Bekijk volle/desktop versie : al die lieve woorden die jij zei bleken allemaal leugens te zijn…..

Pagina's : [1] 2 3

01-02-2006, 20:04
Ik ben gizlan en ben 18 jaar
Ik heb 1 zusje:manel is 17
En een broer rachid en is 20 jaar
En me ma en pa nog

Iwa waar moet ik beginnen ik weet alleen dat mijn leven niet meer zo is als vroeger
Hoe graag ik het ook wil, door iemand te vertouwen ging het allemaal misss
Iwa ik ga maar beginnen

Ik hoorde me ma gizlan gizlan roepen ik keek op mijn telefoon en zag dat het 7 uur was
ik moet maar snel doen anders gaat me broer of mijn zusje weer naar de douch en heb egt geen zin om hier weer te wachten ik ging naar me kast pakte een handoek en ging naar de douche en nam een heerlijke douche toen ik eruit kwam ging manel er snel in want ja als je maar een beetje laat bent dan kan je het schudden
iwa ik ging naar mijn kamer pakte een donkere spijkerbroek en een witte replay truitje
en deed ze aan en deed effe mouse in me haren zodat me krullen mooi kwamen en deed parfum op en pakte mijn tas en ging naar beneden
ik zag me ma en pa aan het ontbijten ging ze groeten en ging ook effe ontbijten ik en me ouders hadden het over alles en nog wat tot me tel over ging zag op mijn display dat het yasmina is yasmina is een hele lieve meid beschow haar net als mijn zusje

ikkuh:iwa zinna alles goed
yasmina: ja tog met ja
ikkuh:ja gaat goed hmmdl
yasmina: owkeej dan sgatje maar ik zie jou zo over 10 min bij de tram saffi
ikkuh: ja is goed sgat zal er zijn thallah
yasmina:doeeg zinna

na dat ik had opgehangen vroeg me pa met wie ik aan de lijn was ik zei dat het yasmina was en dat ik haar over 10 min bij de tram zag toen kwam me susje naar beneden en gaf ons allemaal een zoen en toen volgde mijn broer en zaten we met zen alle aan het ontbijten
en toen kreeg ik de schrik van mijn leven hoorde ik dat nou goed wat mijn broer zij
ja hoor want me vader en ma gingen er gelijk op antw
me broer zij net dat hij deze zomer wil gaan trouwen en toen keek ik op mijn horloge en zag dat ik snel moest zijn anders kom ik te laat bij yasmina
ik ging opstaan en zei tegen de rest dat ik ervandoor ging en zei tegen manel die hier nog een tijdje bleef vanwege wat mijn broer zij dat ik haaar straks ging bellen want ik wilde alles weten want ja als het zo is dan moet ik wel alles gaan regelen want ik wil er wel toppie uitzien en deed me schoenen aan en pakte mijn leren jas en toen ik buiten stond kon ik het niet laten en riep nog effe rachid gaat trouwen nou je kan het al raden iedereen die buiten liep keek me raar aan maar ja dat was ik wel gewent want ik en me vriendin doen deze gekke acties ook altijd en toen ik omkeek zag ik rachid al aankomen hij wou me natuurlijk terugpakken omdat ik hem verschut heb laten staan ahahahah maar ja ik was al een eind verder en hij riep nog wat en keerde terug maar ik wist vast wel zeker dat hij me straks thuis gaat pakken

01-02-2006, 20:05

laat me horen wat jullie er van vinden:goedzo:

01-02-2006, 20:15
je eerste lezer/fan, hey een vraagje is het waargebeurd????
anyway topbegin ga verder!!!!!!

01-02-2006, 20:19
ahha dankje wel meid dat je het een mooie begin vind
het is half waargebeurd

01-02-2006, 20:59

Nog een fan hbiba kom op met je vervolgje zied zied zied naaaaaaaaaaaaaaaaa

Kusjes chaimooa

02-02-2006, 14:54
[B]ik was de hoekje om en was bijna bij de tramhalte en zag al in de verte yasmina staan
we gingen allebei rennen en sprongen op elkaar omhelzen elkaar net alsof we elkaar jaren niet hebben gezien maar ja als egt van iemand houd is elke min langggg
ik vroeg hoe het ging met yasmina enzo
ik vertelde haar de nieuwtje van mijn broer en ook zij verwachte het niet van mijn broer want hij kwam elke dag wel met ene andere meid ahahah
maar ja we zagen de tram al aankomen en gingen instappen
we hadden het over van alles en nog wat tot we moesten uitstappen
we waren bijna bij school aangekomen en zag al noual en esma en farah aankomen
ineens ging door me heen hoe moet ik het tegen noual zeggen noual is mijn vriendin en zij vond mijn broer al een tijdje leuk meskiena het zal zeker hard aankomen noual en esma en farah kwamen aanrennen we gingen elkaar helemaal zoenen en omhelzen en toen gingen we de school binnen
en gingen naar de kantine en ik vertelde de meiden over rachid dat hij gaat trouwen ook de meiden geloofden het niet en noual al helmaal niet want ja zij vond mijn broer al een tijdje leuk en durfde niks te zeggen meskiena maar ik kreeg vaak het idee dat rachid haar ook leuk vond
maar ja noual de dag was al gelijk verpest want ja zij hield egt van rachid meskiena en ik geloof echt dat niemand zo veel van rachid hield als zij
toen hoorde we de bel en gingen naar onze les wij zitten met elkaar in de klas
dus het is altijd erg gezzelig

we kwamen de klas binnen gingen met zen alle achterin zitten en pakte onze boeken ik keek om me heen en zag die homo die we hadden voor nederlands niet hij zal vast wel zo komen
ik voelde 2 handen op mijn ogen ik riep alle namen tot die gene zijn handen weg hield
het was anour, anour is een hele goeie vriend van mij hij woont paar straten verder,iwa anour alles goed,ja tog met jou, jawel iwa waar was je ik liep je de hele tijd te zoeken sgat
ahah was in de kantine waar anders
zo gingen we verder met praten todat de meester binnen kwam
hij zij waarom hij laat was en vertelde erbij dat we een nieuwe leerling kregen
todat die gene binnen kwam

02-02-2006, 15:08
nou laat me horen wat jullie er van vinden

02-02-2006, 18:31
Kom op vervolgje please hartstikke leuk verhaaltje hbiba

kus chaimoooa

02-02-2006, 19:45
zag ik het nou goed onze nieuwe leerling is jouad ik kreeg de schrik van mijn leven,ik had wat met jouad maar toen ik hem een dag met een andere meisje zag wist ik dat het over was,het was in de zomer ik kwam langs de stad en zag hem daar in een hoekje staan met een andere meisje die heet sarah sinds dien heb ik niks van me laten horen hij had me zo vaak probeert te bellen,maar hij moest ook niet verwachten dat ik me laat gebruiken,maar ik heb mezelf belooft dat ik hem niet meer in me leven liet hij heeft mij zoveel pijn gedaan......
dat ik gewoon geen zin meer in het leven had maar ja ik kan niet altijd om hem huilen moet toegeven hij was wel ene mooie jongen groene ogen en blond haar
ik werd ineens door me vriendin geschopt en luisterde naar haar heey gizlan is dat niet jouad die ene vriend van jou,en helaass moest ik ja zeggen want had geen andere keus het was gewoon de waarheid ik dacht eindelijk dat ik van hem af was maar nee hoor hij komt in mijn klas en dat was het ergste en ik moet me niet druk maaken want ik voelde tog niks meer voor hem ....of tog wel me vriendin zei iwa saff maak je niet druk hij is je niet waard ik keek effe naar jouad en zag dat hij me aankeek hij dacht zeker dat ik hem ging groeten nou dacht het niet

jouad

ow mij god dat was gewoon gizlan,ze is nog mooier gewoorden ik moet traks iemand kiezen om om een rondleiding te maken ik besloot om gizlan te kiezen kon ik haar om een uitleg vragen waarom ze was weggeaan

toen begon de meester
we hebben een nieuwe leerling hij heet jouad maar hij zal verder zichzelf voorstellen

nou ik ben jouad ben 19 jaar
ben marokaans en woon in rotterdam zuid
heb 2 zusjes en 1 broer
ik keek naar jouad en ik zag dat hij oogcontact probeerde te zoeken maar hij had mij zoveel pijn gedaan dan ik hem geen aandacht gaf maar hij kreeg tog genoeg aandacht van die xxxx samira ze begon te slijmen en te knipogen
toen hij klaar was met zichzelfl te voorstellen
begon de meester weer
nou jouad kies maar iemand uit die je rond gaat leiden

en tot mijn verbazing kwam gizlan uit zijn mond
iedreen keek raar aan want ze hadden het niet verwacht, nou ik ook niet
me vriendinnen begrepen er ook niks van maar zeiden tegen mij dat ik gewoon
moest gaan maar wou ik dat wel.......

05-02-2006, 16:12
nou ik hoor wel of ik door moet gaan

06-02-2006, 16:59
zo weinig fans

kom op laat wat horen

06-02-2006, 17:14
hier een nieuwe fan, ik zou zeggen ga door de fans komen van zelf geloof me maar....................

08-02-2006, 20:01

nou ik zal verder gaan sgatje's

08-02-2006, 20:35
Ik besloot na een tijdje om gewoon te gaan anders zou het opvallen
En ik zou graag een uitleg willen wat hij met die xxxx deed en mij zomaar in de steek liet
ik werd uit mijn gedachten gehaald door de meester hij zei komt er nog wat van hij wil die rondleiding wel vandaag gizlan
en toen werd het tijd om achter de waarheid te komen
Ik groete me vriendinnen en Anouar en liep de klas uit en jouad volgde me
Ik wist dat nu de waarheid kwam maar was ik er wel op voor bereid
Nou ik moest niet afdwalen want ik moest hem een rondleiding geven
dus dat deed ik ook nou jouad hier heb je dan de kantine ik stond met me rug naar hem toe omdat ik geen oogcontact wou maken dat kon ik niet aan
hij begon ineens te praten,gizlan meid alles goed met je,ja wat denk je zelf ik word gedumpt en voor de rest gaat het prima tot jij weer verscheen
ik had het niet in de gaten wat ik zei het kwam er maar zo uit
gizlan doe normaal wie heeft wie verlaten, wie heb ik zo vaak geprobeerd te bellen maar nam niet op,wie heeft niks van zich laat horen nou dat was ik niet gizlan dat was jij
ik stond met open mond te kijken wat hij allemaal zei,en het werd me te veel en rende weg van jouad ik hoorde iemand achter me aanrennen en wist zeker dat jouad hij had me ingehaald en pakte me bij me arm en ik wist niet wat ik zag de eerste jongen in mijn leven had ik zien huilen,zie je al die tranen gizlan die heb ik sinds je weg was laten vallen
jouad probeer de schuld niet bij mij te leggen want jij was de gene die in de stad met die sarah stond dat was ik niet hoor ben je dat helemaal vergeten,gizlan ik stond daar met sarah omdat ze me iets vertelde over jou ze zei dat je iemand anders had,er gleed een traan langs mijn wang ik zag aan jouad dat hij de waarheid sprak want hij liet duizenden tranen langs ze wangen gaan,gizlan ik hou van je,ik kan niet zonder je ik heb 6 maanden jou lopen zoeken
omdat ik wist dat jij de ware was,ik hoef al die andere meiden niet gizlan jij bent speciaal en niemand zal zoals jou zijn
na zijn woorden gleden er tranen bij mij naar beneden en toen kwam de vraag die ik niet wilde horen omdat ik niet wist wat ik moest antwoorden
gizlan ik wil je terug ik kan niet zonder je, en ik wist niet wat ik moest zeggen
en besloot maar tog om ……

08-02-2006, 20:35
nou hier voor mijn fannetjes

Pagina's : [1] 2 3