Bekijk volle/desktop versie : RKC wil Ali Boussabon huren van Feyenoord...



27-01-2006, 19:34
ze hebben zich bij feyenoord gemeld, omdat boussabon niet tevreden zou zijn met zn huidige situatie bij de club, Boussabon wil niet meer vanaf de rechterkant spelen en zal dat meteen meldden bij de club als hij terug is van de Africa Cup, RKC wil hem daarom zo snel mogelijk huren dat als vervanging van Rick Hoogendorp die naar VFL Wolfsburg verkast. Boussabon zelf weet hier nog niets van, mogelijk dat hij gebled zal worden door Feyenoord of hij dit zelf wel wilt.

Verder kan ik meldden dat Willem 2 en Germinal Beerschot zich willen verstreken met Rachid Benzouien(Momenteel op huurbasis bij Tubize,2de divisionist van Belgie).

27-01-2006, 19:57


Ik geloof niet dat Boussaboun het gaat redden bij Feyenoord en ook niet als diepe spits. Het is een hardwerkende spits, maar mist het niveau voor de absolute top. Daarom is een ploeg als RKC helemaal nog niet verkeerd voor Ali. Bij Feyenoord zal zijn speeltijd dit seizoen stukken minder zijn, na het aantrekken van Van Hooijdonk en ook Castelen is weer fit. Kuyt en Kalou zijn heilig in Rotterdam dus ik zie hem wel vertrekken!!

27-01-2006, 20:02
ten eerste van hooidonk komt voor een rol als pinchhitter, castelen is de enige die dreiging vormt voor boussaboun en die heeft ook geen echte rendement meer.

28-01-2006, 12:10
als ik ali was zou ik zeker gaan naar RKC dan heeft die zijn plaats weer zo als bij NAC en rkc doet het perfect in de competetie dus waarom niet ! !