Bekijk volle/desktop versie : El Hadji Diouf: “Verkeerde Afrikaanse teams gaan naar WK”



Pagina's : [1] 2 3 4

29-01-2006, 19:38
El Hadji Diouf meent dat de vijf landen- Tunesië, Ghana, Ivoorkust, Angola en Togo –die Afrika afvaardigen op het WK in Duitsland weinig kans maken om de tweede ronde te bereiken. Sterker nog, hij is van mening dat deze zomer de verkeerde landen Afrika mogen vertegenwoordigen.
“De verkeerde teams gaan naar het WK”, verklaart Senegal-aanvaller Diouf. “Als je Ghana aan de ene kant ziet en Senegal, Kameroen en Nigeria aan de andere kant, weet je dat het verkeerde team gaat. Als we de WK-kwalificatie opnieuw zouden mogen doen, kwalificeert Senegal zich zeker. Afrika heeft nu vijf landen op het WK. Als deze landen er in de eerste ronde uitvliegen is dat niet goed voor Afrika. Het continent mag geen plaats verliezen.
De Bolton Wanderes-aanvaller zal het WK niet op televisie bekijken. “Ik ga op vakantie met mijn familie. Als ik kijk ga ik huilen.”


29-01-2006, 19:49


Gelijk heeft ie,

1.kameroen
2.nigeria
3.senegal
4.marokko (uiteraard met hun speelsituatie zoals ze in can2004 speelden)

Deze landen moesten er gewoon bij zijn, dan zou het heel wat worden voor Afrika.

29-01-2006, 20:23
Hadden ze maar wat meer moeten zweten .. jammer maar helaas

29-01-2006, 20:27
Plaats verliezen wanneer dan wat moet er gebeuren?

29-01-2006, 20:44


Hij heeft gelijk.

Kameroen, Nigeria, Marokko, Egypte en Senegal hadden beter door moeten gaan dan deze 5 landen.

29-01-2006, 20:54
ik geef hem groot gelijk, wat is Angola, Togo???

29-01-2006, 21:08
angola was wel gatar vandaag
togo is waardeloos

29-01-2006, 21:25
hahaha , maar Angola en die andere Afrikaanse landen vliegen eruit, maar misschien dat DR Congo voor verassingen kan zorgen..

29-01-2006, 21:33

Citaat door Opblaasschaapx:
Plaats verliezen wanneer dan wat moet er gebeuren?
jah klopt blatter zei:"als een land van Afrika de halve finale haalt mogen er 2 afrikaanse landen meedoen met het volgende wk. Nu we weten welke landen er nar wk gaan togo of angola enz..weet ik zeker dat wij namens afrika niets zullen presteren! dus komen er geen 2 wktickets extra bij voor Afrika

marokko moest erbij nigera cameroon senegal, dus ik zie in wat hij bedoeld!!
voor ons mgharba geen wk+ac taz
dat hebben de ätlaslions allemaal in eigen handen gehad!

ik d8 dat maroc na het mislopen van wk, eer wilden krijgen door de africa cup te winnen maar exit 1e ronde!
allah heeft zo gewild

29-01-2006, 21:35
Juist nog een betere reden om eens in de spiegel te kijken en kritiek richting zich eigen te geven...als je 2 jaar de tijd krijgt om je te kwalificeren en het lkukt je niet dan is het wel heeeeeel erg makkelijk om kritiek op andere te hebben dan op je zelf....

29-01-2006, 22:02
Wat praat Diouf nou Senegal heeft niet eens van Ghana gewonnen ze hebben 1-0 verloren en zijn echt niet meer denderend zoals op de Wk 2002 ze zijn minder en als Tunesie echt zo blijft spelen hoe ze sinds Can 2004 spelen dan zie ik hun samen met Ivoorkust wel stunten op de Wk 2006 ik heb er vetrouwen in voor die 2 afrikaanse landen en zal ze aanmoedigen!!

29-01-2006, 22:23
tunesie of togo gaat ons verrassen met een finale plaats op het wk inshallah.......

29-01-2006, 22:29



Citaat door zou25:
tunesie of togo gaat ons verrassen met een finale plaats op het wk inshallah.......
Hahaha overdrijven is ook een vak

29-01-2006, 22:31

Citaat door Cheb_Anwar:
Hahaha overdrijven is ook een vak
is helemaal niet overdrijven... het is gewoon wat ik denk, je moet die landen niet onderschatten

29-01-2006, 22:40

Citaat door zou25:
tunesie of togo gaat ons verrassen met een finale plaats op het wk inshallah.......
Volgens mij ben je 1/8 ste vergeten voor finale te zetten..

Pagina's : [1] 2 3 4