Bekijk volle/desktop versie : Herkennen jullie je vriend/man hierin?



29-01-2006, 16:11
Salaam dames en heren,

Ik zit in een moeilijke situatie: ik heb een tijdje geleden iemadn leren kennen waarmee het qua karakter goed klikt en we willen graag de grote stap zetten inschallah. Het ligt nu volledig aan mij om een beslissing te nemen of we doorgaan of niet. Ik zit een beetje te twijfelen aan z'n karakter. Het si iemadn die zeer rustig is van aard, en niet direct sociaal een babbel begint. Maar éénmaal gestart is dat geen probleem, maar hij zou nooit het ijs breken ofzo, het is maw geen vlotte babbelaar. Ik ken hem niet goed genoeg eigenlijk wat dit betreft en twijfel een beetje of ik wel met hem verdre wil. Als ik het geheel bekijk, dan is dit wel een zeer klein min punt, dat besef ik wel :-) maar toch denk ik er constant aan. Wat zouden jullie doen...

29-01-2006, 16:15


als je twijfel zou k maar snel uit gaan zoeken wat je werkelyk wil.. anders wordt 't alleen maar lastiger voor je.. enne je moet nie bang zyn om er een einde aan te maken.. want strax zetten jullie tog de grote stap en heb je nog twijfels en kom je er pas later 8er dat je egt niets meer met um wil.. nou dan is 't egt moeilyk!!! en k snap trouwens hoe je je nu voelt.. je bent bang dat je de verkeerde keuze maakt.. volg gwoon je hart dan komt insahallah alles goed!

29-01-2006, 16:34

Citaat door Nxxxxxxx:
als je twijfel zou k maar snel uit gaan zoeken wat je werkelyk wil.. anders wordt 't alleen maar lastiger voor je.. enne je moet nie bang zyn om er een einde aan te maken.. want strax zetten jullie tog de grote stap en heb je nog twijfels en kom je er pas later 8er dat je egt niets meer met um wil.. nou dan is 't egt moeilyk!!! en k snap trouwens hoe je je nu voelt.. je bent bang dat je de verkeerde keuze maakt.. volg gwoon je hart dan komt insahallah alles goed!
Bedankt voor je reactie NAssira. ik heb geen schrik om er een einde aan te maken, maar heb schrik om een verkeerde keuze te maken, stel dat ik neen zeg dan benik eigenlijk wel iemadn kwijt die veel in zich heeft, maar enkel niet die vlotte babbel en omgang....en als ik ja zeg eb ik schrk dat ik later me er gaa aan ergere....echt een dilemma gewoon. Dat is het juist moet ik m'n hart of m'n verstand volgen.....

29-01-2006, 16:38
kan me er iets bij voorstellen dat je twijfelt. Ik zou als ik jou was Sallah stigara doen. Allah zal je helpen om een goede beslissing te nemen!

suk6 verder dikke kus

29-01-2006, 16:54



Citaat door Dina21:
Bedankt voor je reactie NAssira. ik heb geen schrik om er een einde aan te maken, maar heb schrik om een verkeerde keuze te maken, stel dat ik neen zeg dan benik eigenlijk wel iemadn kwijt die veel in zich heeft, maar enkel niet die vlotte babbel en omgang....en als ik ja zeg eb ik schrk dat ik later me er gaa aan ergere....echt een dilemma gewoon. Dat is het juist moet ik m'n hart of m'n verstand volgen.....
your welcome! maareh k snap 't maareh k zou gwoon egt goed nadenken erover.. hou je genoeg van um? weet je 100% zker dat je je leven met hem wilt gaan delen? denk je gelukkig te kunnen worden met hem?
en jah je bent bang dat je verkeerde keuze maakt en later spyt van kryg.. wat zal k zeggen volg ze allebei je hart en je hersenen.. enne insahallah zal je de goede keuze maken!!

29-01-2006, 16:55
keep your head cool honey?

lieve meid...

nogmaals.. ga verdiepen in de islam.. alle relaties die hebt of...wat dan ook zullen verdoemd raken sgattebout

let him go.. And wait for someone..who is choosen by Allah swt!

Assallamoe ALaikom jullie Zuster Soekran

29-01-2006, 17:44

Citaat door soekran:
keep your head cool honey?

lieve meid...

nogmaals.. ga verdiepen in de islam.. alle relaties die hebt of...wat dan ook zullen verdoemd raken sgattebout

let him go.. And wait for someone..who is choosen by Allah swt!

Assallamoe ALaikom jullie Zuster Soekran
Beste zuster,

choukran voor je advies, maar deze relatie die ik met hem heb verloopt volledig halal...en leg volledig m'n vertrouwen in Allah swt, maar dat gevoel blijft....ik weet niet welke beslissing ik moet nemen. echt lastig Soms denk ik dat het misschien veranderd als we een koppel zijn en dat hij dan vertrouwd aan mij geraakt, maar nu verloopt het nogal een beetje stijfjes

29-01-2006, 18:04
Misschien is het gras groener aan de overkant ?

29-01-2006, 18:16

Citaat door Dina21:
Beste zuster,

choukran voor je advies, maar deze relatie die ik met hem heb verloopt volledig halal...en leg volledig m'n vertrouwen in Allah swt, maar dat gevoel blijft....ik weet niet welke beslissing ik moet nemen. echt lastig Soms denk ik dat het misschien veranderd als we een koppel zijn en dat hij dan vertrouwd aan mij geraakt, maar nu verloopt het nogal een beetje stijfjes
Dus jouw ouders en zijn ouders weten van de relatie? ik bedoel jullie gaan jullie verloven?
want gewoon met elkaar gaan zonder enige huwelijksdoelen heeft geen zin,..en zeker zonder mahram!

maar zuster ..ik ga er dan maar van uit dat het hallal is!
tuurlijk loopt het stijfjes.. jullie leren elkaar kennen? dit zijn gewoon dingen..hierdoor je leer je elkaar kennen!
ieder heeft zijn eigen kanten..het is belangrijk..dat je hem hierover praat en dat je hem zegt dat het je dwars zit! beter er om zitten heen te draaien!
ieder zijn eigen slechte kant..en als je slecht zijn karakter kunt..then you have to him go...!

je moet denken aan nu..later komt wel.. je mOET NU VERANDEREN..en dan zie je verder..!
veel soecces

Assallamoe ALaikom je Zuster Soekran

29-01-2006, 18:27

Citaat door Dina21:
Salaam dames en heren,

Ik zit in een moeilijke situatie: ik heb een tijdje geleden iemadn leren kennen waarmee het qua karakter goed klikt en we willen graag de grote stap zetten inschallah. Het ligt nu volledig aan mij om een beslissing te nemen of we doorgaan of niet. Ik zit een beetje te twijfelen aan z'n karakter. Het si iemadn die zeer rustig is van aard, en niet direct sociaal een babbel begint. Maar éénmaal gestart is dat geen probleem, maar hij zou nooit het ijs breken ofzo, het is maw geen vlotte babbelaar. Ik ken hem niet goed genoeg eigenlijk wat dit betreft en twijfel een beetje of ik wel met hem verdre wil. Als ik het geheel bekijk, dan is dit wel een zeer klein min punt, dat besef ik wel :-) maar toch denk ik er constant aan. Wat zouden jullie doen...
salaam meid,

ik weet hoe je je voelt.. maar geloof mij beter zo iemand dan iemand die zo spontaan in de omgang is dat er mensen jaloers worden.. of over jullie gaan praten etc..

Ik heb liever een stil iemand die niet zoveel aandacht hoeft.. etc etc.. dan iemand die de aandacht op eist elke keer.. want hiermee zou je later veel problemen krijgen is mijn mening.. iemand die buitenshuis wellicht leuker is dan binnenshuis..

Ik weet het niet hoor.. maar ik heb toch liever een rustg iemand.. het kan je inderdaad gaan irriteren dat iemand zo rustig is.. en mensen eerst uit hem iets moeten trekken...

29-01-2006, 18:35
Ik weet niet voor wie ik zou willen gaan want je weet stille wateren hebben diepe gronden

29-01-2006, 20:37
Je twijfelt dus aan hem omdat hij geen VLOTTE Babbelaar is...
Voor de rest respecteert hij je, wil hij met je trouwen, geeft hij om je, denkt aan je,....etccccccccccccc


maar puur omdat hij geen snelle talkies kan maken.. wil je hem dumpen?

zielig erg zielig..

liever een lieverd ene rustigerd.. dan een vieze jongen met V. B.. die flirten met alles wat maar 2 benen heeft ..borsten en een ...