVO ook.

02-02-2006, 00:02
Van mij mogen ze.



Laat Iran nu maar z'n gang gaan en evengoed een nucleair programma ontwikkelen. Zij hebben er recht op.

Indien zij dit zullen misbruiken, en alleen dan, mag er rechtvaardig tegen worden opgetreden.

Geen preventieve tralala smoesjes.

Indien men preventief wil optreden, dient men ook het goede voorbeeld te geven.

02-02-2006, 00:52


volgens dat chinese boekje is de aanval de beste verdediging

02-02-2006, 00:58

Citaat door xomarx:
nog een reden voor een mooie aanslag op de VS
,... kijk die osama lijkt heel wat maar eigenlijk hebben we hem in 4 jaar 20 minuten op de buis gezien, en ja hier en daar zorgen ze voor wat vuurwerk, so what.

het blijft een zandvlooi met een zonnesteek

02-02-2006, 00:59

Citaat door xomarx:
nog een reden voor een mooie aanslag op de VS
Wat let je............ de middelen het geld of is het wat anders.

De beste stuurlui staan aan wal sukkel.

02-02-2006, 01:14

Citaat door xomarx:
dat denk jij grote vriend..

Osama heeft heel de wereld op de kop gezet..kijk alleen maar naar de
amerikaanse economie die t er nog steeds onder lijdt...
maar wees geduldig..binnenkort horen we weer van hem!!
kijk als de amerikanen down gaan gaat de hele wereld down,.. en ik weet dat Allah niet komt helpen. Het blijven speldenprikjes....

02-02-2006, 01:19

Citaat door xomarx:
Huh ?? ik weet niet of je voor jezelf praat...maar ik ben echt niet Down hoor!!
ik weet niet waar jij die onzin vandaan haaalt...HAhHAHAHHAhAa
ik zei niet dat jij down was.. ik zei dat als de amerikaanse economie ploft, de hele wereldeconomie ploft en dat in de chaos die erop volgt Allah echt niet zal komen helpen. met andere woorden de man die jij om zijn aanslagen adoreert helpt jou en de rest van de wereld naar de verdoemenis en dan blijkt de hemel een fabel, laat staan de Hel.

dus het is maar waarop je hoopt

02-02-2006, 01:22
Inshallah Zullen Ze Vernietigd worden Die Kruisvaarders!!!

02-02-2006, 01:22

Citaat door Edelmoedige:
Inshallah Zullen Ze Vernietigd worden Die Kruisvaarders!!!
allah wil niet of misschien heeft hij een ander plan

02-02-2006, 01:25

Citaat door xomarx:
begrijp t dan ..

dat is tog juist de bedoeling van Osama..en daar ben ik t 100 procent met m eens
op deze wereld moet er juist een chaos komen..een chaos dat je elke nederlander
zomaar kan doodschieten zonder dat er iemand van opkijkt...


maar efffe serieus..ik ken weinig marokkanen(vrienden ) die een hekel hebben aan osama....maaruhh wanneer denk jij dan wilders in zn graf komt..?
gewoon wanneer het tijd is net als ieder ander

02-02-2006, 01:31



Citaat door xomarx:
we beginnen met wilders en eindigen met wouter bos..
zoals ik al zei.. mafkezen zonder de steun van een echte god zijn geen partij

02-02-2006, 04:57
Iedereen zal Israel steunen als de fascisten aanvallen. Maar goed, laten we wel wezen, dat durven ze helemaal niet. Ze proberen slechts de aandacht af te leiden van hun rampzalige fascistische staat die naar vrijheid snakt.

02-02-2006, 04:58

Citaat door xomarx:
begrijp t dan ..

dat is tog juist de bedoeling van Osama..en daar ben ik t 100 procent met m eens
op deze wereld moet er juist een chaos komen..een chaos dat je elke nederlander
zomaar kan doodschieten zonder dat er iemand van opkijkt...


maar efffe serieus..ik ken weinig marokkanen(vrienden ) die een hekel hebben aan osama....maaruhh wanneer denk jij dan wilders in zn graf komt..?
Blablabla ... Blablabla ... tikkerdetik op het toetsenbord ... Blablala

Pagina's : [1] 2