Bekijk volle/desktop versie : landelijke Moslimjongeren organisatie in oprichting



Pagina's : [1] 2

31-01-2006, 21:14
Vrede zij met u allen beste moslimzusters en broeders,

Al enige tijd ondervinden en ondergaan jonge moslimsjongeren vele kwellingen in de Nederlandse samenleving. Vaak laten aan overheid gebonden moslimorganisaties niets van zich horen en of komen organisaties na incidenten als paddestoelen de grond uit, enkel om gebruik te maken van subsidies (ons belastinggeld). (nee geen vooroordelen)

In Nederland kennen wij veel aan overheid gebonden organisaties maar geen enkele die opkomt en zijn stem laat horen als het gaat om moslimjongeren die zomaar worden opgepakt in het kader van terrorismebestrijding, die gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt, die gecriminaliseerd worden. En geen enkele moslimorganisatie laat van zich horen. Ik als moslimjongere voel mij niet vertegenwoordigd door een moslimorganisatie in Nederland en denk vele van jullie ook niet.

Ben je geïnteresseerd in alles wat jou als moslim aangaat. Voel je betrokken en verantwoordelijk op te komen voor deelgenoten. Wil je meehelpen met het opzetten van een nieuw en vers moslimjongeren organisatie en voel je niet meer vertegenwoordigd door de huidige bestaande moslimorganisaties. Wil je een stem worden voor moslimjongeren in Nederland.

Meld je aan op ikmeldmijnuaan@hotmail.com. En je krijgt spoedig een mail

Een barmhartige en vredige groet,

(Kan er hier een topper van gemaakt worden?)

31-01-2006, 21:16


ja das makkelijk voor de aivd,.. waar zit je kantoor?

31-01-2006, 21:19

Citaat:
Al enige tijd ondervinden en ondergaan jonge moslimsjongeren vele kwellingen in de Nederlandse samenleving.

31-01-2006, 21:34
Er is niet naar commentaar gevraagd wat van het onderwerp afwend.

Dus ga andere topic's verzieken

31-01-2006, 21:41


van de jongeren moet je het hebben

01-02-2006, 01:09

Citaat door BaNdEd_EsSiE:
Vrede zij met u allen beste moslimzusters en broeders,

Al enige tijd ondervinden en ondergaan jonge moslimsjongeren vele kwellingen in de Nederlandse samenleving. Vaak laten aan overheid gebonden moslimorganisaties niets van zich horen en of komen organisaties na incidenten als paddestoelen de grond uit, enkel om gebruik te maken van subsidies (ons belastinggeld). (nee geen vooroordelen)

In Nederland kennen wij veel aan overheid gebonden organisaties maar geen enkele die opkomt en zijn stem laat horen als het gaat om moslimjongeren die zomaar worden opgepakt in het kader van terrorismebestrijding, die gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt, die gecriminaliseerd worden. En geen enkele moslimorganisatie laat van zich horen. Ik als moslimjongere voel mij niet vertegenwoordigd door een moslimorganisatie in Nederland en denk vele van jullie ook niet.

Ben je geïnteresseerd in alles wat jou als moslim aangaat. Voel je betrokken en verantwoordelijk op te komen voor deelgenoten. Wil je meehelpen met het opzetten van een nieuw en vers moslimjongeren organisatie en voel je niet meer vertegenwoordigd door de huidige bestaande moslimorganisaties. Wil je een stem worden voor moslimjongeren in Nederland.

Meld je aan op ikmeldmijnuaan@hotmail.com. En je krijgt spoedig een mail

Een barmhartige en vredige groet,

(Kan er hier een topper van gemaakt worden?)
-Na incidenten zoals een rel over cartoons van de profeet Mohammed v.z.m.h.
-Ik hoop dat jij wel een integer mens bent, en geen misbruik maakt van de subsidies.

01-02-2006, 01:11

Citaat door BaNdEd_EsSiE:
Er is niet naar commentaar gevraagd wat van het onderwerp afwend.

Dus ga andere topic's verzieken
goed gezegd

01-02-2006, 04:30

Citaat door BaNdEd_EsSiE:
Vrede zij met u allen beste moslimzusters en broeders,

Al enige tijd ondervinden en ondergaan jonge moslimsjongeren vele kwellingen in de Nederlandse samenleving. Vaak laten aan overheid gebonden moslimorganisaties niets van zich horen en of komen organisaties na incidenten als paddestoelen de grond uit, enkel om gebruik te maken van subsidies (ons belastinggeld). (nee geen vooroordelen)

In Nederland kennen wij veel aan overheid gebonden organisaties maar geen enkele die opkomt en zijn stem laat horen als het gaat om moslimjongeren die zomaar worden opgepakt in het kader van terrorismebestrijding, die gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt, die gecriminaliseerd worden. En geen enkele moslimorganisatie laat van zich horen. Ik als moslimjongere voel mij niet vertegenwoordigd door een moslimorganisatie in Nederland en denk vele van jullie ook niet.

Ben je geïnteresseerd in alles wat jou als moslim aangaat. Voel je betrokken en verantwoordelijk op te komen voor deelgenoten. Wil je meehelpen met het opzetten van een nieuw en vers moslimjongeren organisatie en voel je niet meer vertegenwoordigd door de huidige bestaande moslimorganisaties. Wil je een stem worden voor moslimjongeren in Nederland.

Meld je aan op ikmeldmijnuaan@hotmail.com. En je krijgt spoedig een mail

Een barmhartige en vredige groet,

(Kan er hier een topper van gemaakt worden?)
Wat is de leeftijdsgrens naar boven en naar beneden?

01-02-2006, 08:45
het is natuurlijk een loflijk streven om één grote moslim jongeren organisatie op te richten. En ik juich het initiatief van harte toe.

Laat maar eens duidelijk zien dat de overgrote meerderheid van de jonge moslims bestaat uit normale jongeren die niet op straat rondhangen en crimineel zijn.

Maar ik vraag me af of het ooit zal lukken om een dergelijke brede organisatie op poten te zetten. Worden Turkse, Marokkaanse en Kurdische moslims het ooit eens met elkaar. Krijgen we zowel Soennieten, Shiïeten als Salafisten in het bestuur. Wie mag de voorzitter leveren?

Ik ben benieuwd.

01-02-2006, 09:12

Citaat door Peej:
het is natuurlijk een loflijk streven om één grote moslim jongeren organisatie op te richten. En ik juich het initiatief van harte toe.

Laat maar eens duidelijk zien dat de overgrote meerderheid van de jonge moslims bestaat uit normale jongeren die niet op straat rondhangen en crimineel zijn.

Maar ik vraag me af of het ooit zal lukken om een dergelijke brede organisatie op poten te zetten. Worden Turkse, Marokkaanse en Kurdische moslims het ooit eens met elkaar. Krijgen we zowel Soennieten, Shiïeten als Salafisten in het bestuur. Wie mag de voorzitter leveren?

Ik ben benieuwd.
ja zoals jij zegt en diderik

heb je ooit moslims mee gemaakt die het ergens over eens zijn met elkaar ???

Behalve een "strijd" tegen het verdorven westen

01-02-2006, 10:42

Citaat door mokro_4_live:
-Na incidenten zoals een rel over cartoons van de profeet Mohammed v.z.m.h.
-Ik hoop dat jij wel een integer mens bent, en geen misbruik maakt van de subsidies.
O.a.

InshaAllah.

Zou een beetje tegenstrijdig zijn met de islam om daar misbruik van te maken.

01-02-2006, 10:45

Citaat door Diederikus:
Wat gaat deze organisatie doen? In achterkamertjes oneindig ruzie maken over welke stroming de ware is? Zoals het NMO.
Het is de bedoeling dat deze jonge generatie goed met elkaar overweg kan, en culturele achtergronden achterwege laten en zich op de islam richten.

Volgens de Koran en de soenna.

Ik neem aan dat de intelligente jeugd die werkelijk geïnteresseerd daarin zijn, dus geen onderlinge problemen veroorzaken op grond van stroming.

Slechts Koranische verzen en ahadith doen hier aan toe.

Maak niet uit van welke imaam.

Zolang het maar authentieke ahadieth zijn.

01-02-2006, 10:45



Citaat door Vandemataram:
Wat is de leeftijdsgrens naar boven en naar beneden?
Dit zal ik even na moeten vragen.

01-02-2006, 11:01
Ze zullen heus niet voor niets opgepakt worden BaNdED EsSiE.

04-02-2006, 12:46

Citaat door mokro_4_live:
-Na incidenten zoals een rel over cartoons van de profeet Mohammed v.z.m.h.
-Ik hoop dat jij wel een integer mens bent, en geen misbruik maakt van de subsidies.
Uiteraard natuurlijk ook na de rel over cartoons van de Profeet Mohammed (vzmh). Misbruik maken van subsidie is te vergelijken met het stelen van het geld van de Nederlandse staat. ALhoewel je natuurlijk goed gebruik kan maken van de subsidie, omdat het namelijk ook jouw belasting geld is..

Pagina's : [1] 2