Bekijk volle/desktop versie : ik ben zwanger en haat mjn man!!! hoe kan kan het???????



Pagina's : [1] 2 3 4

28-01-2006, 19:06
beste mensen,

wie o wie heeft hier ervaring mee. sinds ik zwanger en misselijk ben kan ik de aanwezigheid van mijn man niet verdragen. ik kan zijn geur en heel zijn aanwezigheid niet verdragen, zelfs niet in gedachte. Hij merkt het heel goed en vraagt of ik hem soms niet mag. Ik vindt het ziellig en lieg om hem niet te kwetsen. Ik vindt dit een zeer vreemde gewaarwording.

wie heeft hier ooit van gehoord of meegemaakt.

28-01-2006, 19:25


Ik Weet Dat De Hormonen Van Vrouwen Erg Veranderen Tijdens De Zwangerschap.en Dat Ze Geen Zin Hebben In Gemeenschap, Maar Sommige Vrouwen Hebben Juist Weer Zin,elk Vrouw Is Verschillend, Probeer Je Man Duidelijk Te Maken Dat Je Hormonen Van Slag Zijn .en Dat Hij Geduldig Moet Zijn.ik Zelf Was Tijdens De Zwangerschap Heel Erg Emotioneel, Ik Barste Heel Snel In Tranen, En Ik Kon Bepaalde Geuren Niet Verdragen .ik Heb Het Allemaal Gelukkig Overleefd. Groetjes Boeboesha

28-01-2006, 19:36
salaam Pols,

Je bent niet de enige met dit probleem!!!Ik heb veel vrouwen meegemaakt dit het zelfde probleem hebben!
op dit moment zijn je hormonen van slag, en helaas overkomt jou dit probleem, maar daar kan je zelf echt niets aan doen!!!
Probeer je man duidelijk te maken dat het ook niets met hem te maken heeft, want nu moet je hem absoluut niet buiten sluiten!!
En probeer wel van je zwangerschap te genieten!!!


Nou heel veel geluk, en sterkte verder!

Skystar.

28-01-2006, 19:44
ik kende een vrouw die ook een hekel had aan d'r man, zelfs als ze niet zwanger was.......en ze viel er iedereen mee lastig vooral haar ouders, hoe erg hij was enzo, en dat hij nooit wat voor haar koopt en ze maakte hem 't leven zuur.

Maar nou is ze door 1 of andere vage reden helemaal veranderd, en is ze helemaal gek op hem! en ik denk dat haar ouders hierachter zitten, maar ik weet niet hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.

28-01-2006, 19:50


He meid,
wat erg! me moeder zei dat het normaal is. Veel vrouwen hebben het die zwanger zijn maar na je zwangerschap is het over. Dus vertel het aan je man die kan je de ruimte geven die je nodig hebt.

X BD

28-01-2006, 20:00

Citaat door pols:
beste mensen,

wie o wie heeft hier ervaring mee. sinds ik zwanger en misselijk ben kan ik de aanwezigheid van mijn man niet verdragen. ik kan zijn geur en heel zijn aanwezigheid niet verdragen, zelfs niet in gedachte. Hij merkt het heel goed en vraagt of ik hem soms niet mag. Ik vindt het ziellig en lieg om hem niet te kwetsen. Ik vindt dit een zeer vreemde gewaarwording.

wie heeft hier ooit van gehoord of meegemaakt.
Mijn man kijkt uit naar de tijd dat ik bevallen ben ik had vooral in het begin van mijn zwangerschap een HEKEL aan hem.. ik schopte hem in bed.. alles irriteerde me aan hem; zijn geur, als hij zich omdraaide, zijn gesnurk en dat hij me aanraakte.. ik had echt een hekel aan hem.. maar nu is dat minder.. vertel het gewoon aan je man; het zijn hormonen je kan er niets aan doen

28-01-2006, 20:10
hahahahha schoppen in bed hahahhahha meskien ...

28-01-2006, 20:58
gelukkig om te horen dat andere dat ook hebben. bedankt maroccan voor jouw reactie, ik herken me zelf helemaal in jouw. ik ben soms hopeloos. soms denk ik, 'stel dat het zo blijft dan kan ik niet mijn hele leven zo met hem leven'..... enz... ik vindt het ook ziellig voor hem, want hij is wel heel lief, ik irriteer me dood aan alles wat hij doet. Is dat alleen de eerste drie maanden of heel de zwangerschap.

28-01-2006, 23:10
mijn moeder vertelde mij ook dat ze mijn vader en zelfs haar broers niet kon verdragen in haar buurt tijdens haar zwangerschap van mij
zijn de hormonen.

28-01-2006, 23:12
Ja idd de hormonen van een vrouw tijdens zwangerschap zijn afwisselend.
Ik heb juist dat ik gek op mn man ben, ik wil echt de hele tijd naar hem kijken en hou heeeeelll veel van hem. ( dat laatste is altijd al )

28-01-2006, 23:14
haha de hele tijd naa rhem kijken meskien

28-01-2006, 23:29
La ilaahaa ilaa laah ik wist niet dat vrouwen dit hadden en meemaken subhnallah moge Allah jullie bijstaan inshallah als ik binnenkort met een zuster ga trouwen dan weet ik dit al inshallah is goed om zoiets te weten want een man kan zich op zo een moment gekwetst voelen als zijn vrouw hem ineens gaat haten hij kan misschien gaan denken dat ze van iemand anders houd lijkt me erg voor een man als hij de hele dag zit te werken en eerlijk en oprecht is tegen zijn vrouw en Allah vreest dit dan moet meemaken jullie moeten weten dat het pijn zal doen bij een man en Allah weet het beste

Wa gair inshallah

28-01-2006, 23:56


Mijn tante had het heel erg, zij wilde absoluut van hem scheiden, mijn moeder en oma hebben het uit haar hoofd gepraat, maar ze wilde hem absoluut niet zien, toen is hij ergens anders gaan wonen die 9 maanden, na de bevalling ging het dag voor dag goed, toen kon hij weer naar huis komen ,

29-01-2006, 00:00

Citaat door blauwtje2:
Mijn tante had het heel erg, zij wilde absoluut van hem scheiden, mijn moeder en oma hebben het uit haar hoofd gepraat, maar ze wilde hem absoluut niet zien, toen is hij ergens anders gaan wonen die 9 maanden, na de bevalling ging het dag voor dag goed, toen kon hij weer naar huis komen ,

Wat een grappige situatie

xxx widyen

29-01-2006, 00:05

Citaat door pols:
beste mensen,

wie o wie heeft hier ervaring mee. sinds ik zwanger en misselijk ben kan ik de aanwezigheid van mijn man niet verdragen. ik kan zijn geur en heel zijn aanwezigheid niet verdragen, zelfs niet in gedachte. Hij merkt het heel goed en vraagt of ik hem soms niet mag. Ik vindt het ziellig en lieg om hem niet te kwetsen. Ik vindt dit een zeer vreemde gewaarwording.

wie heeft hier ooit van gehoord of meegemaakt.
Ohh..mijn tante had het heel erg. Ze haatte haar man, zn stem, zn geur...echt alles aan hem. Ze walgde zelfs van em...na de zwangerschap is t alhamdoeliAllah overgegaan!

Pagina's : [1] 2 3 4