Bekijk volle/desktop versie : De reden dat mannen playen?



Pagina's : [1] 2

26-01-2006, 12:24
Toen ik de tekst van Moejahid las kon ik maar 1 conclusie trekken. Het is sheytaan die mannen tot zulke daden uitdaagt. De duivel heeft zo een man in zijn macht en zo langzamerhand ook de vrouw.


En maar zeggen dat mannen weten waar ze mee bezig is.

26-01-2006, 13:46



Citaat door madame_nadia:
Toen ik de tekst van Moejahid las kon ik maar 1 conclusie trekken. Het is sheytaan die mannen tot zulke daden uitdaagt. De duivel heeft zo een man in zijn macht en zo langzamerhand ook de vrouw.


En maar zeggen dat mannen weten waar ze mee bezig is.
nou nou volgens mij ligt het meer aan die wijfen die zich als slettebak kleden en ons mannen op onze zwakke punt misleiden. Als die vrouwen zich normaal zouden kleden zou er heel veel ellende zijn bespaart.

26-01-2006, 13:48
Heb je de topic van Almoejahida gelezen? Ik heb het nu niet oevr slettebakken.

26-01-2006, 13:51
Mannen die playen zijn meestal homo's, want hoe meer meisjes ze hebben hoe meer ze zichzelf en anderen ervan overtuigen dat ze geen homo zijn.

26-01-2006, 13:52



Citaat door madame_nadia:
Toen ik de tekst van Moejahid las kon ik maar 1 conclusie trekken. Het is sheytaan die mannen tot zulke daden uitdaagt. De duivel heeft zo een man in zijn macht en zo langzamerhand ook de vrouw.


En maar zeggen dat mannen weten waar ze mee bezig is.
Klopt, het heeft allemaal met haramrelaties te maken. Mensen moeten inzien dat een relatie haram is en dat het alleen maar voor ellende zorgt.

26-01-2006, 13:53

Citaat door WhoCares:
Klopt, het heeft allemaal met haramrelaties te maken. Mensen moeten inzien dat een relatie haram is en dat het alleen maar voor ellende zorgt.
Het heeft ook te maken met vrouwen die zonder hoofddoek lopen en daarmee mannen verleiden.

26-01-2006, 14:04

Citaat door Flasher:
Het heeft ook te maken met vrouwen die zonder hoofddoek lopen en daarmee mannen verleiden.
Whahaha yeh grap, jongens van tegenwoordig vallen juist op hoofddoekjes en jongens zoals jij al helemaal.


Ik verleid niemand, draag geen make-up, draag geen strakke kleding, draag geen hakken, draag geen parfum en heb me haar netjes vast zitten. Gedraag me netjes en onopvallend...probeer ook zo min mogelijk op te vallen dus houd je commentaar maar voor je.

26-01-2006, 14:07

Citaat door WhoCares:
Mannen die playen zijn meestal homo's, want hoe meer meisjes ze hebben hoe meer ze zichzelf en anderen ervan overtuigen dat ze geen homo zijn.
WOLLAHILLAH

26-01-2006, 14:08

Citaat door Flasher:
nou nou volgens mij ligt het meer aan die wijfen die zich als slettebak kleden en ons mannen op onze zwakke punt misleiden. Als die vrouwen zich normaal zouden kleden zou er heel veel ellende zijn bespaart.
hahahaha zwakke punt? Dat heet in goed Nederlands "Je lul achterna lopen". Heeeel erg 16-jaar-oud-met-puistjes-en-een-scooter. Mannen die dat als excuus gebruiken moeten hun testosteron onder control zien te krijgen.

26-01-2006, 14:11

Citaat door Flasher:
Het heeft ook te maken met vrouwen die zonder hoofddoek lopen en daarmee mannen verleiden.
Je praat nu echt BULL!! je kan je zelf toch ook inhouden?

26-01-2006, 14:12

Citaat door Lodewijkje:
hahahaha zwakke punt? Dat heet in goed Nederlands "Je lul achterna lopen". Heeeel erg 16-jaar-oud-met-puistjes-en-een-scooter. Mannen die dat als excuus gebruiken moeten hun testosteron onder control zien te krijgen.
Juistem

26-01-2006, 14:22

Citaat door Flasher:
nou nou volgens mij ligt het meer aan die wijfen die zich als slettebak kleden en ons mannen op onze zwakke punt misleiden. Als die vrouwen zich normaal zouden kleden zou er heel veel ellende zijn bespaart.
Ga toch weg.
M.a.w vrouwen moeten zich aanpassen, omdat mannen hun begeertes niet kunnen bedwingen?
Mannen slaan hun ogen ook maar neer.

26-01-2006, 14:30



Citaat door madame_nadia:
Toen ik de tekst van Moejahid las kon ik maar 1 conclusie trekken. Het is sheytaan die mannen tot zulke daden uitdaagt. De duivel heeft zo een man in zijn macht en zo langzamerhand ook de vrouw.


En maar zeggen dat mannen weten waar ze mee bezig is.
Begin JIJ ook al zulke onderwerpen te openen?

Sheytaan is wel oké, hij brengt 'ons' op slechte, stoute ideeën.

:hehe:

26-01-2006, 14:32

Citaat door RzPkT:
Begin JIJ ook al zulke onderwerpen te openen?

Sheytaan is wel oké, hij brengt 'ons' op slechte, stoute ideeën.

:hehe:
Als jij dat verhaal leest dan krijg je wel even een deukje in je binnenste.

Ik weet dat sheytaan wel een goede vriend van de man is, en vooral van jou, tenslotte ben jij onze "key to hell"...


Leg dat JIJ eens uit.

26-01-2006, 14:34

Citaat door madame_nadia:
Als jij dat verhaal leest dan krijg je wel even een deukje in je binnenste.

Ik weet dat sheytaan wel een goede vriend van de man is, en vooral van jou, tenslotte ben jij onze "key to hell"...


Leg dat JIJ eens uit.
"



Jij? Voeg jij je ook al bij het hoopje hopeloos, zinloos klagen onder het mum van discussieren over de Marokkaanse meiden / jongens?

Laat het, let alleen op jezelf (en op je mannetje later).

Pagina's : [1] 2