Bekijk volle/desktop versie : Help me even dames!



01-02-2006, 12:52
salam,

Ik ben aan het "oppassen" met eten, dus geen tussendoortjes, vette hapjes etc. Ik zie op de verpakkingen van iets altijd het vetgehalte staan en dan zoveel per 100 gr.

Wat is nou veel vet per 100 gr en wat weinig? Ik heb er helemaal geen verstand van.

Wie kan mij een beetje uitleg geven?

Alvast bedankt,

Huismuisje

01-02-2006, 13:19


ik heb er echt geen verstand van....misschien dat er iets staat op voedingscentrum.

heb geen idee eigelijk

01-02-2006, 13:22
elke gram is teveeeel

ik ben ook bezig... pfff sinds ik getrouwd ben Ouffffff

01-02-2006, 13:24

Citaat door houdaatje:
elke gram is teveeeel

ik ben ook bezig... pfff sinds ik getrouwd ben Ouffffff
ja maar overal zit wel iets van vet in alleen ik weet niet hoeveel TE VEEL is, snappie...hihi ja dieeten is niet makkelijk.

01-02-2006, 13:25



Citaat door huismuisje:
ja maar overal zit wel iets van vet in alleen ik weet niet hoeveel TE VEEL is, snappie...hihi ja dieeten is niet makkelijk.
jaaaa maar je moet echt afblijven van TUSSENDOORTJES!!! ontbijt / Lunch / Avondeten... SAFI!!!

hahaha en bewegen ik ga nu om de dag naar de gym ben 3 kg afgevallen in 2.5 week.. tis iets!

01-02-2006, 13:29

Citaat door houdaatje:
jaaaa maar je moet echt afblijven van TUSSENDOORTJES!!! ontbijt / Lunch / Avondeten... SAFI!!!

hahaha en bewegen ik ga nu om de dag naar de gym ben 3 kg afgevallen in 2.5 week.. tis iets!
een rijstwafel of fruit mag toch wel

01-02-2006, 13:30
hahaha fruit altijd!!!!

01-02-2006, 13:31
Ja hoor. Gezonde tussendoortjes zijn helemaal niet erg, sterker nog het wordt zelfs aangeraden om tussendoortjes te eten anders staat je verbranding helemaal stil en dat is niet goed.
Gezonde tussendoortjes zijn fruit, rijstwafel, cup a soup, ontbijtkoek etc.

01-02-2006, 13:33
cup a soup zeker niet!!! daaar word je kei dik van!!! je moest eens lezen wat er allemaal in zit!!!

01-02-2006, 15:14

Citaat door huismuisje:
salam,