Bekijk volle/desktop versie : Waarom kan een man niet ongemerkt naar een andere vrouw kijken.....nou!!!!



01-02-2006, 22:25
..........Ze zijn gewoon LOMP!!!!


















Hoe vaak komt het niet voor dat een man en vrouw ergens lopen en er een mooie vrouw langskomt .

De man probeert ongemerkt een blik te werpen op de schoonheid en de vrouw zegt lachend, pas op dat je ogen er niet uitvallen

De man voelt zich betrapt en vraagt zich af hoe zijn vrouw dit nou flikt , de uitleg is echter vrij eenvoudig. Aangezien mannen vrij gericht kijken en een beperkter blikveld hebben dan vrouwen, is vaak duidelijk te zien waar ze op dat moment naar kijken.

Aangezien een vrouw een heel breed blikveld heeft ziet ze onmiddellijk waar de man die naast haar loopt naar kijkt. Hoe goed hij ook zijn best doet een vrouw zal het bijna altijd doorhebben als haar man naar een andere vrouw kijkt.

Omgekeerd kunnen vrouwen naar alle mooie mannen kijken zonder dat hun partner ook maar iets in de gaten heeft.....

Die mannen ook

01-02-2006, 22:34


Whe now how to play the game

01-02-2006, 23:02

Citaat door love2bewoman:
Whe now how to play the game
welke game? als je wilt kijken dan kijk je toch

02-02-2006, 14:19
The game om ongemerkt naar een mooie man te kijke

Ik gaa t nie aan mn man ze neus hangen,,wie ik mooi vind..en mocht ie t toch zien..lekker boeiend ..hij is mijn prins en ik zijn prinses

02-02-2006, 14:22


hahaha je hebt helemaaaaaaaaaaaaaaal gelijk, daarom kunnen vrouwen ook meerdere dingen tegelijk doen

02-02-2006, 14:24

Citaat door meknessia86:
hahaha je hebt helemaaaaaaaaaaaaaaal gelijk, daarom kunnen vrouwen ook meerdere dingen tegelijk doen
woehahahahaha ik wil niet weten wat je allemaal tegelijk doet hooorrr...

02-02-2006, 14:26

Citaat door safwaa:
woehahahahaha ik wil niet weten wat je allemaal tegelijk doet hooorrr...
Hmmmmmmmmmmmmmmm geloof me dat wil je echt niet weten AFWASSEN, BELLEN, AAN MIJN MANNETJE DENKEN EN LUISTEREN NAAR WAT YEMMA TE VERTELLEN HEEFT

Als dat niet veel is

(verveling heerst)