Bekijk volle/desktop versie : Waar kan jij jaloers op worden???



Pagina's : [1] 2

31-01-2006, 16:59
Vertel!!!

Ik begin wel...!

Normaal ben ik nooit jaloers...Vooral niet op spullen of geld of wat dan ook! Maar waar ik echt jaloers op kan worden, is op iemand die een sterke imaan heeft!

Die er alles aan doet om allah sbwt tevreden te houden...Daar kan ik echt jaloers op zijn..! Ik doe alhamdoelilaah ook hard mijn best, maar af en toe denk ik dat het niet genoeg is!

En jullie???

31-01-2006, 17:02


Ben eigenlijk nooit jaloers, Vroeger misschien, maar nu niet meer. Ben tevreden met wat ik heb heb, en wie ik ben.. Jaloezie is trouwens een hele slechte eigenschap.

Maar begrijp wel dat je jaloers kunt worden op iemand die een sterke imaan heeft

31-01-2006, 17:04

Citaat door Islamiya_:
Ben eigenlijk nooit jaloers, Vroeger misschien, maar nu niet meer. Ben tevreden met wat ik heb heb, en wie ik ben.. Jaloezie is trouwens een hele slechte eigenschap.

Maar begrijp wel dat je jaloers kunt worden op iemand die een sterke imaan heeft
Jaloezie kan soms ook heel gevaarlijk zijn...

Moge allah sbwt ons daarvan behoeden....

31-01-2006, 17:06
Ja, heel gevaarlijk zelfs!

Ameen.

31-01-2006, 17:07


Ik ben jaloers op degene die heeeeeeeeel goed met het geloof bezig is en 100% de weg van Allah volgt........
Nou, het is meer bewondering dan jaloezie eingelijk.......

31-01-2006, 17:08
HAmdoelillah ben ik ook niet zomaar jaloers heb mooie huis lieve man 2 gezonde kids ..Maar ik ben best dik geworden en kan soms echt jaloers worden op die meiden op tv met die mooe lijntjes en maatje 36/38 fff:

31-01-2006, 17:18
ALhamdoelilah ben ik vrijwel nooit jaloers, kan soms wel de ogen van klanten uitkrabben als ze met hele groepen meiden komen en mijn man dan bijna de kleren van het lijf scheuren

31-01-2006, 17:31

Citaat door Mosowira:
ALhamdoelilah ben ik vrijwel nooit jaloers, kan soms wel de ogen van klanten uitkrabben als ze met hele groepen meiden komen en mijn man dan bijna de kleren van het lijf scheuren


Ook al begrijp ik je reactie niet helemaal!!!

31-01-2006, 17:42
Wat valt er niet aan te begrijpen.

31-01-2006, 17:43
Ik denk dat iedereen wel eens een bepaalde vorm van jaloezie voelt. Dat is menselijk.

31-01-2006, 17:47
ik kan jaloers zijn op meiden die van alles kunnen eten en toch 55 blijven wegen!!! als ik iets vet ruik kom ik al aan laat staan als ik het eet

31-01-2006, 18:27
Hmm jaloers, dat was ik vroeger heel erg maar ik er is nou zoveel in mijn leven gebeurt dat ik dingen heel anders ben gaan bekijken..dus tjah eigenlijk is er helemaal geen sprake van jaloezie.

31-01-2006, 21:03



Citaat door aardbeitje:
Vertel!!!

Ik begin wel...!

Normaal ben ik nooit jaloers...Vooral niet op spullen of geld of wat dan ook! Maar waar ik echt jaloers op kan worden, is op iemand die een sterke imaan heeft!

Die er alles aan doet om allah sbwt tevreden te houden...Daar kan ik echt jaloers op zijn..! Ik doe alhamdoelilaah ook hard mijn best, maar af en toe denk ik dat het niet genoeg is!

En jullie???
Jaloezie is menselijk zo lang het niet te word zelfs een klein kind kan jaloers zijn op iemand of iets
ik zelf ben jaloers op iemand die een sterk geloof heeft.

31-01-2006, 23:17

Citaat door Mosowira:
ALhamdoelilah ben ik vrijwel nooit jaloers, kan soms wel de ogen van klanten uitkrabben als ze met hele groepen meiden komen en mijn man dan bijna de kleren van het lijf scheuren
Wat voor klanten bedoel je dan wat voor werk doet je man dan, je hoeft het niet te zeggen hoor als je wil, maar ik begreep je reactie niet door die klanten

31-01-2006, 23:19

Citaat door tatouania_025:
Wat voor klanten bedoel je dan wat voor werk doet je man dan, je hoeft het niet te zeggen hoor als je wil, maar ik begreep je reactie niet door die klanten
We fotograferen beide, en die klanten komen meestal eerst thuis alles bekijken

Pagina's : [1] 2