Bekijk volle/desktop versie : Liefde en jongens

17-05-2002, 14:08
Ik vraag mij weleens af of jongens weleens zoveel voor een meisje hebben gegeven dat ze zelfs hun leven voor haar zouden opofferen (oke, mischien te extreem), je weet wel, dat je voor die persoon echt alles zou doen. Het is bekend dat jongens te 'stoer' zijn om hun gevoelens te uiten, maar dat ze een best gevoelig persoontje kunnen zijn. Dus jongens, jullie commentaar:love2:

17-05-2002, 14:16

Mag ik als meisje ook reageren Rachida?? ik heb namelijk zo iemand...!!!

17-05-2002, 14:33
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik ben benieuwd wat men denk van de jeugd

Ben benieuwd hoe jongens 'houden van..'
en of een jongen dat uberhaupt wel kan

Dus safie21 kom maar op
zet deze topic maar op z'n kop

17-05-2002, 17:07
Tuurlijk kan een jongen houden van....Mijn relatie is daar het perfecte voorbeeld van..Hij heeft werkelijk alles voor me over en ik voor hem, (intepetreer dit niet verkeerd) !! Nog nooit heb ik zoveel voor iemand kunnen voelen, hij is mijn ware...hij is net als ik...Liefde kun je alleen maar geven aan iemand die het verdient....je verdient elkaar of je verdient elkaar niet!

27-05-2002, 16:51

goed gezegd safia21!! zo is dat bij mij en mijn vriend ook! onze liefde zal dan ook nooit verdwijnen... liefde is er en kan niet opeens over zijn...

28-05-2002, 13:22
Nou Rachida tuurlijk kan een jongen ook zoveel voor een meisje over hebben.......Wij zijn ook maar mensen hoor. Ik wil niet zeggen dat ik perfect ben maar je moet vind ik in de liefde gewoon de perfcte persoon tegen komen en dat zal inshallah bij iedereen zo zijn. Want hoe kan je nou van een persoon houden als je niks voor hem over hebt. Ik heb vaak vriendinnen gehad maar nog geen 1 vind ik de perfecte dame en dat is best wel jammer, Dus ik ga ook niet zeggen van.......Kunnen meisjes wel van een jongen houden..want dan ga je iedere meisje over 1 kam scheren en dan kom je de goeie persoon nooit tegen......Dus karima let in het vervolg wel op wat je zegt.

28-05-2002, 14:46
geloof me nou maar er zijn genoeg jongens die emotioneel ziin en hun gevoelens kunnen uiten.
\
Mijn verloofde was vroeger absoluut niet gevoelig ed. bij zijn exen,maar sinds hj een relatie met mij heeft en werkelijk ook om me geeft en voor het eerst in zijn leven het gevoel heeft dat hij niet meer zonder een meisje kan,ik dus,en hij uit ook zijn gevoelens......er gaat geen dag voorbij of hij zegt niet: ik hou van je,ik ben gek op je of ik ben gezegend met zo'n vrouw als jij. Zelfs zijn zussen hadden nooit gedacht dat hij zo lief,romanrisch en attent kon zijn................

wat ik eigenlijk wil zeggen is dat veel jongens gevoelig zijn en zich uiten,maar dat ze daarvoor wel het juiste meisje moeten tegenkomen.....met wie ze de rest van hun leven willen delen.

28-05-2002, 17:07
hebben jongens ook emoties en kunnen zij iets voelen voor een meisje tot aan het extreme.
Ik heb het zelf meegemaakt dat ik tot over me oren verliefd was op een meisje en daar een relatie mee kreeg! Tijdens die relatie dacht ik constant: "ik zou alles over hebben voor dit meisje!

Weet je wat het is: de ene man weet zich beter of durft zich beter te uiten dan de ander!

Greetings

30-05-2002, 13:53
lieve mensen,
succes met jullie geliefdes en hoop voor jullie dat die ook staand blijft.