Bekijk volle/desktop versie : Onze mails bundelen tot een boek?Wat denken jullie?



26-01-2006, 16:37
Sallam vrouwtjes....

Klinkt misschien gek,maar ik heb sinds dag een al mijn mails en de mails van mijn aanstaande verzameld in mijn inbox.Elke mail die ik van hem kreeg koesterde ik,las ik 5keer en bewaarde het dan alsof ik 5 miljoen ging bewaren
Nu kwam ik laatst op een idee om alles in word te zetten..gaat me heel veel tijd kosten,maar het is het waard en vervolgens te laten bundelen ergens.Is dit een goed idee,ik zou dit dan willen bewaren,zodat we altijd kunnen lezen later wat we allemaal naar elkaar mailden.
Misschien heeft iemand een beter idee...maar ik dact dat dit wel iets had

26-01-2006, 16:40


Vind het een leuk idee
Gewoon doen hoor!

26-01-2006, 16:40
Hahahah hier nog zo iemand die alles bewaard.. Ik heb ook alle mails, rozen, en zelfs de kaarsjes waar hij mij mee ten huwelijk heeft gevraagd (1000 ofzo) bewaard..


26-01-2006, 16:42
Ik heb ook nog alles .....

26-01-2006, 16:43



Citaat door boug85:
Hahahah hier nog zo iemand die alles bewaard.. Ik heb ook alle mails, rozen, en zelfs de kaarsjes waar hij mij mee ten huwelijk heeft gevraagd (1000 ofzo) bewaard..

ben je zo ten huwelijk gevraagd



dan kan je niet weigeren

26-01-2006, 16:45

Citaat door imaane911:
ben je zo ten huwelijk gevraagd



dan kan je niet weigeren
Yep en overal rozenblaadjes

Ook al had hij mij niet zo ten huwelijk gevraagd, ik had zowiezo ja gezegd..

en aanstaande zaterdag alweer 2 jaar geleden

26-01-2006, 16:49

Citaat door boug85:
Yep en overal rozenblaadjes

Ook al had hij mij niet zo ten huwelijk gevraagd, ik had zowiezo ja gezegd..

en aanstaande zaterdag alweer 2 jaar geleden
je kon hem niet weerstaan met of zonder kaarsen

26-01-2006, 16:51

Citaat door imaane911:
je kon hem niet weerstaan met of zonder kaarsen
KAN

26-01-2006, 16:52

Citaat door boug85:
KAN


alhamdoeilli-Allah


08-02-2006, 20:34

Citaat door Smaralady:
Sallam vrouwtjes....

Klinkt misschien gek,maar ik heb sinds dag een al mijn mails en de mails van mijn aanstaande verzameld in mijn inbox.Elke mail die ik van hem kreeg koesterde ik,las ik 5keer en bewaarde het dan alsof ik 5 miljoen ging bewaren
Nu kwam ik laatst op een idee om alles in word te zetten..gaat me heel veel tijd kosten,maar het is het waard en vervolgens te laten bundelen ergens.Is dit een goed idee,ik zou dit dan willen bewaren,zodat we altijd kunnen lezen later wat we allemaal naar elkaar mailden.
Misschien heeft iemand een beter idee...maar ik dact dat dit wel iets had

Is een geweldig idee,
Echt leuk voor later, om ze dan samen na te lezen


08-02-2006, 20:42

Citaat door Smaralady:
Sallam vrouwtjes....

Klinkt misschien gek,maar ik heb sinds dag een al mijn mails en de mails van mijn aanstaande verzameld in mijn inbox.Elke mail die ik van hem kreeg koesterde ik,las ik 5keer en bewaarde het dan alsof ik 5 miljoen ging bewaren
Nu kwam ik laatst op een idee om alles in word te zetten..gaat me heel veel tijd kosten,maar het is het waard en vervolgens te laten bundelen ergens.Is dit een goed idee,ik zou dit dan willen bewaren,zodat we altijd kunnen lezen later wat we allemaal naar elkaar mailden.
Misschien heeft iemand een beter idee...maar ik dact dat dit wel iets had
Heel leuk idee. Ik wilde hetzelfde doen met een mailvriendin die ik al jaren mailde. Probleem was alleen dat ik niet alle mails meer had.

08-02-2006, 21:09
bij mij zijn alle mails gewist doordat ik naar marokko ging een keertje voor 8 weken en dus opende ik mijn mail niet.Alles is dus foetsie

08-02-2006, 21:22



Citaat door tangiia23:
bij mij zijn alle mails gewist doordat ik naar marokko ging een keertje voor 8 weken en dus opende ik mijn mail niet.Alles is dus foetsie

Zonde.