Bekijk volle/desktop versie : Verdriet :kwaad: :kwaad:

17-05-2002, 12:38
ik heb vandaag een half jaar met mijn vriend neemt die niet eens uit zichzelf vrij ofzo... en moet die net vandaag in zeeland werken.. (wij wonen in heerlen... zuid-limburg!) is die pas 8uur thuis ofzo... en dinsdag gaat die met het werk 2weken naar zwitserland en dat is net met mijn examens... hoe wil ik die goed maken als ik alleen maar aan hem denk?!? ik heb zijn steun nodig dit is toch een belangrijke periode snapt die dat niet?!? zelfs het weekeind blijft die daar.... ik kon vanacht al niet slapen ik loop gewoon de hele dag te huilen.... als ik dat tegen hem zeg zegt die je maakt er weer zo'n groot drama van... heeft hij geen gevoelens?!? interesseert het hem niet hoe ik me voel... vind hij het niet belangrijk wat voor mij belangrijk is?!?

17-05-2002, 12:40

MISSCHIEN SNAPT IE JOU NIET MAG IK VRAGEN HOE OUD JIJ EN HOE OUD HIJ IS

17-05-2002, 12:43
hij is 19 en ik ben 16.... vind jij dat ik me aanstel?!?

17-05-2002, 12:50
nee meid ik vind niet dat je je aansteld maar somige jongens begrijpen dat niet...
en ja een meisje is toch anders dan een jongen

23-05-2002, 10:37

Citaat:
Origineel gepost door vlasje
ik heb vandaag een half jaar met mijn vriend neemt die niet eens uit zichzelf vrij ofzo... en moet die net vandaag in zeeland werken.. (wij wonen in heerlen... zuid-limburg!) is die pas 8uur thuis ofzo... en dinsdag gaat die met het werk 2weken naar zwitserland en dat is net met mijn examens... hoe wil ik die goed maken als ik alleen maar aan hem denk?!? ik heb zijn steun nodig dit is toch een belangrijke periode snapt die dat niet?!? zelfs het weekeind blijft die daar.... ik kon vanacht al niet slapen ik loop gewoon de hele dag te huilen.... als ik dat tegen hem zeg zegt die je maakt er weer zo'n groot drama van... heeft hij geen gevoelens?!? interesseert het hem niet hoe ik me voel... vind hij het niet belangrijk wat voor mij belangrijk is?!?
Salaam Vlasje.....

Ik ken het......hij is een man.. en ik begrijp dat je boos bent.....is het inmiddels opgelost? Ik wens je veel sterkte de komende tijd, met je examens vooral.........dat gemis.....daar wen je wel aan, effe doorzetten meid.....eerst die examens....hem trek je later maar eens goed aan zijn oren.......(als je je diploma hebt, sla je hem ermee om zijn oren!! )

Salaam Sahira........

23-05-2002, 18:53
bedankt voor jullie bercihten... jullie hebben gelijk, eerst examens en dan is er tijd voor hem... hij is nu inmiddels al in zwitserland... maandag nacht is die vertrokken! het afscheid was wel moeilijk maar nu moet ik aan mijn examens denken! ik heb er al 2gehad en mijn geschatte punt (dat kun je via internet enzo berekenen want de antwoorden staan er ook) is tussen de 7en de 9... zo door de dag denk ik aan hem... en ik huil ook wel maar we bellen en sms'en... het is wel goed ff rust van elkaar... bedankt nogmaals!

xxxxxxkeshiaxxxxxx

beslama