Bekijk volle/desktop versie : hoe voelt dat nou !!!



27-01-2006, 19:05
dames die al bevallen zijn .................
hoe voelt dat nou eigenlijk om je kindje in je armen te hebben die 9 maanden in je buik heeft gezeten
hoe blij wordt je ?
hoe reageerde jullie man eigenlijk ?
waar dachten jullie op dat moment aan ?
al die vragen spoken nu in mijn hoofd rond .............
want ben zelf zwanger en kan gewoon niet geloven dat het zometeen zo ver is en dat ik dit zou kunnen ?
reacties van allemaal zijn welkom

27-01-2006, 19:57


Sorry ik kan je (nog) geen antwoord geven op je vraag... Maar ik ben wel héél benieuwd hoe het straks zal zijn... En hoe mijn man gaat reageren tijdens de bevalling...

27-01-2006, 19:59

Citaat door nouria_24:
Sorry ik kan je (nog) geen antwoord geven op je vraag... Maar ik ben wel héél benieuwd hoe het straks zal zijn... En hoe mijn man gaat reageren tijdens de bevalling...
sterkteeeee en geluk

27-01-2006, 20:04

Citaat door Teletubie21:
sterkteeeee en geluk
Ja, jij ook! Ik ga nu gelijk eens even kijken waar mijn babybrabbel-ondertekening is gebleven?!?!

27-01-2006, 20:05



Citaat door Teletubie21:
dames die al bevallen zijn .................
hoe voelt dat nou eigenlijk om je kindje in je armen te hebben die 9 maanden in je buik heeft gezeten
hoe blij wordt je ?
hoe reageerde jullie man eigenlijk ?
waar dachten jullie op dat moment aan ?
al die vragen spoken nu in mijn hoofd rond .............
want ben zelf zwanger en kan gewoon niet geloven dat het zometeen zo ver is en dat ik dit zou kunnen ?
reacties van allemaal zijn welkom
nou ik kan je vertellen dat dat het mooiste is wat er is....op het moment dat je je babytje in je armen neemt, je vergeet al de pijn en je kan nergens meer aan denken dan aan je kleine, liefje, schattige babytje
je bent gewoon zo blij dat je moeder bent dat het babytje gewoon van jou is dat is echt een apart gevoel. De vader is natuurlijk ook trots dat hij vader is geworden

27-01-2006, 20:07

Citaat door Teletubie21:
dames die al bevallen zijn .................
hoe voelt dat nou eigenlijk om je kindje in je armen te hebben die 9 maanden in je buik heeft gezeten
hoe blij wordt je ?
hoe reageerde jullie man eigenlijk ?
waar dachten jullie op dat moment aan ?
al die vragen spoken nu in mijn hoofd rond .............
want ben zelf zwanger en kan gewoon niet geloven dat het zometeen zo ver is en dat ik dit zou kunnen ?
reacties van allemaal zijn welkom
hoe blij wordt je ?Heeeeeeel blij het is niet te omschrijven wat zo'n klein mensje wel niet met je kan doen..

hoe reageerde jullie man eigenlijk ?tijdens de bevalling emotioneel, nu is hij de gelukkigste man op aarde met zijn twee meiden waar hij helemaal dol op is

waar dachten jullie op dat moment aan ?Welk moment?

27-01-2006, 20:14

Citaat door boug85:
hoe blij wordt je ?Heeeeeeel blij het is niet te omschrijven wat zo'n klein mensje wel niet met je kan doen..

hoe reageerde jullie man eigenlijk ?tijdens de bevalling emotioneel, nu is hij de gelukkigste man op aarde met zijn twee meiden waar hij helemaal dol op is

waar dachten jullie op dat moment aan ?Welk moment?
aha sorry bevallings moment
was je niet bang dat je het niet zou halen

27-01-2006, 20:31
Geplaatst door Teletubie21
dames die al bevallen zijn .................
hoe voelt dat nou eigenlijk om je kindje in je armen te hebben die 9 maanden in je buik heeft gezeten.. is met geen woord te beschrijven je bent ziels gelukkig dat je kind geboren is met alles der op e der aan je bent blij dat je bent verlost
hoe blij wordt je ? super blij en apentrots
hoe reageerde jullie man eigenlijk ?[COLOR="Blue"]ook heel erg blij [/COLOR]
waar dachten jullie op dat moment aan ? elhamdouliah wasoukr allah dat ik ben velost en dat ik een gezonde kind heb al die vragen spoken nu in mijn hoofd rond .............
want ben zelf zwanger en kan gewoon niet geloven dat het zometeen zo ver is en dat ik dit zou kunnen ?
reacties van allemaal zijn welkom

meid geniet van de moment die je nog zwanger bent en het is echt de mooiste ervaring die je mee maakt

27-01-2006, 20:34

Citaat door lilchakir:
Geplaatst door Teletubie21
dames die al bevallen zijn .................
hoe voelt dat nou eigenlijk om je kindje in je armen te hebben die 9 maanden in je buik heeft gezeten.. is met geen woord te beschrijven je bent ziels gelukkig dat je kind geboren is met alles der op e der aan je bent blij dat je bent verlost
hoe blij wordt je ? super blij en apentrots
hoe reageerde jullie man eigenlijk ?[COLOR="Blue"]ook heel erg blij [/COLOR]
waar dachten jullie op dat moment aan ? elhamdouliah wasoukr allah dat ik ben velost en dat ik een gezonde kind heb al die vragen spoken nu in mijn hoofd rond .............
want ben zelf zwanger en kan gewoon niet geloven dat het zometeen zo ver is en dat ik dit zou kunnen ?
reacties van allemaal zijn welkom

meid geniet van de moment die je nog zwanger bent en het is echt de mooiste ervaring die je mee maakt
dank je lieve schat ....maar eeeeeh
dames michien tot morgen weer ik ga nu even ervanaf
ik hoop meer reacties te zien .....want wil alles graag weten doei doei

27-01-2006, 22:18
bij mij was het eerste wat ik dacht, ; jeetje hoe kan zo'n klein mensje me zoveeeeel pijn hebben gedaan, ik wou de eerste paar uur ook effe niks van em weten, pas een paar uur later ging ik em bewonderen en kon ik niet van em afblijven , ik kon ook niet geloven dat ik een mama was en een gezond kindje heb gekregen hamdoellah....

heel veel sterkte en geluk, nog eventjes en je zal het ook mee maken inchallah, het is soms niet te beschrijven

27-01-2006, 22:46

Citaat door Teletubie21:
aha sorry bevallings moment
was je niet bang dat je het niet zou halen
Nee SubhanaAllah ik was helemaal niet bang, op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik dood zou gaan en ik voelde me heeel goed en vredig.. ik was heel erg rustig.. Totdat ik bijkwam, toen werd ik weer emotioneel..

Het is een prachtig moment en je mag blij zijn als je het mee kunt maken!

27-01-2006, 23:38
geloof me ik wist niet wat ik me moest voorstellen maar het is prachtig. je bent uren bezig met pijn en je denkt hele tijd ik ga dood! ik kan het niet blabla en dan opeens komt je kind ter wereld en krijg je hem in je armen.

opeens zie je de gene die je op echo zag en die altijd keihard zat te trappen in je buik, de gene om wie je druk maakte. wallah toen mijn zoontje er was, kon ik alleen maar kijken en roepen van: wat is ie mooi!!! o wat een schatje!!!

het gevoel!!! dat is heerlijk. mijn man reageerd super verheugd. hij zei achteraf ook tegen me dat ie door een gevoel was overspoeld die hij echt nooit eerder had gevoeld. het is....onbeschrijvelijk

28-01-2006, 10:22


Ik weet het niet meer Het eenigste dat ik weet is dat ik er opgelucht was.

28-01-2006, 12:45

Citaat door Rzinia:
geloof me ik wist niet wat ik me moest voorstellen maar het is prachtig. je bent uren bezig met pijn en je denkt hele tijd ik ga dood! ik kan het niet blabla en dan opeens komt je kind ter wereld en krijg je hem in je armen.

opeens zie je de gene die je op echo zag en die altijd keihard zat te trappen in je buik, de gene om wie je druk maakte. wallah toen mijn zoontje er was, kon ik alleen maar kijken en roepen van: wat is ie mooi!!! o wat een schatje!!!

het gevoel!!! dat is heerlijk. mijn man reageerd super verheugd. hij zei achteraf ook tegen me dat ie door een gevoel was overspoeld die hij echt nooit eerder had gevoeld. het is....onbeschrijvelijk
mooi man
ik wil er snel vanaf zijn allemaal

28-01-2006, 17:05
wie nog meer !