Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk afvallen voor mijn zelfvertrouwen



27-01-2006, 15:30
meiden ik wil afvallen en wel snle of tenminste zo snel mogelijk. Ik ben 5 kilo aangekomen zo erg. Omdat er zoveel zijn begonnen wil ik vragen of er andere zijn die nog niet zijn begonnen en mee willen doen met mij en mekaar steunen net als de andere. Ik weet alleen niet welke dieet ik moet volgen het schijnt dat de koolhydraat arme dieet het meeste gunstife is met veel beweging. Is er iemand die hier meer van weet want ik ga dood ik ben zo ongelukkig. heb ik niet van mezelf verwacht maar als je een vervelende schoonzus hebt die elke keer zegt dat je pudding vlees ( za3ma mijn billen) en dat zij 3 km heeft gerend met haar man ( za3ma ze is sportief)en elke haar heel weining ziet eten dan gaat je zelf vertrouwen heus omlaag. En me moeder ziet me ook aan voor haloufa wat ik zelf niet vind. Maar omdat ik weet dat ik slanker kan zijn wil ik deze dieet volgen maar is er echt iemand die me een dieet kan opleggen wat ik moet eten elke dag per week. Ik wil ook erbij gaan zwemmen . en ik wil dame szien die me willen steunen want ik kan het niet alleen.

nou ik hoop dat iemand gaat reageren.

xxx een hopeloze bent_oudaden

27-01-2006, 16:59


Salaam ou aleikoum sgat,

Whahah ik heb me net bij een andere topic aangemeld om af te vallen... sgat een GOUDEN tip begin niet al te hevig het liefst dat de kilos minder snel verliezen ... maar gelijdelijk aan.... Wat ik echt vanaf morgen ga doen is voor elke maaltijd een glas water drinken dat geeft een vol gevoel ..... als je dat hanteerd en gewoon alles blijven en en dan wel met mate dame ... dan heb je de kans dat de kilos er minder snel terug komen .....

Zullen we saampies beginnen ik hoop dat we dan wel resultaat behalen.....

Mohiem ik ga de eerste week proberen VEEL water te drinken en mijn eetpatroon het zelfde te houden en die week erna meer gezonder als je me begrijpt ... zo val je bewust en consequent af ......

En als jij nu al met je koolydraat arm dieet begint dan is de kans redelijk groot zodra je iets eet dat koolydraten bevat 2 keer zoveel aankomt en dat moet jij natuurlijk vermijden

Kussjessss Moi

27-01-2006, 17:41

Citaat door RiFFiA18:
Salaam ou aleikoum sgat,

Whahah ik heb me net bij een andere topic aangemeld om af te vallen... sgat een GOUDEN tip begin niet al te hevig het liefst dat de kilos minder snel verliezen ... maar gelijdelijk aan.... Wat ik echt vanaf morgen ga doen is voor elke maaltijd een glas water drinken dat geeft een vol gevoel ..... als je dat hanteerd en gewoon alles blijven en en dan wel met mate dame ... dan heb je de kans dat de kilos er minder snel terug komen .....

Zullen we saampies beginnen ik hoop dat we dan wel resultaat behalen.....

Mohiem ik ga de eerste week proberen VEEL water te drinken en mijn eetpatroon het zelfde te houden en die week erna meer gezonder als je me begrijpt ... zo val je bewust en consequent af ......

En als jij nu al met je koolydraat arm dieet begint dan is de kans redelijk groot zodra je iets eet dat koolydraten bevat 2 keer zoveel aankomt en dat moet jij natuurlijk vermijden

Kussjessss Moi
ja haha ik drink al de hele week water ja niet altijd 2 liter maar meer dan 1 liter ba3da. en ik drink ook groen thee en ik drink veel groente soep.en ik blijf gewoon brood eten en soms 2 gekookte eiren met tomaat. En ik slik vitamine om toch de benodigde binnen te krijgen.
Vertel me maar wat we morgen gaan eten ik doe ba3da mee

27-01-2006, 17:57
Ik wil oOk meedoen

Vanaf mOrgen?!?!?
Dan ga ik zekerzz meedoen

Mag ik meedoen ?!?!

xxx widyen

02-02-2006, 15:02


Okaaaaaaaaay sgatjes ik ben sinds zondag tot nu 2,5 kilootjes kwijt :-) een goed teken he .....

Wat ik 's morgens eet:

1 geperste citroen gemengd met water.
half liter water
2 sneetjes brood met kaas

' s middags:

2 sneetjes brood met kaas
1 hele komkommer
1 sinasappel of/en appel.......
water
multivitamene drink ( van de aldi lekker light en daar zit je gauw vol van)....

's Avonds:

Soep
Fruit onbeperkt (excl banaan)
en dat heb ik wel verdiend een TOETJE

als je trek hebt in iets zoetigs mag dat wel hoor van dat strenge rigime is slecht voor me

Het ergste is als je bepaalde dingen ontneemt dan val je goed af maar zodra je dat ontneemde product eet dan willieeee dan kom je in een dangerzone en dat is niet de bedoeling.

koessjessss van mijn mwhaaaaaaaaaaaaaaaah

02-02-2006, 15:31
Succes meiden , en vergeet niet te sporten