Bekijk volle/desktop versie : » It was all a bet.!!.

Pagina's : [1] 2

29-01-2006, 13:51

HellOo dames en heren, ik heb besloten om aan nog een verhaal te beginnen DON’T WORRY ik maak die andere ook nog af genaamd een heerlijk leven mixte niiks tot.. het een hel werd, ik hoop dat jullie deze ook met plezier zullen lezen. Ik ga beginnen als ik minstens 5 reacties heb meer mag natuurlijk ook Mouhim laat het me weten als ik moet beginnen..

29-01-2006, 13:59

hmmmm, dit spreekt mij aan
ik zou zeggen begin

30-01-2006, 20:21
TAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. WELOU PFFFFFFF NOU IK DENK DAT IK DEZE DAN MAAR GA VERWIJDEREN. IK WIL MEER REACTIIEEEEEEESSS HELLOOOOOOOOOO ATENTIIEEEEEEEE.. FANSSS AANWEZIIG WELA??

30-01-2006, 20:35
wel, ik ben fannnnnnnnnnnn
dit lijkt me een gaaf verhaal
de fans komen vanzelf schatje

31-01-2006, 12:51

ik ben je tweede fan.
begin met je verhaal, de fans komen vanzelf

01-02-2006, 10:35
WHAHAHAHH OKEEJJ ZINNAASSSSSSSS VAN MIJ IK BEN NU OP SCHOOL EN ALS IK VANMIDDAG NAAR HUIS GA GA IK GELIJK BEGINNEN SAFIIIIII JALLAH THALLOUUUUUU

01-02-2006, 12:04
okeeeeeeeeee

02-02-2006, 18:06

Hoofdpersoon: Faiza. 17 j.
Zusje Meriam: 16 j.
Broer: Zouhair 19 j.
Vader Hamid 59 j.

Triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinggg… De wekker ging, ik stond met moeite op en keek hoelaat het was. Hoow weer naar die rotschool, ik studeerde VWO aan de hogeschool dit was mijn 1e leerjaar. Het was november. Ik stond op liep naar de douche ging douchen, poetste mijn tanden en liep met mijn grote badjas aan naar mijn kamer, ik deed maar wat aan, pakte een elastiek en deed mijn haar in een rommelige knot, ik deed nooit make up op ik moest er niet eens aan denken, het kon me geen reet schelen hoe ik eruit zag, het gaat toch niet alleen om uiterlijk maar om innerlijk, het enige wat belangrijk voor me was dat was mijn school, en mijn familie. Ik deed mijn bril op en pakte mijn boeken en deed ze in mijn tas, ik deed mijn regenlaarzen aan en mijn jas, en daarop een regenjas, want het regende pijpenstelen buiten. Ik smeerde nog even snel een paar broodjes en deed ze in mijn broodtrommel en pakte 3 pakjes drinken, en deed alles vervolgens in mijn tas. Ik pakte nog even snel mijn sleutels en liep de deur uit en liep richting de bushalte. De bus kwam er al snel aan. Ik stapte in liet mijn abonnement zien, en liep helemaal naar achter, iedereen zat me raar aan te kijken, maar dat kon me niks schelen ik ging rustig zitten en pakte mijn boek uit mijn tas en ging zitten lezen. De bus stopte precies voor mijn school. Ik stond op en wou de bus uitlopen tot ik struikelde door mijn grote tas. Ik schaamde me dood en iedereen zat me uit te lachen ik stond snel op en liep door naar het schoolplein. Ik wou net naar binnen lopen tot ik ineens mijn naam hoorde, ik draaide me om en zag dat hoerengroepje naar me toe lopen.
Soumaia: Ewa nerdje.
Faiza: Hou je mond en laat me met rust.
Soumaia: Nee waarom zou ik mijn mond voor jou moeten houden a bitch.
Faiza: Ga alsjeblieft een leven zoeken wil je? Ik moet nu naar mijn les dus wil je me er even langs laten.
Soumaia: Ga maar lekker naar je les ren maar zou ik zeggen.
De rest van het groepje: hahahahahahahah echt he a nerd schande voor de Marokkaanse gemeenschap.
Faiza: Jullie zijn de enige schande voor de Marokkaanse gemeenschap.
En ik liep door naar mijn les. Het eerste uur had ik Latijn. Ik vond Latijn echt niet moeilijk als je er gewoon altijd met je hoofd bij bent. Daarna was het pause ik haatte de pause altijd, ik had helemaal niemand waarmee ik kon praten geen vrienden. Niet dat dat mij boeide ofzo maarja toch wou ik wel dat ik iemand had waarmee ik mijn huiswerk mee kon bespreken enzo en een keer wat leuks doen. Want ik zat eigenlijk wel altijd met mijn neus in boeken. Ik ben zwaar veranderd na het overlijden van mijn moeder. Vroeger genoot ik echt van mijn leven, we deden altijd alles samen ik, mijn moeder en mijn zusje waren echte goede vriendinnen. Maarja sinds mijn moeder is overleden is dat dus veranderd. Ik wou me alleen nog maar op mijn studie concentreren zodat ik hoger dan de rest zou zijn. TRIIIIIIIIIIIIIIIIING.. De bel ging, kut de pauze. Ik liep met mijn grote tas naar mijn kluis en maakte mijn tas wat leger want hij was een beetje te zwaar. En toen liep ik naar de aula. Ik ging helemaal alleen achterin een hoekje zitten. En at mijn brood op. En ik dronk een pakje. Toen ging de bel weer en ik liep nar het klaslokaal waar ik les had. Ik had nou les met die bitches. Daar had ik al helemaal geen zin in pfff tfoee man kan het nog erger? Maarja ik zie wel wat er van komt. Ik stapte het klaslokaal in en ging een beetje voorin zitten. We hadden wiskunde. Ik pakte mijn spullen erbij en legde alles op tafel. De bitches kwamen en al geluidmakend binnen. Ik deed alsof ik er niks van merkte en bleef maar voor me uitstaren.
Soumaya: Ewaaa nerdjee ben je er weer, gaat een gezellige les word en.
Ik negeerde ze volkomen en begon in mijn boek te lezen.
De leraar legde uit wat we moesten doen.
Leraar: Okee jongelui ik moet nog even een proefwerk kopiëren dus ik ben even beneden ik wil dat iedereen op zijn plaats blijft zitten, en geen lawaai en als ik terug ben wil ik geen klachten van mijn collega’s. Ik ging rustig verder met mijn werk.
Soumaya kwam 8ter mij zitten maar dat had ik niet door. Ik was druk bezig met het uitrekenen van ingewikkelde sommen en zat met mijn hoofd diep in mijn boek. Ondertussen deed ze kauwgom in mijn knot wat ik dus niet doorhad. En ging weer op haar plek zitten. De hele klas begon te lachen maar dat had ik niet door. Het kon me niks schelen, waar ze over lachten.
Soumaya: Ehm Nerdje en ze tikte hard op mijn schouder, ik weet niet of je ooit van douchen hebt gehoord ofzo maar je hebt wat in je haar hahahahahahaahah.
Ik voelde op mijn hoofd wat er zat en ik voelde ineens wat plakkerigs.
Faiza: GATVEEEEERR!! WAT HEB JE GEDAAN....!!!!!!![/SIZE][/FONT]

[SIZE="3"][FONT="Georgia"]NOUjjaaa iik hOor het wel van Julliiee ziinaaaaasss als jullie het wat vinden en of ik verder moet gaan.. Beslamaaaaa..

02-02-2006, 18:15
ga snel verder
meskiena, ik vind het zielig voor haar , als ze haar terugpalt (6)

02-02-2006, 18:45

En ik rende snel naar het toilet. Ik begon te huilen ik wou me beheersen maar het lukte niet de tranen stroomden naar beneden. Ik waste mijn haar maar ik kreeg het er niet uit. Wat moet ik doen. Ik ging met woede naar het lokaal nou ben ik het echt zat ik word al mijn hele leven gepest, wanneer gaat het nou eindelijk een keer eindigen. Wie nog 1 verkeerd woord of 1 verkeerde beweging maakt tegenover mij die krijgt een koekje van eigen deed klaar.
Ik ging zitten en maakte mijn les af ik gaf niemand nog aandacht helemaal niemand. Ik was toch bijna uit. Nog 2 uurtjes. Die maakte ik af en ik ging naar huis. Ik pakte de bus en ging lekker naar huis. Thuis aangekomen: Me zusje Meriam was er al ze zat op haar kamer hard mee te zingen met haar muziek. Faiza: MERIAAAAAAAAAAAAAAAAAM ELGRAAAAAAAAAA DOE DIE MUZIEK ZACHTER WECH HBELTI WELAAA??
Meriam: EWAAA SAFIIIIIIIIII IK MAG OOK NOOIT WAT HE!!
Faiza: WILIIEEEEEE 7ELA RWINAAAAAAAAAAA EL HMARAA KOM NAAR BENEDEN NUUU!!!.
Meriam: Wat nou weerrrrrr?
Faiza: Kijk 7ela rwina hier en jij gaat in je kamer zitten zingen wech ben je gek geworden ofzo?
Meriam: Ewa het is teveel voor mij dus ik wou wachten tot jij kwam ze3ma zodat we samen zouden doen.
Faiza: Ewa saffiiiiii jallah ga naar boven en doe je pyama aan en neem een schort voor me mee ik maak eerst nog even wat te eten.
Meriam: Safii iis goed.
Ik maakte even snel wat te eten klaar en er volgde een grote schoonmaakbeurt. We waren binnen 2 uurtjes klaar met het hele huis. Ik was echt kapot pfff.. Ik nam even een lekker warm ontspannend bad. Ik moest denken aan mijn moeder, ik mis haar echt zo erg, ik liet weer wat tranen vallen bij die gedachte. Ik besloot vandaag wat leuks te gaan doen met mijn zusje. Ik ging uit bad en liep naar mijn kamer. Ik keek nog even naar de foto’s van mijn moeder.
Er kwamen ineens allemaal emoties naar boven ik zag het beeld voor me hoe ze was overleden, meskiena ze was helemaal gezond, ze stond een keer op een zaterdag ochtend gewoon fit en gezond op elhamdoulilah. Ze deed haar ochtendgebed en maakte ontbijt voor ons, ze stond in de keuken een uitgebreid ontbijt voor ons te maken meskiena, tot ze inneens vreselijke pijn in haar hart kreeg, ze zei helemaal niks erover tot ze ineens op de grond lag morsdood allahirhemha ewa ja de wil van god elmaktoub. Die dag vergeet ik nooit meer in heel mijn leven. Ik besloot maar verder te gaan met mijn leven. Faiza: MERIAAAAAAAM A MERIAAAAAAAM KOM JE NOG OF HOE ZIT HET? Meriam had me voorgesteld vandaag wat leuks voor me uit te kiezen wat ik aan kon doen, ze trok een zwarte pantalon uit mijn kast en een wit simpel v truitje eruit. Ik deed mijn haren een keer los. En toch geen make- up, hellnoO. Ik zag er niet slecht uit al zeg ik het zelf. Ik pikte de zwarte laarzen van Meriam en deed ze aan , ik mocht ook een leuk jackje van haar lenen. Ik deed een zwarte sjaal om. En ik keek in de spiegel. WOOW ik herkende mezelf niet eens. Maar toch zou ik liever niet zo naar school willen gaan. Faiza: MERIIAAAAAM kom eens kijken..

Dit is wel genoeg voor vandaaag ik ga morgen inchaalah weer verder safii? Jallah ThallOuu..

02-02-2006, 18:48
nOuuuuuuuu
ik wil dat je nog 1tje typt plzzz?

02-02-2006, 18:56
ga gauw door lieverd, klinkt goed!!!

02-02-2006, 18:58

Heeey heeeeeey meid..
ga verder..ik weet wel cker dat deze verhaal ook
een topper wordt net als die andere..
Je nieuwe fan..
ga gauw verder..!!!
Bye bye

02-02-2006, 19:01
schrijf alsjeblieft door, honeyyyyyyy

02-02-2006, 19:02
Okeeeeeeeeeeeeeeejjj vOoruit dan maar speciaal voor julliee weer een vervOlggg..

Nassiiraaa en Nad0ria mar7haban iik hOop dat jullie mijn verhaal leuk zullen viinden..

Pagina's : [1] 2