Bekijk volle/desktop versie : Tekeer gaan tegen je man ....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-01-2006, 10:25
Vaak genoeg zie ik vrouwen dat doen ( en dat gewoon op straat ) .... niet te geloven .... ik heb ook weleens een meningsveschil maar omdat nu op straat uit te praten .. ....

31-01-2006, 10:28


Jah ik zie t ook vaak helaas. Als ik kwaad ben dan klap ik juist dicht. Ik wissel dan geen woord meer met hem. Meskin wat heeft hij daar een hekel aan.

31-01-2006, 10:29
Heb al een paar keer gezien dat er op straat gebeurd en luidkeels iedereen kan meegenieten .. ik zou me schamen ...

31-01-2006, 10:31
Dat is echt vreselijk...Ik schaam me in hun plaats...

31-01-2006, 10:34


Maar sommige mannen kunnen er trouwens ook wat van hoor. Dan zie je zo een lief vrouwtje met haar man lopen. Dan begint die man opeens tegen haar te schreeuwen en met zijn handen te zwaaien alsof dat geschreeuw niet genoeg is om anderen mee te laten genieten.

31-01-2006, 10:35

Citaat door Souraida:
Maar sommige mannen kunnen er trouwens ook wat van hoor. Dan zie je zo een lief vrouwtje met haar man lopen. Dan begint die man opeens tegen haar te schreeuwen en met zijn handen te zwaaien alsof dat geschreeuw niet genoeg is om anderen mee te laten genieten.

Dat vind ik ook zo zielig

31-01-2006, 10:36

Citaat door Souraida:
Maar sommige mannen kunnen er trouwens ook wat van hoor. Dan zie je zo een lief vrouwtje met haar man lopen. Dan begint die man opeens tegen haar te schreeuwen en met zijn handen te zwaaien alsof dat geschreeuw niet genoeg is om anderen mee te laten genieten.
Klopt dat zie je ook vaak

31-01-2006, 10:39

Citaat door Souraida:
Maar sommige mannen kunnen er trouwens ook wat van hoor. Dan zie je zo een lief vrouwtje met haar man lopen. Dan begint die man opeens tegen haar te schreeuwen en met zijn handen te zwaaien alsof dat geschreeuw niet genoeg is om anderen mee te laten genieten.


Ohhh dat heb ik een keer meegemaakt in de winkel waar ik werk! Meskiena ze was heel rustig aan het rond kijken, en zag iets wat ze nodig had! Ze riep hem er heel zachtjes bij, met een angstig gezicht...en zei: Deze heb ik nog nodig...

Hij keek haar eerst een kwartier dodelijk aan...En begon me een partij tegen haar te schreeuwen...!!! Iedereen schrok wakker...

En het ergste was..hij gooide met al die zakken die hij in zijn hand had...en liep weg! Ze heeft meskiena alle tomaten bij elkaar moeten zoeken, en liep in elkaar gedoken achter hem aan....

31-01-2006, 10:39
dat soort dingen die je toch niet openbaar maar achter gesloten deuren...maar ja niet iedereen is discreet.ik vind het er altijd zo zielig uitzien

31-01-2006, 10:40

Citaat door aardbeitje:


Ohhh dat heb ik een keer meegemaakt in de winkel waar ik werk! Meskiena ze was heel rustig aan het rond kijken, en zag iets wat ze nodig had! Ze riep hem er heel zachtjes bij, met een angstig gezicht...en zei: Deze heb ik nog nodig...

Hij keek haar eerst een kwartier dodelijk aan...En begon me een partij tegen haar te schreeuwen...!!! Iedereen schrok wakker...

En het ergste was..hij gooide met al die zakken die hij in zijn hand had...en liep weg! Ze heeft meskiena alle tomaten bij elkaar moeten zoeken, en liep in elkaar gedoken achter hem aan....
Zo erg

31-01-2006, 10:41
Erg hé? Ik zweer het als ik een man zou zijn en mijn vrouw zou zo tekeer gaan...Ik zweer het je ik zou haar gewoon een klap verkopen waar iedereen bij staat....

31-01-2006, 10:43

Citaat door nadine26:
Erg hé? Ik zweer het als ik een man zou zijn en mijn vrouw zou zo tekeer gaan...Ik zweer het je ik zou haar gewoon een klap verkopen waar iedereen bij staat....
dat soort mannen zijn meestal van die stille typjes waarvan de vrouw de broek aanheeft,anders zou hij het niet toelaten... en vooral niet buiten

31-01-2006, 10:45



Citaat door Miss_Magrebia:
Zo erg
Zielig he!!!

Ik had echt de neiging om terug te schreeuwen in haar plaats...

31-01-2006, 10:48
AARDBeitjeee.. ben je al bevallen????

31-01-2006, 10:50

Citaat door aardbeitje:
Zielig he!!!

Ik had echt de neiging om terug te schreeuwen in haar plaats...
Ik heb een keer gehad dat een man en vrouw ( mijn leeftijd ) ruzie kregen in een parkeergarage, hij had haar uit de auto gezet en was weggereden ( wij denkend dat hij maar een grapje maakte, aangezien zei een kindje bij zich had. ) opeens rijd meneer achteruit, stopt haalt de kinderwagen uit de achterbak en roept haar nog na : " WACHT MAAR ALS JE THUIS BENT" ... vrouw pakt kinderwagen, zet kindje erin en begint als een gek te lopen ...

Ze waren volgend mij Turks, maar dat vond ik echt erg

Pagina's : [1] 2 3 4 5