Bekijk volle/desktop versie : Noem je dit VRIENDINNEN!! lees ff



Pagina's : [1] 2 3

28-01-2006, 22:32
heeey ik was een paaar dagen geleden jarig weet je wat ik kreeg van ''vriendinnen''




















Thxx voor het klikken dames!!


Ik wil hier even mijn verhaal kwijt over een paar meiden die mij veel pijn hebben gedaan!!

Nou, ik was vorige week jarig. Ik had het gevierd in een kleine restaurantje heel gezellige muziek en al die mikmak ….
Dus ik heb meiden uitgenodigd waarmee ik de laatste tijd veel mee was opgetrokken…
Oké, hasna en ik waren samen gegaan hebben we alvast dingen besteld ensoww.
En de andere meiden had ik al een week van te voren uitgenodigd, dus ze wiste het allemaal en ze vonden het allemaal leuk en je hoor Maar wat moet ik voor je kopennnnnnnnn ik zeg neeeeeee het is belangrijk dat je komt ik hoef niksss!!! Mohiemmm dus iedereen zegt natuurlijk wel en we komen en t wordt gezellig!!

Fatima en khadija die ken ik al heel lang, al hun geheimen ken ik bijna ze uiten gewoon alles bij mij kortom IK WAS HUN DAGBOEK en ze wisten dat ze me altijd kunnen vertrouwen dus in slechte tijden waren we altijd samen, samen uithuilen en al die mikmak…

De andere meiden ken ik ook al langer dan 4 jaar en ik heb ook veel met hun meegemaakt ensow!

Na een paar uurtje waren dr maar 3 vriendinnen gekomen
Fatima was andere meiden tegengekomen met wie ze blijkbaar veeeeel meer lol heeft dan met mij…….samen waren ze naar 1 of andere feest gegaan in Rotterdam waar alleen Marokkaanse JONGETJES KOMEN ZONDER af te bellen niks… die later heeeeeeeeeeeel boos GING reageren omdat ik niet nog 1 keer bel (TERWIJL IK AL 4 KEER HAD GEBELD DIE DAG) maar dat deed ze express zodat ik ging zeggen jaa sorry ze weet hoe nija ik ben maar ik zei tegen haar doeiiiii klaar….

Dat was mijnn verhaal wat vinden jullie ervan zijn dit vriendinnen???
Ik voel me gewoooooooooooooooooonnnnnn zoooooooo viesss heeeeeee!!! Voor de meiden waarvoor ik altijd klaar stond krijg ik stank voor dank op mijn verjaardag
PAS OP JE 17DE VERJAARDAG KOM JE ER GEWOON ACHTER DAT HET ALLEMAAL BITCHESSSSS ZIINN!! Ik ben zooo boos he

Hoe zouden jullie doen tegen die meiden??? Wat moet ik nu doen????
Maar het is mijn fout geweest ik ben zo nija geweest
Wat zouden jullie doen geef me tipssss pleas!!


Thx voor het lezen van mijn boek


EINDE

28-01-2006, 22:35


mensennn a.u.b maak geen opmerkingen over die punten en komma's en letters

wou ff snell wat tips

28-01-2006, 22:54
neej daar heb je gelijk in ik heb gezegddd dat ik niks wil inderdaard( LA JE EEN CADEAU KOOPT DOE DAT GOED!)maar als je allerbeste vriendin een cadeau voor vriendje koopt van 200 euro en voor jou een taart van 15 euro die je in 2 min op hebt doet dat niet pijn!! geef even toe ja!

kijk ik ben altijd kritsch over mezelf!! ze hebben me weleens dingen geflikt maar dat wordt omgeluld!! en ik kan nooooit lang boos worden op iemand!

MAAR DIT KEER WIST IK GEWOON DAT HET NIET AAN MIJ LAG PUNT WANT DAT ANDERE MEID WORDT BOOS OP MIJ OMDAT IK HAAR NIET NOG 1 KEER BEL EXPRES OMDAT ZE WEET DAT IK GA ZEGGEN OKE MAAKT NIKS UIT HOOR HET WAS MIJN FOUT
ik geef altijd mij zelf de schuld terwijl ik altijd tijd maak voor iedereen!
maar ja ik ben op me bek gevallen en ben mezelf tegengekomen!!!!!
EN DAT PAS OP JE 17DE VERJAARDAG:s:s

en wat bedoel je ermeeee? ik verlaag hun!! ik vind t fuckt up dat ze naar een feest gaan en als smoes hoor je ik wist niet waar het was en je belde me niet
kom oppp!!! bekijk het ff van een andere kant

28-01-2006, 22:56

Citaat door ziekkkkk:
heeey ik was een paaar dagen geleden jarig weet je wat ik kreeg van ''vriendinnen''




















Thxx voor het klikken dames!!


Ik wil hier even mijn verhaal kwijt over een paar meiden die mij veel pijn hebben gedaan!!

Nou, ik was vorige week jarig. Ik had het gevierd in een kleine restaurantje heel gezellige muziek en al die mikmak ….
Dus ik heb meiden uitgenodigd waarmee ik de laatste tijd veel mee was opgetrokken…
Oké, hasna en ik waren samen gegaan hebben we alvast dingen besteld ensoww.
En de andere meiden had ik al een week van te voren uitgenodigd, dus ze wiste het allemaal en ze vonden het allemaal leuk en je hoor Maar wat moet ik voor je kopennnnnnnnn ik zeg neeeeeee het is belangrijk dat je komt ik hoef niksss!!! Mohiemmm dus iedereen zegt natuurlijk wel en we komen en t wordt gezellig!!

Fatima en khadija die ken ik al heel lang, al hun geheimen ken ik bijna ze uiten gewoon alles bij mij kortom IK WAS HUN DAGBOEK en ze wisten dat ze me altijd kunnen vertrouwen dus in slechte tijden waren we altijd samen, samen uithuilen en al die mikmak…

De andere meiden ken ik ook al langer dan 4 jaar en ik heb ook veel met hun meegemaakt ensow!

Na een paar uurtje waren dr maar 3 vriendinnen gekomen
De cadeau van khadija ( ME ZUS SCHROKKK) WAS EEN TAART MET MIJN NAAM Erop:s:s terwijl voor haar vriendje een cadeau van 200 euro wordt gekocht!!
Fatima was andere meiden tegengekomen met wie ze blijkbaar veeeeel meer lol heeft dan met mij…….samen waren ze naar 1 of andere feest gegaan in Rotterdam waar alleen Marokkaanse JONGETJES KOMEN ZONDER af te bellen niks… die later heeeeeeeeeeeel boos GING reageren omdat ik niet nog 1 keer bel (TERWIJL IK AL 4 KEER HAD GEBELD DIE DAG) maar dat deed ze express zodat ik ging zeggen jaa sorry ze weet hoe nija ik ben maar ik zei tegen haar doeiiiii klaar….
Van hasna krijg ik als cadeau bodlotion zogenaamd van een merk!! Wat haar maximaal 8 euroootjes heeft gekost!
En van de ander krijg ik NIXX

Dat was mijnn verhaal wat vinden jullie ervan zijn dit vriendinnen???
Ik voel me gewoooooooooooooooooonnnnnn zoooooooo viesss heeeeeee!!! Voor de meiden waarvoor ik altijd klaar stond krijg ik stank voor dank op mijn verjaardag
PAS OP JE 17DE VERJAARDAG KOM JE ER GEWOON ACHTER DAT HET ALLEMAAL BITCHESSSSS ZIINN!! Ik ben zooo boos he

Hoe zouden jullie doen tegen die meiden??? Wat moet ik nu doen????
Maar het is mijn fout geweest ik ben zo nija geweest
Wat zouden jullie doen geef me tipssss pleas!!


Thx voor het lezen van mijn boek


EINDE
Nou leuke vriendinnen zeg,,, En Dat fatima zomaar wegging zonder af te bellen
Ik zou naar ze toe gaan en zeggen waarom ze niet zijn gekomen enz..
En nodig volgende keer je ECHTE vriendinnen

28-01-2006, 22:57


ja woelahh je hebt gelijk maar ja dat waren dus mijnnnnn ''ECHTE VRIENDINNEN''

28-01-2006, 23:05

Citaat door ziekkkkk:
ja woelahh je hebt gelijk maar ja dat waren dus mijnnnnn ''ECHTE VRIENDINNEN''
hmmmm ja...... dat is klote.. als je echte vriendinnen zo zijn .., maar ik zou ze dan ook niet meer als me ECHTE vriendinnen zien.. je kan beter met hen gaan praten .. misschien zullen ze achter komen .. wat voor fout ze hebben gemaakt.. om je zomaar te laten zitten ..

28-01-2006, 23:10

Citaat door ziekkkkk:
heeey ik was een paaar dagen geleden jarig weet je wat ik kreeg van ''vriendinnen''















Thxx voor het klikken dames!!


Ik wil hier even mijn verhaal kwijt over een paar meiden die mij veel pijn hebben gedaan!!

Nou, ik was vorige week jarig. Ik had het gevierd in een kleine restaurantje heel gezellige muziek en al die mikmak ….
Dus ik heb meiden uitgenodigd waarmee ik de laatste tijd veel mee was opgetrokken…
Oké, hasna en ik waren samen gegaan hebben we alvast dingen besteld ensoww.
En de andere meiden had ik al een week van te voren uitgenodigd, dus ze wiste het allemaal en ze vonden het allemaal leuk en je hoor Maar wat moet ik voor je kopennnnnnnnn ik zeg neeeeeee het is belangrijk dat je komt ik hoef niksss!!! Mohiemmm dus iedereen zegt natuurlijk wel en we komen en t wordt gezellig!!

Fatima en khadija die ken ik al heel lang, al hun geheimen ken ik bijna ze uiten gewoon alles bij mij kortom IK WAS HUN DAGBOEK en ze wisten dat ze me altijd kunnen vertrouwen dus in slechte tijden waren we altijd samen, samen uithuilen en al die mikmak…

De andere meiden ken ik ook al langer dan 4 jaar en ik heb ook veel met hun meegemaakt ensow!

Na een paar uurtje waren dr maar 3 vriendinnen gekomen
De cadeau van khadija ( ME ZUS SCHROKKK) WAS EEN TAART MET MIJN NAAM Erop:s:s terwijl voor haar vriendje een cadeau van 200 euro wordt gekocht!!
Fatima was andere meiden tegengekomen met wie ze blijkbaar veeeeel meer lol heeft dan met mij…….samen waren ze naar 1 of andere feest gegaan in Rotterdam waar alleen Marokkaanse JONGETJES KOMEN ZONDER af te bellen niks… die later heeeeeeeeeeeel boos GING reageren omdat ik niet nog 1 keer bel (TERWIJL IK AL 4 KEER HAD GEBELD DIE DAG) maar dat deed ze express zodat ik ging zeggen jaa sorry ze weet hoe nija ik ben maar ik zei tegen haar doeiiiii klaar….
Van hasna krijg ik als cadeau bodlotion zogenaamd van een merk!! Wat haar maximaal 8 euroootjes heeft gekost!
En van de ander krijg ik NIXX

Dat was mijnn verhaal wat vinden jullie ervan zijn dit vriendinnen???
Ik voel me gewoooooooooooooooooonnnnnn zoooooooo viesss heeeeeee!!! Voor de meiden waarvoor ik altijd klaar stond krijg ik stank voor dank op mijn verjaardag
PAS OP JE 17DE VERJAARDAG KOM JE ER GEWOON ACHTER DAT HET ALLEMAAL BITCHESSSSS ZIINN!! Ik ben zooo boos he

Hoe zouden jullie doen tegen die meiden??? Wat moet ik nu doen????
Maar het is mijn fout geweest ik ben zo nija geweest
Wat zouden jullie doen geef me tipssss pleas!!


Thx voor het lezen van mijn boek


EINDE
Klopt

Je bent ziek, nu opzoek naar een remedie.

28-01-2006, 23:24
In één woord:



Jompoooooooooooooooooooooooo

28-01-2006, 23:28
hOiii meid..
zO mensen noem ik oOk geen ECHTE vriendinnen..
Mr over die cadeautjes..Gebaar dat telt tOg?
dus tegen haar moet je niet kwaad zijn?
ze was er toch op je verjaardag? wat wil je nog meer?
En dat meisje dat je heeft laten zitten, en naar een ander feest isgegaan..
haar zou ik DUMPEN DIE HANDEL!!
dat doe je toch niet?!?!?

28-01-2006, 23:41
Typisch een Marokkaanse streek...
(niet wat betreft die cadeaus, dat is niet belangrijk, als ze nou maar waren gekomen)
InshaAllah kom je snel meiden tegen die weten wat een vriendin hebben en aan een afspraak houden betekent!

28-01-2006, 23:48
Het zijn niet echt bepaald goede vriendinnen. Zoek de juiste goeie vriendinnen!

28-01-2006, 23:58
ja precies en okeeee over die cadeau jullie hebben gelijk!!! had ik niet moeten zeggen
was al genoeg dat ze waren gekomen!!!! maar jaa goeie vriendin kan je niet zomaar gaan zoeken!

28-01-2006, 23:59



Citaat door '[xLady widjanx:
']hOiii meid..
zO mensen noem ik oOk geen ECHTE vriendinnen..
Mr over die cadeautjes..Gebaar dat telt tOg?
dus tegen haar moet je niet kwaad zijn?
ze was er toch op je verjaardag? wat wil je nog meer?
En dat meisje dat je heeft laten zitten, en naar een ander feest isgegaan..
haar zou ik DUMPEN DIE HANDEL!!
dat doe je toch niet?!?!?
Op jhaar ben ik ook niet kwaad eigenlijk vond het wel leuk en lief maar ja had het even erbij gezet:S

29-01-2006, 00:08
Ik heb dat stukje over cadeau dit cadeau dat weggehaald want jullie hebben wel gelijk!!! ik zei je moet NIXXX MEENEMEN en hoe klein het ook was of groot t is altijd leuk om wat te krijgen dus mag niet KLAGEN!!!!!!
Was wel boos later hoor je als ik geen geld voor die feest kan regelen kom ik gwn naar die verjaardagfeest:S maakt me zooo chagarijnig dat ik het op iedereen afschuif!

29-01-2006, 00:13
Die dag had ik gewoon het gevoel alsof ik geen 1 vriendin om me heen had!!!
behalve die meiden die gekomen waren na uren te wachten (met loos in hun schoenen) doe hoorden dat veel meiden hadden afgebeld..

Pagina's : [1] 2 3