Bekijk volle/desktop versie : ~*~Het lykt er geen eind aan te komen~*~(mijn dagboek)

Pagina's : [1] 2

26-01-2006, 05:58

Citaat door nour^el^houda:
houdaa houdaaa opstaan je komt te laat voor school...ik deed netalsof ik der niet hoorde en ging verder slapen...houdaa nodii men n3as...ik gaf geen antwoord...tot dat er iemand me kamer binnen kwam...ezel waarom luister je niet naar je moeder...en hij trok aan me haren en begon me te slaan en te slaan ik vluchtte naar beneden naar me moeder...me vader kwam naar me toe en begon weer te slaan...elkasoela me kit sem3ies elhadrat jekkie elmefelsa tfoe 3lik...hij sloep me hoofd tegen de tafel...ik bloedde heel erg...me moeder probeerde hem tegen te houden...hij begon tegen haar te schreeuwe en te schelden dat het allemaal haar schuld was dat ik zo was...en begon haar te slaan ik huilde als een kleine kind en pakte me jas en schoenen ik wou de deur open doen hoorde ik hem nog schreeuwe dat die nog niet klaar is met my dat ik nog harder zou krijgen als ik thuis kom ik was bang en rende huilend naar school...ik kwam de klas huilend binnen en iedereen schrok omdat ik der niet uit zag ik bloedde en ik had rodee ogen van het huilen...mijn meester vroeg wat er aan de hand was...ik zei niets en ging naar me plaats...houda meid wat is er met je gebeurt...ik keek hem aan en begon weeer als een klein baby te huilen.. hij nam me mee naar de gang...hij voreg een paar x wat er aan de hand was ..ik zei niets...ik huilde alleen maar...ik bel je meoder wel...NEE NEE astublieft niet meester..en ik viel op de grond en smeekte dat die het niet moest doen...hij schrok en tilde me op ...houda wat is er tog met je vertel het me...i ii ii ikkk ben banggg...voor wie ben je bang...vertel het me tog...ik kan je misschien helpen...ik keek hem aan en wou het vertellen...nee wacht maar laat ik eerst maar ff naar je hoofd kijken je bloed als een gek ...toen hij al het bloed met water weghaaldde...nam hij me meee naar een kamertje...hij gaf me een bekertje water...vertel nu maar eens wat der allemaal aan de hand is...ik vertelde hem alles...hij keek me niet geschrokke aan....ik keek hem verbaast aan...ik had al de vermoedee dat je werd geslagen maar wis nooit ckr.. je ziet der altijd heel droevig uit ..je concentreert je niet goed in de les...en dat verklaart ook die blauww plekke op je armen en benen...waarom heb je me dit niet eerder verteld waarom heb je tegen me gelogen...ik begon te huilen en zei dat ik bang was...hij stelde me gerust en zei dat alles goed zou komen...ik wou de klas niet meer in...omdat ik der niet tegen kan als mensen zoo nieuwgierig gaan doen...hij haalde me spullen en ik ging verder met me werk...het was half 3 iedereen is uit...ik werd erg bang omdat ik wis at er te wachte stond...ik huilde...waarom jarabii waarom ik...de meester kwam kamer binnen en zie dat die me moeder heeft gebelt...ik werd nog banger en schreewde...waarom heb je der gebelt...u heeft het nog erger gemaakt...u weet neit wat er op me te wachten staat...dit wordt me dood...ik schreeuwde en huilde en sloeg alles om me heen...meester probeerde me te kalmeren maar lukte niet...tot dat me moeder aan de deur klopte ik ging zitte en keeek naar de tafel...me moeder vroeg of ze alleen met me mocht praten...hij keek my aan...vind je dat goed houda..TUURLIJK VIND ZE DAT GOED IK BEN WEL HAAR MOEDER...schreeuwde my moeder...ik huilde nog erger...en de meester negeerde wat me moeder zei...houda ik vroeg je wat...ik huilden en zei dat ik het goed vond...hij verliet de kamer en me moeder kwam naar me toe...WAAROM HEB JE HET TEGEN HEM GEZEGT WIL JE DAT JE VADER JEEE VERMOORD...en zo ging ze maar door met schreeuwe en zei dat ik slecht meisje was....ik huilen en schreeuwde dat ze moest ophouden...SLAAA MY VERMOOORD ME GOOOI ME WEG...ik heb liever dat je dat doet ...dan al die harde woorde die je tegen me zegt..die me hart raakt..ik ben het leven zat...wat heb ik jullie tog gaan gedaan dat jullie me zo behandelen...yarabiii wanneer is het tijd voor my om deze dunya te verlaten ...ik wil by u zijn...en knielde op de grond en begon te huilen en schreeuwe dat ik dood wil gaan...elhamara nodii nodii..met hesminies kedam en nes elkehba..nodiii nemsieuw dar ..oen woerilik elhamara...en ze schopte me en ik schreeuwde van de pijn...me moeder wou nog een klap geven maar de meester kwam de kamer binnen stormen en hield me moeder tegen...ik rende weg...de meester rende achter me aan maar hij zag me niet meer ik rende weg...en ik stopte...waar ga ik heen...ik kan nergens heen ...wat moe tik doen schreeuwde ik iedereen keeek me aan...een man kwam naar me toe en tilde me op....laat me met rust ik wil neit terug laat me gaan ....meid rustig aan...ik doe je nix...ik schokr van die stem...het was adil...ik schopte hem en rende weg ik belande in een bos...ik zag een bank...ik sloeg me zelf...waarom heb adil geschopt hij wou me alleen helpen...wajamaaa wanneer komt er tog een eind aan wanneeer jarabii ik wil niet nog een de pijn voelen....ik bleef maar huilen en huilen het leek alsof er geen eind aan kwam...tot dat ik 2 mannen hoorde praten..me hart bonktee zoo snell...ik trilde van de angst....ik moet heir weg ik meot hier weg ik moet hier weg...zei ik heel zacht...teminste dat dacht ikdat iket zacht zei...de mannen hoorde me..
eentje begon stom te lachen... kijk is aan wat doet deze lekker dame hier helemaal alleen in het donkere bos...ze kwamen steeds digterby...ik trillde als een gek...een van die mannen zei ...denk jij wat ik denk a mattie...zeker weten vriend...ze kwamen nog dichterbyer...ik rende weg ik rende en ze kwamen achter me aan ik rende zo hard als ik kon maar ik viel...ik lag daar op de grond...en een van die mannen
kwam op me liggen en schuurde al me kleren uit...ik trillde en schreeuwde...de andere man deed zijn hand voor me mond...ik zag dat hij z'n broek uit deed ...me hart ging tekeer...en ik huilde en trilldeee....tot dat ik iemand hoordee...VUILE KLOOTZAKKEN....BLIJF VAN HAAR AF... de mannen schroken en rende als een speer weg...ik keek om en zag dat het adil was...ik wou weer weg rennen maar hij pakte me hand.. houda je gaat neit weg HOOR JE ME...je verteld me nu allles...wat doe jij hier in deze donkere bos... waarom schopte je me waarom rende je weg... HOUDA WAT BEZIELT JE DE LAASTE TIJD TOG...WAT IS ER TOG AAN DE HAND...
.

26-01-2006, 16:20

sneeeel verder gaan egt mooi

05-02-2006, 18:15
heey sgat,,
is dit egt met je gebeurt??
is egt spannend ga snel verder

05-02-2006, 18:33
Spannend...ga gauw verder

05-02-2006, 18:56

je hebt er een fan er bij ga gouw verder echt spannend is het echt gebeurd??

ga gouw verder

liefs iman15

05-02-2006, 19:39
Nieuwe fan zinaa

Kus Marokaantje12

05-02-2006, 19:40
ewa zina ga gauw verder ik vind het wel interessant verhaal..x

05-02-2006, 19:48
Hey meid je bent goed bezig hoor.. ga snel verder met een vervolg..

XXnasiraXX

05-02-2006, 20:20
wajoooo kapot erg gaa snel verderrrrrrrrrrrrrr

05-02-2006, 20:58
Mooi Mooi. Ga Vdr Houda......
Is Mooi Vrhaal, Jmmr Genoeg Wel Waargebeurd Maar Inshaellah Gaat Alles Goed Met Diegene......:$:$:$

XxXxXxXx-----

06-02-2006, 12:28

Citaat door nour^el^houda:
pfff..ik had een hele grote vervolg geschreven maar heb het perongeluk weg geklikt... en ben nu keiii moeee ...dus morgen schrijf ik verder..SORRYYY

kusjeess,
Sukkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Grapje hoor .. .. kan gebeuren he .. volgende keer beter op letten..

we wachten op onze grote vervolg..

XXnasiraXX

06-02-2006, 16:34
hahah volgende keer ongedaam maken klikken ofso
maar ja kan gebeuren...ga snel verder!

06-02-2006, 16:57

Citaat door XXnasiraXX:
Sukkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Grapje hoor .. .. kan gebeuren he .. volgende keer beter op letten..

we wachten op onze grote vervolg..

XXnasiraXX
DIe Ot van je Ik heb gehuilldd toen ik de film zag ben jij ook sjho bollYwoodFan

06-02-2006, 19:57
ewa sgaap inoe ga gauw verder....X

06-02-2006, 20:35
Wajooo egt mooiii

Pagina's : [1] 2