Bekijk volle/desktop versie : Hirsi Ali: Mohammed perverse tiran

Pagina's : [1] 2

25-01-2002, 17:28
Het aankomende Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) vindt profeet Mohammed een perverse man. Dat zegt ze zaterdag in Trouw. De leer van Mohammed is tegen vrije meningsuiting, aldus Ali.

"Mohammed is, gemeten naar onze westerse maatstaven een perverse man. Een tiran. Als je niet doet wat hij zegt, loopt het verkeerd met je af. Dat doet mij denken aan al die megalomane machthebbers in het Midden-Oosten."

"Mohammed zegt dat een vrouw thuis moet blijven, een sluier moet dragen, niet mag werken en gestenigd mag worden bij overspel." Ali is ervan overtuigd dat de islam zijn langste tijd heeft gehad.

02-03-2004, 15:38

Iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te geven, maar dat Mohammed een perverse tiran is, vind ik persoonlijk heeeel erg ver gaan.

Wat vinden jullie?

Beslama!
Manon -xxxx-

02-03-2004, 15:44
Sorry dat ik te kennen moet geven dat dit bericht oud en uitgekauwd is...

Ik word liever niet meer aan deze uiterst obsceen onbeschaamde en brutale dame herinnerd, de gedachte aan haar laten al mijn haren overeind staan van ergernis.

02-03-2004, 16:03
Hirsi is een simpel mens.....check haar website(http://www.ayaanhirsiali.nl/),en klik op de link "waar sta ik voor".

Dat moet toch meer dan genoeg zeggen?

02-03-2004, 16:09

of op wie ben ik

02-03-2004, 16:11
Oud nieuws, misschien heeft de redactie een snellere PC nodig.
Dan kunnen ze sneller het internet afzoeken naar dit soort berichten.

Of gewoon beter opletten, dit is maanden geleden al uitgebreid besproken.

Of is dit gewoon een poging om e.e.a. onnodig op te rakelen....

02-03-2004, 16:15

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Oud nieuws, misschien heeft de redactie een snellere PC nodig.
Dan kunnen ze sneller het internet afzoeken naar dit soort berichten.

Of gewoon beter opletten, dit is maanden geleden al uitgebreid besproken.

Of is dit gewoon een poging om e.e.a. onnodig op te rakelen....
Beter opletten inderdaad.

Zita.

02-03-2004, 16:24
postingsdatum is 25-01 -2002

02-03-2004, 16:26
Als ze iets negatiefs over het Christendom of Jodendom had verteld, dan was ze wellicht de laan uit gestuurd, maarja iets negatiefs over de Islam moet kunnen, vindt hypocriet politiek Nederland.

02-03-2004, 21:41
nieuwste trend om niet op discriminatie te worden aangeklaagd huur een buitenlander in om te het te zeggen ......
Deze ondankbare taak is haar op het verminkte lichaam geschreven .................................................. .................................................. .................................................. .............................!!!!

03-03-2004, 03:32
Nou, welke Mohammed bedoelt Hirshi, die wat dikke koning die heel boos kijkt en het helemaal blij was dat hij zijn getroffen onderdanen mocht bezoeken?

Wat een chagrijn, die man, en met van die autoritaire gebaren. Nare man.

Scottie.

03-03-2004, 04:44

Citaat:
Origineel gepost door appie666
Als ze iets negatiefs over het Christendom of Jodendom had verteld, dan was ze wellicht de laan uit gestuurd, maarja iets negatiefs over de Islam moet kunnen, vindt hypocriet politiek Nederland.
Er wordt genoeg negatiefs gezegd over het christendom en het jodendom. Kijk even rond, maar ook in het maatschappelijk middenveld hoor je vaak zware kritiek op christenen. Hoe vaak komt het niet voor dat Jezus als een soort homoseksuele hippie wordt neergezet.

Persoonlijk ben ik daar erg blij mee. Van kritiek kan je leren, kan je jezelf ten goede veranderen. Ik vind een open houding erg belangrijk. Ik zou nooit omdat iets negatiefs gezegd wordt over je geloof, dat direct naar de prullenbak laten verdwijnen...

Daarnaast heeft ze het over 'gemeten naar onze westerse maatstaven'. Ze geeft een duidelijk gezichtspunt aan.

Vraagje..

x Mag er niet iets negatiefs gezegd worden over 'de islam'?

(lijkt mij sowieso onmogelijk, omdat DE islam qua uitvoering niet bestaat...)

03-03-2004, 07:02

Citaat:
Origineel gepost door appie666
Hoezo hypocret. Mensen als El Moumni mogen in naam van hun geloof toch oo ongestraft de meest vreselijke dingen roepen.

Vrijheid van meningsuiting noemen ze dat.

03-03-2004, 10:28
Imam El Moumnie is gewoon een burger.AHA daarentegen heeft een politieke functie en daar zit het verschil.Wat JPB zegt telt zwaarder dan wat Henk van de buren zegt.

En wie zegt dat vrouwenbesnijdenis een islamitische aangelegenheid is?Kom maar eens met bewijs,het is een oud afrikaanse aangelegenheid die al voor de komst van de islam werd toegepast.....en ter informatie...het gebeurt nog steeds onder christenen en moslims in enkele landen in Afrika.

03-03-2004, 16:58

Citaat:
Origineel gepost door istoreco
Zoals je wel zal weten, of niet?
Zelfs hier worden nog meisjes besneden, ttz, men laat ze besnijden in het buitenland omdat het hier wettelijk verboden is.
Maar ook dat is nu verboden, mensen die hun dochters in het buitenland laten besnijden zijn evenzeer strafbaar.
En klonbyz, ook in Afrika zijn vele moslims.
Egypte, Somalie, Nigeria enz..enz.
Nou, zoals jijzelf zo graag zegt..
Google maar an.
Afrika zitten ook heel veel christenen in de landen waar het gebeurt dus.......

Pagina's : [1] 2