Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mijn tanden!!



31-01-2006, 13:52
Ik heb gemerkt dat ze nou een beetje veranderen van kleur
dit is mij nooit opgevallen tot vandaag..
goed poetsen doe ik elke dag wel.. daar ligt het niet aan.

ik rook niet, drink geen koffie, maar wel cola.

hoe kan ik de kleur van mijn tanden weer witter maken?
ik wil niet mijn tanden gaan laten bleken.. misschien later, nou niet.

wie heeft er tips?

31-01-2006, 14:35


die van bevely hills heb ik geprobeerd.. daar poets ik altijd al mee.. maar niks walloe.

gebruik nou een anders van de kruidvat. party shine nog niets... ook niks..

31-01-2006, 15:40
Salaam,

Ik had vorige keer ook zo'n topic geopend. Mijn beugel is vorige week eruit gehaald. En m'n tanden waren super geel, maar ik gebruik nu Rembrand tandpasta). Ik gebruik het pas 3 dagen. En je ziet al een verschil.
Je kan het bij etos, trekplijster, kruidvat halen. het kost 9 euro. Maar het is het waard.

Liefs,
Zainab

Rembrandt plus
Superior whitening toothpaste, in korte tijd het beste resultaat dat u met een pasta kunt verkrijgen, zonder bitjes. Te gebruiken als gewone tandpasta, maar de eerste 15 min na gebruik niet naspoelen eten of drinken. Geeft ook een frisse adem, werkt sterk anti-bacterieëel.

Frisse mintsmaak.

31-01-2006, 16:07
Eeyy meid..

Ik had een tijdje geleden hier ergens gelezen dat SIWAK tandpasta goed is. Je kunt die halen bij islamitische winkeltjes en het kost maar 1.50euro..

31-01-2006, 16:15



Citaat door Riffia_Bentaib:
Eeyy meid..

Ik had een tijdje geleden hier ergens gelezen dat SIWAK tandpasta goed is. Je kunt die halen bij islamitische winkeltjes en het kost maar 1.50euro..
Ja dat was mijn topic

Ik ben tevreden met Siwak, je ziet wel niet gelijk resultaat maar als je een paar weken goed poetst zie je dat ze wel degelijk witter worden...

31-01-2006, 16:17

Citaat door SweetCheeks:
Ja dat was mijn topic

Ik ben tevreden met Siwak, je ziet wel niet gelijk resultaat maar als je een paar weken goed poetst zie je dat ze wel degelijk witter worden...
Salaam,

Hoe ziet het precies uit? En waar kan je het halen?

Liefs,
Zainab

31-01-2006, 16:57

Citaat door Miss_Zainab:
Salaam,

Hoe ziet het precies uit? En waar kan je het halen?

Liefs,
Zainab
Je kunt het halen bij de islamitische winkeltjes, in beverwijk verkopen ze het ook.

31-01-2006, 17:10

Citaat door SweetCheeks:
Je kunt het halen bij de islamitische winkeltjes, in beverwijk verkopen ze het ook.

01-02-2006, 22:53
Dit is Siwak, dan weet je gelijk waar je naar zoekt


02-02-2006, 20:07
ik ga insahallah die Rembrand halen.. ik zal die een tijdje proberen en als dat niet lukt.. is SIWAK aan de beurt..

mijn dank is groot dames.

05-02-2006, 17:38

Citaat door marokkaanse_ik:
ik ga insahallah die Rembrand halen.. ik zal die een tijdje proberen en als dat niet lukt.. is SIWAK aan de beurt..

mijn dank is groot dames.
Salaam,

Je moet het wel een tijdje gebruiken een week of twee, maar na een halve week zie je een verschil. Ik gebruik het nu al 1 week en 1 dag. En mijn vriendin zag duidelijk verschil.
Ik ben van plan om het een maand te gebruiken en daarna gewoon weer een normale tandpasta. Mischien wel de SIWAk. {goedkoop }

Groetjes,
Zainab

14-02-2006, 17:36
Als je siwak gebruikt krijg je bruine tandvlees en bruine lippen whaahha

14-02-2006, 18:35



Citaat door xxBEATRIXxx:
Niet van die tandpasta
Ik denk dat je beter sweetcheeks een pm kan sturen, want zij gebruikt het ook
En dan krijg je sneller een antwoord, denk ik

Liefs,
Zainab

14-02-2006, 18:56

Citaat door xxBEATRIXxx:
Niet van die tandpasta
van SIWAK krijg je zeker weten wel bruine lippen en tandvlees