Bekijk volle/desktop versie : Teken De Petitie



31-01-2006, 12:40
salaamou3alaikoem warahmatoellahi wabarakatu,

beste broeders en zusters fie dien,
ik weet niet of jullie al op de hoogte zijn van wat er is gebeurd in denemarken. er iets gebeurd wat absoluut nooit heeft mogen gebeuren!!! het is nu dus wel gebeurd en de tijd kan niet meer worden terug gedraaid dus moge Allah ons beschermen en ons standvastig maken op zijn geloof amien...

er zijn tekenigen verspreid over onze heilige profeet saws... en niet zomaar tekeningen hij wordt bespot en belachelijk gemaakt. en samen met hem saws worden wij ook belachelijk gemaakt.

subhanAllah wat mensen er wel niet aan doen om fitnah te veroorzaken onder de moslims. alhamdoelillah boycotten al veel mensen producten uit denemarken.

wij moeten nu samen sterk zijn en we moeten elkaar ondersteunen zoals de profeet heeft gezegd. we moeten niet over ons heen laten lopen maar we moeten vechten met het woord van Allah, de Qoraan als wapen!!!!

ik denk dat deze mensen gewoon bang zijn voor de islam!!! ze weten dat de islam het enige geloof is dat correct is en dat Allah de Enige God is, Hij is 1 zonder partner met Hem.
met de tsunami is alles verwoest, alles vernietigd behalve de moskeeen SubhanAllah en dan durven mensen nog de islam te ontkennen!!!!!!!!!!??????

beste broeders en zusters we moeten in actie komen!!! hebben wij ooit de christenen belachelijk gemaakt of leugens verzonnen over 'Iesa alayhi salaam??? NEE DAT HEBBEN WIJ NIET WAAROM??? OMDAT DAT NIET GEOORLOOFD IS!!!

beste broeders en zusters ik vraag jullie om je mening te sturen hierover naar het volgende adres: reporters@al-madina.com

zij zijn een actie begonnen tegen de mensen in denemarken die er wat mee te maken hebben!!! beste zusters en broeders ik roep jullie allen op om een mailtje te sturen want dit kan echt niet wat ze gedaan hebben dit gaat echt te ver!!!!!

ik roep jullie allen ook op om dit mailtje door te sturen naar degenen die in Allah en Zijn Boodschapper geloven!!!

moge Allah ons vergeven en ons standvastig maken op Zijn geloof AMIEN.

salaamou3alaikoem warahmatoellahi wabaraktu.


dit is de site waar de foto's opstaan

http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.html

Salam aleikum wa rahmatullah wa barakatoe,

Teken deze petitie alstjeblieft. Moge Allah je er voor belonen.



http://www.petitiononline.com/Antislam/

31-01-2006, 12:49


salaam,

ik heb net de petitie getekend

ma3a salama

31-01-2006, 12:50

Citaat door laguna:
salaam,

ik heb net de petitie getekend

ma3a salama

31-01-2006, 13:18
salam alaikom,

ik zet hier een klare brief ( die met blauwe schrift) om een Petitie te tekenen. hieronder vind je emailadres van Denmark's ambassades. je hoeft het alleen maar te kopieeren en sturen .

Je kunt ook op je eigen manier protesteren maar doet dat heel beleefd en niet brutaal en denk maar dat onze Profeet in zijn leven het zelfde heeft gezien en gehoord.

als moslim(a) neem maar de veranwoordelijkheid en stuur maar deze oproep door naar zo veel mensen.



Dear Sir / Madam,



I would like to express our disappointement and anger of insulting our dear beloved Prophet Mohammed (Peace Be Upon him). This insult is directed to every Muslim in the world. Although Islam and Muslims respect all religions and the means of media of Islamic countries did not contempt any religion. (revile not ye those whom they call upon besides god xlest they out of spite revile god in their ignorance thus have we made Alluring to each people its own doings In the end will they return to their lord And we shall then Tell them the truth of all that they did ..... the holy quran –Anam (cattle)-NOx108)) The Danish newspapers exposed to Islam and prophet Mohammed in insolent and sarcasm method. Muslims all over the world are very offended and angry. WE DEMAND AN IMMIDIATE ACTION FROM THE GOVERNMENT AND THE NEWSPAPER BY AT LEAST ISSUING AN APOLOGY PUBLICLY AND TO STOP ANY DIRECT OR INDIRECT INSULT TO ANY OF THE PROPHETS PEACE BE UPON THEM ALL. Concern Muslim







(Write Your Name Here)

Date en Place ( woonplaats)


email-adres van Denmark s ambassades



vieamb@um.dk[/email], [email]kulamb@um.dk[/email], [email]wasamb@um.dk[/email], [email]dubamb@um.dk[/email], [email]haaamb@um.dk[/email], [email]tyoamb@um.dk[/email], [email]helamb@um.dk[/email], [email]accamb@um.dk[/email], [email]ottamb@um.dk[/email], [email]sinamb@um.dk[/email], [email]lonamb@um.dk[/email], [email]delamb@um.dk[/email], [email]bkkamb@um.dk[/email], [email]bjsamb@um.dk[/email], [email]konsulat@denmark.ch[/email], [email]botschaft@denmark.ch[/email], [email]pryamb@um.dk[/email], [email]nboamb@um.dk[/email], [email]dkembassy@denmark.org.br[/email], [email]gamb@prgamb.um.dk[/email], [email]tllamb@tllamb.um.dk[/email], [email]rixamb@um.dk[/email], [email]danske@online.no[/email], [email]stoamb@um.dk[/email], [email]ankamb@ankamb.um.dk[/email], [email]ankamb@um.dk[/email], [email]athamb@um.dk[/email], [email]daramb@um.dk[/email], [email]paramb@um.dk[/email], [email]thramb@um.dk[/email], [email]ruhamb@um.dk[/email], [email]budamb@um.dk[/email], [email]mowamb@um.dk[/email], [email]mgaamb@um.dk[/email], [email]kmtamb@um.dk[/email], [email]selamb@um.dk[/email], [email]mexamb@um.dk[/email], [email]damamb@um.dk[/email], [email]lunamb@um.dk

31-01-2006, 13:24


http://www.petitiononline.com/Antislam/