Bekijk volle/desktop versie : MVV-aanvraag en alle nieuwe regels



26-01-2006, 17:32
zijn er dames/heren die nog deze procedure willen starten en dus overal nog aan moeten beginnen en zouden jullie ervaringen hier kunnen delen?
denken jullie dat het nu onmogelijk aan het worden is iemand hiernaartoe te kunnen halen?

graag jullie reacties/meningen s.v.p

26-01-2006, 21:41


ja hoor je kan nog wel iemand halen alleen ze moeten nu wel daar de nl les volgen dat is alles

26-01-2006, 22:14
De regels zijn wel verscherpt maar het is niet onmogelijk..

27-01-2006, 01:40
pffff ja mn broer man , lai 3awnek hbiba

27-01-2006, 08:34


hoi,
Ik heb kort geleden ook een MVV aanvraag gedaan voor iemand een kennis. Je moet tegen woordig veel verdienen hoor! 1360 Euro netto , je moet een contract hebben van minimaal 1 jaar( liever vast) je moet 21jr of ouder zijn hij ook dus. Tegen woordig is het ook zo dat ze de taal moeten beheersen minimaal niveau 1
en je moet een bedrag betalen als borg. wil je meer weten neem contact op met de IND Te Den Haag tel: 0900-1234561 hier zeg ik nog even wat je nodig hebt voor de aanvraag: xCopie paspoort alle bladzijden van jou en van hem.
copie van huwelijks acte moet vertaald en gelegaleseerd worden .
een werkgeversverklaring ingevuld door wergever. Arbeidscontract (copie )een uitreksel uit de bevolkingsregister niet ouder dan 6 maanden (orgineel. )(Bankafschriften afgelopen 3 maanden wordt niet altijd gevraagd soms later wel ) ( Geboorte acte van hem vertaald en gelegaliseed wordt ook niet altijd gevraagd ) Ik moet je zeggen dat je echt alle stukken beter kunt hebben en dan pas de aan vraag doen. als je een jaar contract eb vergeet niet om de contact op te sturen voordat hij in gaat anders heb je gelijk een probleem, want de contract moet dan ook echt 1 jaar geldig zijn, dus als je bv een cont. heb wat in gaat per 1 feb. dan moeten zij het al hebben voor die datum. (kan je regelen met je werkgever)Anders kun je echt opnieuw beginnen. Je moet ook echt die salsris op je bank laten storten anders kun je het ook vergeten. Heb je meer vragen vraag het dan. Ik hoop dat ik je wat opweg heb geholpen. Veel sucses!!!!

27-01-2006, 16:04
bedankt voor je informatie completa, heb ik echt veel aan!
mag ik je vragen of je bij het IND werkt

27-01-2006, 18:28

Citaat door Imanes_shop:
bedankt voor je informatie completa, heb ik echt veel aan!
mag ik je vragen of je bij het IND werkt
Nee, schat jammer anders had ik je zeker geholpen, trouwens ik wil je nu ook wel helpen met de aanvraag. Ik heb het vaker gedaan vandaar dat ik dat weet.
Jij kunt mij ook helpen als je wilt, door te reageren op mijn forum het zijn er twee klick hier onder en reageer A.U.B
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=792877 Wat zal ik doen
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=795130 Hoe kan ik hem testen

Dank je!!!