Bekijk volle/desktop versie : trouwen met de dochter van de zus van zijn eigen vrouw

01-05-2003, 21:25

Citaat door women:
ik heb iets heel ergs gehoord van mijn kennis haar man wil met de dochter van haar zus trouwen ik kon dit niet geloven maar het is waar,hoe kan je dit dit doen maar het gebeurd wel zotezien mijn vraag is is dit nou hallal of haram ik hoop haram voor hem want dit is gewoon erg ik hoop op reacties en op een reactie van iemand die weet of dit haram of hallal is

ik kan het nog steeds niet geloven
.

01-05-2003, 21:40

wajoooooooo dat is wel erg bizzar , wieliej!!!!
echt erg , wil die dan scheiden ofzo , ik kan mun ogen ook nie geloven :toink: :schok:
xxx Halima

02-05-2003, 13:47

Citaat:
Origineel gepost door women
ik heb iets heel ergs gehoord van mijn kennis haar man wil met de dochter van haar zus trouwen ik kon dit niet geloven maar het is waar,hoe kan je dit dit doen maar het gebeurd wel zotezien mijn vraag is is dit nou hallal of haram ik hoop haram voor hem want dit is gewoon erg ik hoop op reacties en op een reactie van iemand die weet of dit haram of hallal is

ik kan het nog steeds niet geloven
het is haram tenzij zijn eigenvrouw dood is

02-05-2003, 13:50

Citaat:
Origineel gepost door BUIKDANSERES
ALLATIEF WAAR GAAT DEZE WERELD TOCH NAAR TOE....
HET IS VREEMD DAT HIJ DAAR VERLIEFD OP KAN WORDEN...
MAARRE FF OVER OF HET HALLAL IS OF HARAM... VOLGENS MIJ IS HET HALLAL... IK BEDOEL JA... JE MOET HET SOO ZIEN... STEL DAT HIJ NIET GETROUWD WAS MET DEZE VROUW... EN HIJ WERD VERLIEFD OP DE DOCHTER VAN HAAR ZUS... DAN ZOU HET TOCH NIET HARAM ZIJN... ALS ZE MAARRE MOSLIM IS HEJ... MAARRE IK WEET HET NIET CKERS...
MAAR IK DENK DAT HET WEL MAG... MAARRE ALS HIJ EEN HART HEEFT... DOET IE HET NATUURLIJK NIET.... MAARRE IEDER MENS IS ANDERS.... HEJ HOPELIJK KOMEN ZE DER UIT... WENS ZIJN VROUW MAAR VEEL STERKTE... VEEL LIEFS FAATJE....
trouwen met de dochter van de zus van je vrouw of zijn tant
is haram. 100 procent , dus geen een geleerde beweert wat anders

12-05-2003, 13:31

Asalaamoe alaikom

Waar gaat het toch naar toe met deze wereld!

12-05-2003, 13:38
Subhan Allah...

Ik heb nog nooit zoiets gehoord....

13-05-2003, 09:08
Mensen rustig allemaal, ik vind het ook wel smerig wat die vent heeft gedaan, maar ik heb gelezen en geweten dat volgens de islam een man niet mag trouwen met zijn zus,tante,moeder,(t zal er nog aan mogen ontbreken dat dit mag), maar al de rest mag , ook je nichten, omdat het toevallig de zus is van zijn vrouw ja dat is dan toeval. Dus mensen zo is het en dat moeten we dan aanvaarden, ik weet dat het klinkt al instinct: de dochter van de zus van zijn vrouw, maar toch is het niet zo, want zijn vrouw is noch zijn zus of moeder of tante. snappen jullie?? De reden waarom allah het heeft verboden is het feit dat je gehandicapte of misvormde kinderen op de wereld kan brengen. Dat is enkel en alleen de reden.

IK hoop mijn steentje te hebben kunne bijdragen

kusjes

13-05-2003, 09:10
foutje van me : geen instinct maar INCEST

mijn verontschuldigingen
kusje

04-01-2016, 00:29

Citaat door sorayahabibi:
Mensen rustig allemaal, ik vind het ook wel smerig wat die vent heeft gedaan, maar ik heb gelezen en geweten dat volgens de islam een man niet mag trouwen met zijn zus,tante,moeder,(t zal er nog aan mogen ontbreken dat dit mag), maar al de rest mag , ook je nichten, omdat het toevallig de zus is van zijn vrouw ja dat is dan toeval. Dus mensen zo is het en dat moeten we dan aanvaarden, ik weet dat het klinkt al instinct: de dochter van de zus van zijn vrouw, maar toch is het niet zo, want zijn vrouw is noch zijn zus of moeder of tante. snappen jullie?? De reden waarom allah het heeft verboden is het feit dat je gehandicapte of misvormde kinderen op de wereld kan brengen. Dat is enkel en alleen de reden.

IK hoop mijn steentje te hebben kunne bijdragen

kusjes
Je mag ook niet met 2 zussen trouwen. Wat heeft dat met incest te maken dan?