Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie heeft er ervaring met natural white van tel sell



31-01-2006, 13:09
hallo meiden, ik heb een vraagje wie heeft er ervaring mee met de natural white tandpasta..maakt het ej tandenpasta of is het onzin..

ik hoop serieuse reacties graag

31-01-2006, 22:45


ik heb er geen ervaring mee, maar een tijd geleden wou ik ook wittere tanden en heb veel info over verzameld. Maar zoals mijn tandarts me zei: er is niks dat helpt op de markt, geent andpasta, geen gel, en geen gel met een kunstgebitje. Die bevatten wel een bleekstof, maar het schaadt je tanden al voordat de bleek effect heeft.

Als je echt wittere tanden wilt.. verijd koffie en thee en laat het bleken!anders is het weggegooid geld

31-01-2006, 23:41
nou wij zijn marokkanen wij kunne geen thee achterwege laten

Ik gebruik snickers en doritos om s'avonds mijn tanden te poetsen, valt wel beetje tegen maargoed, we blijven proberen

01-02-2006, 14:22
huh? snicker en doritos??? wat is dat voor iets raars? Nou...ik zal je vertellen. Ik heb die natural white van tell sell wel al een keer gebruikt en ik had een supergoed resultaat echt waar!! Ik had die plastice gebitjes gebruikt, maar tegenwoordig heb je zo'n kwastje toch? Dat is volgens mij handiger, maar heb het Nog niet geprobeert. Die gel in die gebitjes was echt super...maar het is nu alweer een tijd geleden, dus ze zijn weer gelig. maar goed..ik drink veel koffie en thee...dus ja en het is alweer 5 jaar geleden ofzo dat ik het gebruikt had. Als ik foto's terugkijk...is echt mooi wit joh!! ik had toen ook een bruin kleurtje van de zon en toen leken mijn tanden nog witter. maar ik had het ook niet eens zo lang gebruikt...het sloeg meteen aan. en met mijn gebit is niks aan de hand....tenzij het nog moet komen...maar na 5 jaar????mmmmhh

echt een aanrader hoor. denk dat je het gewoon niet te vaak en teveel moet gebruiken...als je gewoon wat aan je gele tanden wil doen...is dat de goedkoopste manier.

01-02-2006, 21:55


ik heb ooit op programma Kassa een test gezien, heb even opgespoord, kun je zelf zien en op de site van kassa, kun rechtbovenaan tanden witter intikken, krijg je allemaal reacties van mensen die allerlei spulletjes hebben gebruikt... kun je even lezen.