Bekijk volle/desktop versie : Sporten.....



Pagina's : [1] 2

29-01-2006, 13:12
Hoi dames,

ik zie dat er veel dames met mooie figuurtjes zijn. Maar een vraagje wie doet aan sport en wat doen jullie en wat helpt.. en doen jullie gewoon gemengd..

Ik wil ook gaan sporten, maar wil niet meer gemend sporten.. maar hier hebben ze niet alleen vrouwen..

groetjes islamwoman

29-01-2006, 13:13


Ohhh daar heb ik zoon zin in lekker sporten heerlijkkkkk kan niet wachten om weer te beginnen....

29-01-2006, 13:42
Nou ik heb eigenlijk nooit eerder gesport! Maar ik wil het wel graag gaan doen, omdat ik het gewoon leuk vindt om te sporten.. Mijn zus die sport sinds kort en zij vindt het heerlijk, want dan is ze zoooo moe dat ze lekker kan slapen.

Ik ga over 10 dagen beginnen met zwemmen..vrouwenzwemmen.. ik ben benieuwd hoe dat is Alleen ik vind het jammer dat het om de 2 weken is.. en dan zoo laat van 21:00 tot 23:00!! Maar goed, ik ga eerst ff kijken hoe het is..

29-01-2006, 13:44
dansen is op zich al een sport... en schoonmaken..
dus elke zaterdag of zondag goed het huis schoonmaken, tussendoor veel water drinken en na het sporten nog even dansen.. en je voelt je al heel wat lekkerder..

29-01-2006, 13:45



Citaat door Ghatar_tangawia:
Nou ik heb eigenlijk nooit eerder gesport! Maar ik wil het wel graag gaan doen, omdat ik het gewoon leuk vindt om te sporten.. Mijn zus die sport sinds kort en zij vindt het heerlijk, want dan is ze zoooo moe dat ze lekker kan slapen.

Ik ga over 10 dagen beginnen met zwemmen..vrouwenzwemmen.. ik ben benieuwd hoe dat is Alleen ik vind het jammer dat het om de 2 weken is.. en dan zoo laat van 21:00 tot 23:00!! Maar goed, ik ga eerst ff kijken hoe het is..
salaam, woon je in amsterdam? er is namelijk ook een zwembad open op zaterdags in amsterdam noord, van 20:00 t/m 21:30 echt heerlijk om eens in de week die baantjes te trekken

29-01-2006, 13:46
Als je buitenshuis niet kan sporten, kan je je bv een home-trainer aanschaffen..en kan je thuis sporten, of daarnaast gwn oefeningen doen zoals buikoefeningen enz..

29-01-2006, 13:47
Ik zwem nu 1 keer in de week. Als ik genoeg krijg van het zwemmen ga ik ook wat sporten, ik doe dat altijd met een vriendin en het is heel gezellige.

29-01-2006, 13:54
er staat hier een crosstrainer thuis, die zich heel eenzaam voelt! iemand interesse om hem over te kopen?

29-01-2006, 13:55

Citaat door Alhocimatje:
salaam, woon je in amsterdam? er is namelijk ook een zwembad open op zaterdags in amsterdam noord, van 20:00 t/m 21:30 echt heerlijk om eens in de week die baantjes te trekken
Nee lievie schat, ik woon jammer genoeg niet in Amsterdam. Jullie hebben ook fitness voor alleen vrouwen he daar? Inscha allah ga ik daar wonen binnenkort

29-01-2006, 14:01

Citaat door Ghatar_tangawia:
Nee lievie schat, ik woon jammer genoeg niet in Amsterdam. Jullie hebben ook fitness voor alleen vrouwen he daar? Inscha allah ga ik daar wonen binnenkort
ooh wat leuk dus je komt hier wonen, vanwaar kom je dan? inderdaad er is bijv.

http://www.only4ladies.nl

studio 21

verder weet ik er nog eentje in amsterdam-west, alleen de naam niet maar kortom zat voor ons te doen, alleen een beetje lui

29-01-2006, 14:06
ik ga twee keer per week naar een sportzaal.
ik ga dan samen met me moeder fitnessen.
thuis doe ik ook sport zoals huis opruimen,dansen met tmf,en heb zelf een ab king pro.
groetjes hanane.

29-01-2006, 14:10
voor mijn zwangerschap heb ik intensief gebruik gemaakt van mijn stepper. En deed daarnaast veel buikspieren oefeningen. Nu ik pas ben bevallen zie ik dat pas echt goed, het resultaat. Ik heb bijna geen buik meer. Dus binnenkort ga ik weer lekker op de step springen. Ik krijg daar ook veel energie van dus dat is mijn grootste motivatie. Na het steppen ga ik gelijk heel het huishouden doen en dan pas ontbijten en blijf me heerlijk in mijn vel voelen.

29-01-2006, 14:17



Citaat door Tangia23:
die wil ik ook aanschaffen...werkt het echt goed zoals ze beweren?
hoi lieverd
die ab king pro helpt echt.
ik heb het gratis gekregen van een kennis.
ps mabrouk met je verhuizing en wens je veel succes met de verhuizing en veel plezier in je nieuwe huisje.
xxxjes hanane

29-01-2006, 14:22
Ja, ik ga er ook een aanschaffen en ga gewoon thuis sporten denk ik ...... want buiten sporten kost ook veel geld joh.. Tegewoordig is het echt duur..

29-01-2006, 14:23
Crosstrainer is ook goed of niet... die helpt voor alles..

wie heeft er een en wat zijn de ervaringen dames kom op met je tips..

HEb ze hard nodig..

Pagina's : [1] 2