Bekijk volle/desktop versie : K*tzooi.....



Pagina's : [1] 2

27-01-2006, 12:44


Sorry moet effe van mijn frutie af .... mensen kunnen daadwerkelijk het bloed onder je nagels vandaan halen ....

27-01-2006, 12:46



Citaat door Miss_Magrebia:


Sorry moet effe van mijn frutie af .... mensen kunnen daadwerkelijk het bloed onder je nagels vandaan halen ....

27-01-2006, 12:47

Citaat door Miss_Magrebia:


Sorry moet effe van mijn frutie af .... mensen kunnen daadwerkelijk het bloed onder je nagels vandaan halen ....
vertel Met mij gaat het wat beter vandaag

27-01-2006, 12:49
Vertel m.maghrebia...
Op werk ofzo? Of hier?
Ik ben vandaag juist in the mood.

27-01-2006, 12:49


Achterlijke Collegaatje...

27-01-2006, 12:51

Citaat door Miss_Magrebia:
Achterlijke Collegaatje...
wat is er toch gebeurd, als ik vragen mag?

27-01-2006, 12:54
Achterlijke Collegaatje... dat denkt dat ik haar " Personal assistant " ben .. nou denk het dus niet ..... Gatverdamme hoe mensen toch je dag kunnen verpesten .....

27-01-2006, 13:01

Citaat door Miss_Magrebia:
Achterlijke Collegaatje... dat denkt dat ik haar " Personal assistant " ben .. nou denk het dus niet ..... Gatverdamme hoe mensen toch je dag kunnen verpesten .....
Trek het je neit aan,
Het is bijna weekend; laat je weekend niet verpesten door zo een insect.

Ik heb ook zo een collega die af en toe 'denkt' dat hij zijn werk naar mij door kan schuiven, maar die grap gaat niet op bij mij.

Bijt van je af m. magrebia!

27-01-2006, 13:08

Citaat door Miss_Magrebia:
Achterlijke Collegaatje... dat denkt dat ik haar " Personal assistant " ben .. nou denk het dus niet ..... Gatverdamme hoe mensen toch je dag kunnen verpesten .....

Misschien kun je haar dat zeggen, dan heb je het van je af gezet en zij weet hoever ze met je kan gaan.
Ik weet er alles van, maar door juist de desbetreffende persoon ermee te confronteren, ga je je meer opgelucht voelen.
Maak van haar probleem niet het jouwe.
succes meid
bijna weekend

Alhoceima Rose


27-01-2006, 13:14

Citaat door Mozhima1:
Trek het je neit aan,
Het is bijna weekend; laat je weekend niet verpesten door zo een insect.

Ik heb ook zo een collega die af en toe 'denkt' dat hij zijn werk naar mij door kan schuiven, maar die grap gaat niet op bij mij.

Bijt van je af m. magrebia!
Het gaat niet zozeer om het verpesten van mijn dag maar de manier waarop het gebeurd....

We hebben op werk 7 assistants ..... 1 van die 7 is de gehele dag alleen maar Wanneer ze eens wat zegt is het alleen maar : Negatief....

Onze telefoniste is vandaag ziek ... ( lost normaal de receptioniste af, zodat die pauze kan nemen.... ) wanneer er geen bakc up is regelen we onderling effe dat de telefoniste TOCH kan gaan eten .... ik heb me deze week al 3 x opgeoferd..... en nu de vraag of ik dat weer wilde ...

Ik : " Ik eet buiten de deur en daarnaast heb ik deze week al 3 x beneden gezeten ...., vind dat nu wel iemand anders mag.. "

Collega: " Nou, ik ook en ik ga niet hoor.. ik heb ook vaak beneden gezeten ......

verder is het dus van Jij, wij, ik blablabla de bla......


Ondertussen luistert assistant nr 3 mee ( tevens nog hellemaal niet beneden gezeten deze week ) en roept : Ik kan niet, stond gister op een beurs en heb het veel te druk "



En toch zit ik lekker niet benee..

27-01-2006, 13:16

Citaat door Alhoceima_Rose:

Misschien kun je haar dat zeggen, dan heb je het van je af gezet en zij weet hoever ze met je kan gaan.
Ik weet er alles van, maar door juist de desbetreffende persoon ermee te confronteren, ga je je meer opgelucht voelen.
Maak van haar probleem niet het jouwe.
succes meid
bijna weekend

Alhoceima Rose

Met haar valt niet te praten .. tijdens een gesprek weglopen is haar sterke punt...

27-01-2006, 13:22
Missieee en voel je je al wat beter

27-01-2006, 13:28



Citaat door bunty aur bably:
Missieee en voel je je al wat beter
Nope.... zulke mensen kunnen echt je dag verpesten ... net alsof zei je de dienst uitmaken .... Gatver

27-01-2006, 13:32
Maak je toch niet zo druk. Je hebt nee gezegd..hoe ze het oplossen is niet jouw probleem. Adem diep in en uit...en vergeet 't incident!

27-01-2006, 13:32

Citaat door Oem Ishaaq:
Maak je toch niet zo druk. Je hebt nee gezegd..hoe ze het oplossen is niet jouw probleem. Adem diep in en uit...en vergeet 't incident!
Hangt al een tijdje zo een sfeer...... is niet alleen dit .... vandaag was het effe te veel ...

Pagina's : [1] 2