Bekijk volle/desktop versie : echtgenoot laat vrouw 's nachts alleen

17-05-2002, 13:11
HOI allemaal,

Wat is jullie mening over hetvolgende:

Je bent getrouwd, jou man laat jouw heel de nacht alleen , omdat hij met z'n vrienden uit gaan naar weetikveelwaar!!
Dit gebeurt elk weekend, slaapt overdag en 's avonds gaat hij de deur uit, je ziet hem smorgen weer.
Hoe reageren jullie hierop???????

doei

17-05-2002, 13:14

ik vind dat het niet kan, zodra je getrouwd bent moet je serieus zijn, hij moet wat meer aandacht aan z'n vrouw geven dan aan z'n vrienden, ik zge niet dat hij niet naar z'n vrienden mag, maar het moet niet te vaak en te lang gebeuren, de tidj dat hij alles mocht doen is voorbij, jij is nu verantwoordlijk voor een een gezin, dus op tijd thuis komen, werken enz.....

17-05-2002, 13:49
Ik zou hem en zijn spullen direct uit huis gooien als niet stop met dat kansloze gedoe?????????!!!!!!

19-05-2002, 10:29
HELEMAAL MEE EENS marocainroosje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19-05-2002, 11:15

Hoi Fatimael,

Ik denk dat het wel duidelijk mag zijn dat die jongeman zijn wilde haren nog niet kwijt is. Dit probleem hebben veel meiden en jongens die op jonge leeftijd trouwen. Aan de ene kant willen ze graag de deur uit en op eigen benen staan maar aan de andere kant willen ze nog graag de vrijheid hebben die ze als vrijgezel ook hadden en kunnen de verantwoordelijkheid helemaal niet aan. Dan denk ik dat voor sommigen de keuze gewoon verkeerd gevallen is of te vroeg. Die mensen moeten eerst zorgen dat ze volwassen worden en weten wat het inhoud om getrouwd te zijn en dan pas trouwen. En man die zijn vrouw elk weekend alleen thuislaat houd niet echt van ze vrouw en is ze maar bijzaak. Dus zo lang kan zo'n huwelijk niet voort blijven bestaan. Ik zou zeggen zo'n vrouw moet er met hem overpraten nu het nog niet te laat is en kijken wat het beste is om te doen en waarom hij niet graag bij zijn vrouw is er kunnen veel factoren een rol spelen. Ik denk niet dat wanneer een man echt van zijn vrouw houd hij haar elk weekend alleen thuislaat, er klopt dan gewoon iets niet.

Groet Larisa

19-05-2002, 12:25
Ik zou me op mijn mooist maken en zeggen: als jij gaat ga ik mee!!! dat hij om de zoveel tijd wat met zijn vrienden gaat doen is geen probleem maar dat hij het iedere week doet en mij thuis laat jaaaaa dus niet!!!! maar ik denk dan het ook aan de vrouw ligt.....een man moet je al van het begin opvoeden...als je hem in het begin van het huwelijk gewoon z'n gang en niks zegt over het feit dat je het niet leuk vind dat hij iedere week alleen weg is nou dan denkt hij ook bij zich zelf oooohh leuk ik kan lekker doen wat ik wil.....en als je dan iets ervan zegt jaah dan ben je te laat.

21-05-2002, 12:35
nou wat hij kan kan ik ook heheh ik zal ook elk weekend wat met mijn vriendinnen gaan doen .....en als dat niet helpt dan ga ik doordeweeks ook eens flink wat afspraakjes maken.....jah dan zal die al snel mijn positie begrijpen!!!!!
Nou ik vind mijn man zou dan best eens uit mogen......maar elk weekend i don't think sooooo!!!!
EN jah als je je wilde haren nog niet kwijt bent dan neemt je je partner maar mee....zo simpel is dat....
bye bye

22-05-2002, 10:42
IK DENK DAT JE MET JE MAN MOET PRATEN EN HEM MOET VRAGEN OF HIJ NIET NORMAAL ALS EEN MAN THUIS WILT BLIJVEN.
IK ZOU HEM OVERTUIGEN DAT HIJ OOK THUIS KAN BLIJVEN EN ZIJN VRIENDEN THUIS KAN UITNODIGEN. IK ZAL DAN ETEN KLAARMAKEN EN VOOR THEE ZORGEN. KAN IK OOK MIJN VRIENDINNEN UITNODIGEN.. ENNE ALS HIJ DAT NIET WILT:

MAG HIJ OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22-05-2002, 13:59
salaam

Ik vind dat het helemaal niet kan ook al woon je bij je ouders je kan dat niet maken. De hele nacht weg blijven dat is niet normaal wat ga je doen drinken en meisjes versieren en mischien nog erger.
Als je moslim doe je het gewoon niet maar als je nog getrouwd ben dan doe je het helemaal niet.

Masalaama
leila