Bekijk volle/desktop versie : Lees! Gevaar voor de Islam! Valse Qoraans in aantocht!



17-05-2002, 12:27

Citaat door Dienna:
Assalamoe 3allaikoem mensen,

Ik ben zeer geschokt nadat ik het nieuws hoorde dat er anti-Islamitische groeperingen (met name Israelieten) zijn die bezig zijn een nieuwe Qoraan te produceren! Dit is een groot gevaar voor onze godsdienst en vooral voor de onwetenden en de mensen die op zoek zijn naar info over de Islam! Het is daarom onze plicht om dit slechte nieuws zoveel mogelijk te verspreiden om onze (potentiele) Moslimbroeders en zusters te behoeden voor dit gevaar!

Some enemies of Islam have established an on-line Quran Surah with addition of some self-written SURAH; examples can be seen on the web site on the Internet (shown below). It's very dangerous for the Muslim world, specially for the newly converted Muslims or the Muslims who don't know much about Islam and Quran; they might read all this FALSE and Bad material.

Kindly send this message (with the web sites shown below) to inform as many persons as you can.

1) One of the sites as an example of their Quran is:

http://dialspace.dial.pipex.com/town/park/geq96/original

THOSE WHO READ THE QUR-AN AND UNDERSTAND THE ARABIC LANGUAGE CAN EASILY TAKE OUT THE DIFFERENCE)

2) There is another site that it is suspected to be launched by the Israelis; it is now under development:

http://www.thequran.com
If you can hack those pages please do!
.

17-05-2002, 12:34


salaam
dat is niks nieuws, de joden zijn al euwenlang bezig de islam te veranderen en de koran te vervalsen, wat ik nu gevaalrijk vind is het internet, want iedereen kan het dan lezen en ben vooral bang voor mensen die nog weinig over de islam weten dat zij het slachtoffer worden van deze joden !!!

maar wat er ook gebeurt de koran zal er altidj bestaan tot het einde en zal nooit vernaderd worden.

17-05-2002, 19:12
Salaam,

Ik heb inderdaad dit verschrikkelijke bericht vernomen, ik heb ook een tijdje geleden hier op Yasmina een topic over geopend.
Maar het is heel erg wat de zionisten proberen te doen, en mensen die niet veel over de Islam weten, krijgen zo een verkeerd beeld er van.
De joden proberen de Islam zwart te maken, maar dat zal nooit lukken...en de islam blijft toch de snelst groeiend religie!!!

Wa salaam

17-05-2002, 23:09
Salaam aleiKom...

Allah hfeD.... dat zulke zaken zich voordoen, het gebeurt helaas al jaren, eeuwen......

Laten we daarom ook altijd doe'as maken dat de nedergang voor deze mensen inschallah zal naderen....

''Allahoema moensilal kitabi, sarie al hisabi, ihzimil ahzaba, allahoema ihizimhoem wa zalzilhoem''

20-05-2002, 11:27


as-salaam haleikoem broeders en zusters.

Graag wil ik zeggen dat ik het zeer goed vind, dat jullie hierover praten. En insahallah zullen meer mensen deze berichten lezen. zodat zij het weer kunnen door geven. zo als ik lees is het voor de kenner zo op te halen wat er anders is dan de El QURAN elkarim. maar waar ik bang voor ben is de mensen die zich willen bekeren, en deze site's gaan bezoeken.

Want het zijn anti islamieten die deze site maken, en wat ze proberen te doen hier is dat er geen mensen zijn die zich bekeren tot de ISLAM, want er zijn veel mensen. en niet alleen maar arabieren, nee er zijn genoeg nederlanders onder ons die bekeert zijn tot de islam.

El QURAN alkarim, is ongewijzigd gebleven, en dat is de volmaakte boek. En deze proberen ze aan te vallen.

as-salaam haleikoem wa rahmatoe lah wa tahal wa barakatoe.

20-05-2002, 16:28
mensen hebben altijd een interesse gehad in de heilige boeken. toen allah de (toeraat) boek van de joden en de (injeel) de bijbel naar aarde heeft gestuurd door engelen, hebben de tovenaars hun shaiateen op afgestuurd en die hebben allemaal stukken ervan kunnen zien en die aan de tovenaars doorgegeven, die hebben op hun buurt hun eigen boeken van gemaakt, daarom bestaat er geen echte toeraat of bijbel en zijn er zoveel testamenten. toen de koran naar aarde werd gestuurd hebben de tevenaars het zelfde geprobeert, maar allah heeft de koran bescherm. elke shaitaan die naar jebriel(de engel) vloog om een glimp van de koran te krijgen werd verbrand door een ster en zo is de echte koran op aarde gekomen zonder ander versies. je ziet nog steeds nu steren die weg vallen of verbranden, dat zijn de shaiateen die nog steeds verbranden. ze gaan nog steeds naar boven in de hoop iets te kunnen opvangen. wat ik hiermee wil zeggen is dat allah de koran heeft beschermd en dat zal hij blijven doen. maakt niet uit wat de zionisten proberen ze zullen nooit slagen in hun akties. en voor mensen die iets van de islaam willen weten wil ik zeggen, ga naar islamitische sites zoals alislaam.com.
laten we ons ogen open houden. allah ma3a elmoeslimien.

20-05-2002, 17:31
LAILLAHA ILLA ALLAH


Ze zullen boette voor wat ze gedaan hebben.

Maar ja dat is toch ookde rede waarom we de qoraan moetsen leren zodat het niet vervalst kan worden en als dat wel gedaan werd kennen we de echte versie en niemand kan je daarmee belazeren

27-02-2005, 16:34
hoe wil je ze laten boeten, heb je soms contacten die dat kunnen

27-02-2005, 19:05
Waarom al die moeite?

Vond de Qur'an al 'vals' genoeg ...