Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Droog haar.......als stro, wie heeft dat ook en hoe verzorgen jullie dat??



Pagina's : [1] 2 3

31-01-2006, 14:38
Ik heb van alles geprobeerd, het blijft stro. Ik word er gek van. Heeft iemand tips??

31-01-2006, 15:59


is je haar nie d0od d0or ut fh0nen 0fs0?

31-01-2006, 16:02

Citaat door MiSsOuJDiA:
is je haar nie d0od d0or ut fh0nen 0fs0?
Ik gebruik eens in de drie weken de stijltang.

31-01-2006, 16:04
Heej!

Nou ik snap precies wat je bedoeld! Kgebruik sindskort producten van "Physo" en die zijn speciaal voor mensen met DROOG haar. Je kunt deze produkten helaas niet in de winkel kopen, bestellen op internet. Zelf gebruik ik "Physo 9" kost zo'n 11.99, tis een creme dat je dagelijks in je haar smeert. Het is niet vettig, maar lijkt meer op een soortige "talg" wat je haar eigenlijk van nature hoort aan te maken. Mensen met droog haar hebben die weinig.
Veel sterren (Tara banks, Jennifer lopez)gebruiken dit produkt omdat zij hun haar vaak stylen, fohnen etc.

31-01-2006, 16:24



Citaat door SweetCheeks:
Heej!

Nou ik snap precies wat je bedoeld! Kgebruik sindskort producten van "Physo" en die zijn speciaal voor mensen met DROOG haar. Je kunt deze produkten helaas niet in de winkel kopen, bestellen op internet. Zelf gebruik ik "Physo 9" kost zo'n 11.99, tis een creme dat je dagelijks in je haar smeert. Het is niet vettig, maar lijkt meer op een soortige "talg" wat je haar eigenlijk van nature hoort aan te maken. Mensen met droog haar hebben die weinig.
Veel sterren (Tara banks, Jennifer lopez)gebruiken dit produkt omdat zij hun haar vaak stylen, fohnen etc.
Toch maar geen Inecto?

(Jij was dat toch, die Inecto de hemel inprees)?

31-01-2006, 17:38
Amandelolie en olijfolie kunnen je haar zachter maken

31-01-2006, 19:42

Citaat door SweetCheeks:
Heej!

Nou ik snap precies wat je bedoeld! Kgebruik sindskort producten van "Physo" en die zijn speciaal voor mensen met DROOG haar. Je kunt deze produkten helaas niet in de winkel kopen, bestellen op internet. Zelf gebruik ik "Physo 9" kost zo'n 11.99, tis een creme dat je dagelijks in je haar smeert. Het is niet vettig, maar lijkt meer op een soortige "talg" wat je haar eigenlijk van nature hoort aan te maken. Mensen met droog haar hebben die weinig.
Veel sterren (Tara banks, Jennifer lopez)gebruiken dit produkt omdat zij hun haar vaak stylen, fohnen etc.
Via welke site kan je dit bestellen?

31-01-2006, 21:27

Citaat door cheima:
Toch maar geen Inecto?

(Jij was dat toch, die Inecto de hemel inprees)?
Toch WEL inecto, dat gebruik ik om mijn haar te wassen. Physo smeer ik NA het wassen in...


Tis niet "het een of het ander", het is beide

31-01-2006, 21:28

Citaat door Chouaffa...:
Via welke site kan je dit bestellen?
Ik bestel het hier: http://members.home.nl/buysen/winkelytc.htm#Zeer

31-01-2006, 21:41
Hoe weet je dat Jlo ed dit gebruiken!

He meid, jij moet trwns echt je eigen beoordeel topic met foto openen!!! Dat meen ik serieus! Je hebt volgens mij veel producten gebruikt! Ik zou ook meedoen, alleen weinig tijd en de rest van de meiden ook wel

31-01-2006, 23:20

Citaat door stanga:
Hoe weet je dat Jlo ed dit gebruiken!

He meid, jij moet trwns echt je eigen beoordeel topic met foto openen!!! Dat meen ik serieus! Je hebt volgens mij veel producten gebruikt! Ik zou ook meedoen, alleen weinig tijd en de rest van de meiden ook wel
Ik ben echt een PJ, dus ik probeer alles en nog wat uit, alleen op die manier weet je of iets werkt of niet

Maar die Physo werkt wel bij mij, kheb altijd wel droog en stug haar gehad, t ziet er nu stukken gezonder uit!

31-01-2006, 23:35
Stop met die styltang! Je haar wordt er zó lelijk van..

01-02-2006, 13:03


kheb van l'oreal een soort van masker gekocht...het is voor haar dat zodanig beschadigd is dat het dood lijkt...het is een echte aanrader en niet eens duur, 7.95 voor klein potje waarje zeker een maand mee doet. Het is alleen te verkrijgen bij l'orealfilialen, dus je zult even een kapper moeten zoeken die van l'oreal is. het is een grijs potje...echt supergoed spul is dat

01-02-2006, 17:45
Knip eerst de dode puntjes ervan af.

Wat dood is kan nooit meer tot leven gewekt worden...

01-02-2006, 18:26
ja man dat heb ik dus ook , me haar voelt echt droog aan!!
Vooral als ik het in krullen doe

Pagina's : [1] 2 3