Bekijk volle/desktop versie : ..*..Sanea & Soufiane..*.. (New Zonder Reacties..)



25-01-2006, 21:03
Sallaam mensen,

Ik ben het nichtje van de schrijfster van dit verhaal, ze had hem verwijderd waarom weet ik niet, maar ze vroeg me of ik het opnieuw wilden plaatsen zonder reacties graag, als je het verhaal anders niet meer terug kan vinden sla hem dan op als je FAVORIETEN aub..!!

Ik begin zó met plaatsen dus jullie weten het graag géén reacties pas als ik héél het verhaal heb geplaatst b.v.d.

Sallaam Mensen..

het verhaal is helemaal af véél leesplezier en ik hoop dat je ene reactie achterlaat inshaállah.!!

Beslama..

25-01-2006, 21:09



25-01-2006, 21:10
xxSanea & Soufianexx


“Sanea!!..Sanea.. ik zei daarnet al meer dan een uur dat je de afwas moest doen!!
Ja sorry mama had het te druk,, “Met wat?? Met interrrrniet jekkk zei me moeder lachend.
“Hahaha nee mama dit keer niet.” Ewa ga de afwas doen, want ik ga zo samen met je vader weg, maar ik wil zeker weten dat je de vandaag nog doet dus Zieddie!

Ik heb een hele lieve moeder genaamd Fadoua en een toffe pap genaamd Hamid.
Ze betekenen echt veel voor mij. En ik heb een hele lieve broer Jamal hij is 24 jaar 1 jaar ouder dan mij, we kunnen heel erg goed met elkaar opschieten… Pff wat mis ik hem zeg hij is al 6 maanden weg voor zijn stage naar Spanje. Lijkt me wel leuk 6 maanden ff weg uit dit kikkerlandje. Maar ik zou het niet kunnen zonder me familie en vrienden om me heen.
Vooral niet zonder me 2 kleine ettertjes, Nadia en Nadil twee schattige beertjes Haha.

`Sanea..`Jieh ah yema.. `Je vader en de kleintjes en ik gaan weg naar belgiè en komen pas maandag terug hé! ´Is goed mam Beslama en doe de groeten aan Tante en de kinderen zeg maar dat ik volgende week insha´allah kom. `Oké ah yiedjie (dochter ) Beslama en doe d deuren goed opslot als je gaat slapen. `Ja ja mam en oowh ja Yousra blijft bij mij slapen!
`Is goed zei me moeder en tok de deur dicht!

`Nadat ik bijna klaar was met de afwas ging de deur bel. Dat moet Yousra zeker zijn.(Yousra ken ik al sinds vanaf de bassischool ze is ook 23 jaar en ze studeert ook Hbo/Rechten net zoals mij,, wat hebben wij veel meegkemaakt zeg ahaha wijw aren de 2 gekkeste wijviess en we durfden alles,, ahahah tis toch ook altijd lache he met yYousra’

`Heyyy Yousra Inouu (K)`
`Ahlan Tabouhalieth inou (K)`
`Kom binnen..´t feest kan beginnen zei ik grinnikend`
`Hahaha.. Oké dan. Pfff ben echt moe man vandaag en ben niet egt in de feest stemming lieverd`Uuh Hoe komt het lieverdd??

`Die klootzak van een Murat heeft me gedump!!
`Aaah dat meen je niet.. als ik hem zie hé aah hoe durft hij,,

25-01-2006, 21:12
`Nou Luister hij belde me vanochtend en hij zei dat hij mij wou zien heel dringend dus ik had met hem afgesproken om 10:00. Ik zag hem staan hij liep heel de tijd heen en weer dus ik wist dat er iets niet klopte,, ewa hij gaf me een HAND normaal gesproken wilt hij gelijk een zoen ofso maar ik voelde gewoon op de een of andere manier dat mij iets stond te wachten.
`Uhm Lieverd het spijt me maar ik voel nix meer voor je! Zei die dood gewoon met een grijns op z´n gezocht ik kon hem wel wurgen. Hij heeft me gewoon gebruikt die klootzak.
`Ik pikte het niet en begon tegen hem te schreeuwen en verkocht hem een paar meppen. En toen liep hij dood gewoon weg!
Sorry… Sanea al die tijd had jij gelijk, jij zei dat hij niet te vertrouwen was en dat hij niet mijn type was ik had naar je moeten luisteren zei ze snikkend..`Ooh lieverd het geeft niet..Saffie wat gebeurd is gebeurt. Eey lieverd je blijft toch niet heel de nacht om hem treuren neem ik aan. Hahaha Nee Gekkie dat had hij gewild. En bam ze gooide een kussen tegen me hoofd aan… Hahaha die krijg je terug Yousra..!! En zo bleven we even stoeien tot dat mijn telefeoon over ging...

`Ja hallo met Sanea!
Hey Zusjeeee van me.
`JAMAALLLL Hoe is het riep ik bijna schreeuwend van blijdschap.
Haha eey zou jij mij en soufiane van Shiphol af kunnen halen?
`Wat ben jij AL in NL..??
Hahah ja.. Is een lang verhaal maar kun je nu komen?
´Ahaha tuurlijk kan ik komen ik ben er binnen een uur insha´allah ene oowh ja mam en pap en de kleintjes zijn naar belgie dus die zijn er niet!
Oh oke is goed!
Tot So beslama
`Tot so doeg

Yousra: Uhm was dat Jamal??
Sanea: Jaaaa hij is op Shiphol samen met Soufiane en ik moet ze ff ophalen kom pak je jas dan rijden we naar schiphol.
Yousra: Oké

Sanea:
Ik pakte de me handtas en trok snel me jas en schoenen aan en liep samen met Yousra naar de auto van Jamal. Ik starte de auto en reedt op weg naar mijn lieve broer die ik al chin 6 maanden niet heb gezien. Uff wat heb ik hem gemist.
Eenmaal op schiphol aan gekomen stapte we uit en liepen kletsend naar binnen,,
`Uh Yousra weet jij misschien welke kant we op moeten.
Hahaha jij bent zeker de leukste thuis hé!
`Uhm ff serieus..Ik vraag jou gewoon wat en dan krijg in onzin van jou te horen..
Hahaha ja ik meen het hoe moet ik nou weten waar we moeten zijn.

Yousra: Eey Sanea is dat Soufiane niet, `Waar..waar??
Yousra: Ja daarzo bij die balie, hier daar heb je Jamal hij zwaait.

25-01-2006, 21:12


Sanea!! Riep Jamal, hij pakte mij en omhelste mij heel erg goed en gaf me een kus op me voorhoofd..Uf Jamal wat heb ik jou gemist zeg.`Ik jou ook gekkie`
En ik gaf Soufiane een hand, en vroeg hoe het met hem ging. Daarna liepen we met z´n alle naar de auto.
Sanea: Ewa Bro.. jij hebt mij heel wat te vertellen zei ik met ene grijns op me gezicht en gaf hem een duwtje. Alleen door die zware koffer van hem verloor hij zijn evenwicht en viel hij hard op de grond. Ik moest echt kapot lachen iedereen lachte behalve Jamal hij vond het blijkbaar niet leuk. Hahaha sorry Bro gaf ik je dan zo een harde kick.
Soufiane: Hahahah echt weer zo’n typische Sanea actie..

“ Eey Jamal, waar moet ik Soufiane afzetten?? “Hij blijft bij ons slapen. Vind je dat erg?
“Haha nee hoor...

..."So tis al 00:00 uur tijd gaat snel hé, hebben jullie geen slaap ofzo vroeg ik?? Yousra: Hmm, nee niet echt en jullie?
"Jamal nou ik heb geen slaap hoor maar heb wle honger zeg..ja ik heb ook wel honger zei Soufiane" Nou hier thuis ligt niet echt iets te wreten zei ik.
de turk is nog open zei yousra? HAhaha..hmm dan gaan we toch met z'n alle naar de TURK zei Soufiane lachend. Iedereen stapte in dit keer reed jamal.
"Oké dames wat willen jullie eten vroeg Soufiane aan ons.. Yousra: Hmmdoe mij maar een broodje Döner. En wat moet madam Sanea hebben..?
Ik wil graag een pizza en een klein broodje döner met extra veel knoflooksaus met nadruk op EXTRA. Toen Soufiane voor ons ging bestellen hoorde ik hem extra hard roepen EXTRA VEEL KNOOFLOOK VOOR MADAM" Hahah we moesten allemaal lachen.
Soufiane: Zo dit is echt lekker man..Ja snap ik als je het al een paar maanden niet op hebt. Aah Soufiane kun jij mij aub dat laatste stukje pizza aangeven riep ik bijna smekend. Haha dus madam wil dat stukje pizza zei hij grijzend. Nu is ie van mij..riep soufiane lachend.... aah nee aub geef hem aan mij,,Nou ik geef hem niet gratis hoor nou wat wil je ervoor dan vroeg ik uitdagend..hmmmm dat is ene goeie vraag.."wat wil ik ervoor"" Ja ik wil morgen een ontbijtje een lekker vers ontbijtje..Oké DEAL "DEAL riep Soufiane"Ondertussen zaten Yousra en Jamal een ene diep gesprek..die kunnen het goe dmet elkaar vinden fluisterde ik zachtjes in soufiane's oor.
We begonnen sniggy te lachen.

Zo we zijn er riep Jamal, ik stapte uit en Soufiane die stapte ook uit..we liepen samen naar de ingang van ons huis. uhm.. Soufiane weet jijw at er met die twee aan de hand is?? Nee, waarom? ja waarom blijven ze allebei in de auto zitten?? Nou misschien vinden die twee elkaar wel aantrekkelijk..zei die met ene knipoog. Ik moest lachen.

25-01-2006, 21:13
Later toen Yousra binnen kwam keek ik haar nieuwsgierig aan. En fluisterde ik in haar oor,,wat was dat daarnet... Wat en zei ze scheinheillig. AAAh doe normaaaaaal joh zei ik lachend,, dachtje soms dat ik achterlijk was zei ik tegen haar.. HAHHA je hebt ene leuke broer I know duss don't play with him. Nee joh ben je gek ik zou het niet durven hahahaha.
En waar hebben deze dames het over vroeg jamal nieuwsgierig..?? Nee niks girlstalk en ik gaf hem een knipoog. Nou yousra en ik gaan slapen en ik trok haar mee ene Jamal ik heb de logeer kamer klaar gemaakt soufiane hij kan daa vanacht slapen. Tnx zussie..Slaap zacht hé ja jullie ook.
We liepen samen naar boven..Nou vertel hoe vind je Jamal?? "Nou hij is mooi, hij is lief nou hij heeft alles,, 3 woorden "MIJN DROOM MAN!!."
HAHAHAH leuk man ik hoop het voor je want ik ken jou en ik ken jamal jullie zullen ene leuk koppetjes vormen.
En hoe zit het met soufiane..?? Je vond hem toch altijd zo aantrekkelijk..?? Ja dat is hij en zal hij altijd blijven..!!
Hij is zo mooii..gewoon ongeloofelijk..riep ik keihard uit..Wie is ongeloofelijk riep Jamal die de trap op kwam..Jij bent zo ongeloofelijk zei ik hem met ene knipoog..!!
Wie?? ik?? zei soufiane die inmiddels achter hem stond..Haha ja jij bent onbeschrijvelijk ( shittttt wat zeg ik nuuuuuu ik werd onder tussen helemaal rood) en begon maar te lache Jamal keek me raar aan maar trok er verder niks van..Nou slaap leker damess en Soufiane gaf me ene knipoog ene oowhh jaa Sanea zei soufane. "JA" Ik rkijg morgen een lekker ontbijthé niet vergeten. Nee nee je krijgt je ontbijt en hij liep weg..ik kreeg het warm ogeloofelijk wat ik daarnet zei.. Jeetje het floepte er gewoon uit ik had het zelf niet eens door shit wat moet hij nou wel niet denken..??
AHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAH SANEAAAAAAAAAAA... jij bent echt ONBESCHRIJVELIJK RIEP ZE KEIHARD..hou je bekkkk ze horen ons..
OOOH SANEAAA JIJ BENT ZO..ZO ONBESCHRIJVELIJK!!!! Haha saffieee genoeggg zet me toch niet zo voorschut bitchyyy.

25-01-2006, 21:14
Volgende morgen.. Ik was al vroeg wakker rond een uur of 8:00 ik kon niet slapen vanacht i dacht steeds maar aan Soufiane, Soufiane dit Soufiane dat.. Als ik alleen al die naam hoor krijg ik het warm. Ik zat nu in de keuken Tharievhen aan het maken met wat crosantjes en thee en jus. ik hoorde iemand de trap afkomen ik keek wie het was.. Hé Slaapkoppie riep ik naar Yousra die half slapend naar beneden kwam. Hmmm wat voor lekkers heb jij allemaal gemaakt het ruikt lekker..Ja en nu maar hopen dat het smaakt zei ik lachend. Ahah eey ik ga ff douche ik kom je zo wel ff helpen als je hulp nodig hebt.. IS goed schat.
Zo he he zei yousra das nog eens een hoop werk zeg. tsjaa je moet er toch wat voor over hebben. het is al 12:00 en jamal kwam inmiddels ook de keuken binnen "Goeienmorgen schatjes" goeiemorgen riepen yousra en ik in koor, Hahaha we lachten omdat, we het in koor zeiden. Zo wat hebben jullie vandaag gemaakt zei jamal,, Tharievhien..Hmmmm da heb ik echt gemist, en hij pakte er een stukje van. Slaapt Soufiane nog vroeg ik.. Nee hij is al wakker hij zit boven tv te kijken maar volgens mij denkt hij dat hij zijn ontbijt aan bed krijgt zei Jamal lachend. Oowh nou dan breng ik dit dienblad wel ff naar boven gaan jullie maar vast ontbijten ik kon zo wel.
Ik klopte op de deur" Binnen zei Soufiane.. toen hij mij zag stond hij gelijk recht in zijn bed. Hée heb je toch ene ontbijt voor me gemaakt wat lieff van je. Tsja ik had ene deal met je. Hij lachte..Ik stond op maar hij greep mij bij mij pols..waar ga je heen vroeg hij? Ik ga beneden ontbijten als jehet niet erg vind..Nou ik zou het leuk vinden als je met mij mee at..Hmm oké ik ga ff een glas halen ben zo terug... "en waar gaan julie heen vroeg ik jamal en yousra vragend die bij de uitgang stonden. uhm.. uh wij gaan ff naar de videotheek zei Yousra stoterend..ahah Jamal werd rood.. hahah okée neem een leuke film mee zei ik tegen Jamal. AHhaah wat voeren die twee in hun schild uit?? ik pakte een glas en liep lachend naar boven. Enn.. wat is er zo grappig vroeg Soufiane vragend..nou ik liep net naar beneden om een glas te paken en vond Jamal en Yousra samen bij de uitgang dus ik vroeg ze waar ze heen gingen en Yousra stoterde helemaal dat ze naar de Videotheek gingen. Oowh hahaahahha Ach joh laat die twee lovers zei hij met een knipoog. Ik wo net de theepot pakken om wat thee voor mij in te schenken maar hij was me net te snel. En daardoor raakte ik hem aan. het voelde zo lekker zacht, warm en vertrouwd ondertussen keek ik in zijn prachtige mooie grote groene ogen,,ik verdronk steeds wanneer ik in zijn ogen keek. Ik wist gewoon niet meer waar ik was. Hij pakte zijn andere hand en wvreef over mijn wang en hij fluisterde zachtjes in mijn oor,, jij bent de mooiste en liefste dame die ik ooit gezien heb. ik werd een beetje verlegen en keek naar beneden. hij pakte mijn kin vast en kwam steeds dichterbij. En ja hoor we zaten uitgebreid te zoenen, zijn mooie lippen smaakten ze lekker en zoet, hij gebon steeds heftiger te zoenen tot ik boven op hem viel hij begon mij in me nek te zoenen..Aahh soufiane kreunde ik zachtjes en trok zacht aan zijn haren die helemaal door elkaar zaten. Hij trok mijn t-shirt uit dar zat ik dan boven op hem in me bh en broek hij begon me te strelen en hij trok mijn spijkerbroer uit,,
daar zat ik dan in me bh en slipje boven op soufiane,, dit heb ik zo lang gedroomd en nu,, nuu is het echt. hij trok mijn bh uit en zoende me weer en ging steeds lager het was zo lekker ik wou het niet stop zetten.. Maar als ik zo door ga loopt het niet goed af,, maar dit voelde zo goed zo lekker, ondertussen trok hij mij slipje uit en en begon me van onderen te strelen..ikkreunde het uit. hij trok zijn boxershort uit en keek me aan. Nee,, nee dit wil ik niet dacht ik......

25-01-2006, 21:14
Hij wou het net doen.. toen ik hem ineens begon te schoppen hij keek mij verward aan, ik pakte snel mijn kleren bij elkaar en liep snel de douche in. Ik begon daar te huilen wat heb ik gedaan...
Hij denkt zeker dat ik een of ander goedkope xxxx ben.. ik huilde het helemaal uit totdat ik gene tranen meer had ik trok mijn kleren aan en liep de douche uit.. ik hoorde Soufiane bellen oké doei Samira hoorde ik hem zeggen En hij hing op ik hoorde voetstappen en rende snel de trap af, niet snel daarna volgde soufiane de trap. ik pakten een glas en dronk rustig de thee.. ff kijken of er post is ik liep naar buiten en keek in de brievenbus, ik pakte de ochtend krant en wat brieven, toen ik naa binnen liep botste ik hard tegen soufiane aan en ik viel bijna maar hij hielt me vast bij mijn middel,, Sanea laat hem gaan zet hem uit je hoofd hij heeft al een vriendin zei een stemmetje in mijn hoofd,, ik wringde me los en liep door naar de keuken..hij volgde me. "Wat is er vroeg hij?? " Moet ik jou vertellen wat er aan de hand is ben jij helemaal gek of zo..?? Vond je het niet lekker dan daarnet.. ik keek hem strak aan hou durf je klootzak door jou ja door JOU was ik bijna iets waardevols verloren en dat allemaal door JOU! schreeuwde ik,, hij keek me zielig aan..ja maar luister Sanea,, ik-k ik-kk vind je leuk. Ja das dan leuk voor jou en ik liep naar de huiskamer ik deed de tv aan en keek om me heen hij kwam weer naast mij zitten. "Wil jij soms zeggen dat je niks voor mij voelt? ( hm hij vind mij leuk..maar wie is die samira dan..?? zal ik het vragen nee dan kom ik zielig over..misschien is het gewoon zijn zusje of goede vriendin)
Oké.. sorry sanea mijn schuld daarnet ik kon me niet beheersen het spijt me maar het zal nooit meer gebeuren. Ja ja het zal wel en ik keek naar de tv.
Sanea ik luister ik hou echt van je..ik wil mijn leven met jou delen.. Zo wat gaat het bij jou snel doe je dat bij elke meid..die je bijna in bed heb gekregen..Hij kreeg een rood kleurtje hij was woedend.. Sanea je moet niet denkend at ik 1 of andere player ben,, dat weetje end at weet je broer. weetje wat het is Soufiane het gaat mij te snel we kijken wel wat ons de toekomst brengt en ik stond op zocht mijn mobiel.

Ik vroeg me nu echt af waar die 2 gekke bleven, ik belde jamal op maar hij nam niet op ik besloot om Yousra maar te bellen,,
"Hallo met yousra"
hee its me Sanea
Waar blijven jullie ik word hier gekkkkk
"Hahahah jij word zeker gekk,, gekk van soufiane ahahah "
Hou je mond trut Waar zijn jullie??
"we komen zo geef ons 5 min."
Oké doeii
"daag zinaa (K)"

25-01-2006, 21:15
Sanea
Ik wisselde geen woord meer naar Soufiane, ik zag wel steeds dat hij naar mij keek maar ik gaf hem express geen aandacht. Ik hoorde de voordeur dat moet jamal wel zijn want, ik hoorde Yousra keihard lachen. Zo..en waar zijn de films zei ik express want, ik wist dat ze niet naar de videotheek waren gegaan. "Nou de Videotheek was dicht vanwege een verbouwing zei Jamal lachend en keek naar Yousra" "ja dat klopt ja zei nu ook Yousra" Ik moest lache oké waar zijn jullie geweest dan" Nou uuh dat gaat jou helemaal niks aa zei Yousra met een big smile" Aha oké dan niet. Jamal zat inmiddels met soufiane aan het praten. Eeh bro wat gaan we doen? Nou wat valt er te doen op een zondag?? "Niet veel zei Soufiane" Hé we kunnen met z'n alle gezellig naar de efteling riep Yousra. Jaaa dat is leuk riep ik,, ik had eigenlijk helemaal geen zin in soufiane maar ja anders valt het op dat er iets is gebeurt dus we gingen gezellig met z'n vieren naar de efteling. Het was heel erg gezellig in de efteling we hebben veel gelachen met Yousra en Jamal en ja ook met Soufiane natuurlijk.

Toen we thuis aankwamen waren we helemaal bekaf. Ey jamal kun jij me zo thuis ff afzetten zei Soufiane toen hij zijn spullen bij elkaar zocht. “ Jaa das goed,, “Zet mij dan ook gelijk ff af zei Yousra”
“ Tsja waarom ook niet hé Taxi Chauffeur Jamal zei die lachend”

Jamal
Ik Breng eerst soufiane en dan kom ik zo terug is dat goed Yousra? Ja hoor why not, ik ben al blij dat ik een lift krijg. Haha oké dan.

Sanea
Eey yousra moet je wat drinken.. “Ja lekker doe maar cola. Wat is er met jou vandaag je bent zo stil en afwezig terwijl je normaal heel hyperactief bent waar denk je allemaal aan schatje ?vroeg yousra bezorgd” Niks om je zorgen over te maken lieverd. Weetje het heeft met soufiane te maken vanochtend was bijna de hel losgebroken..“Hoe bedoel je” Ik was met soufiane in bed beland. WATTTTTTTT ben jij helemaal gek geworden hebben jullie het gedaan…” Neee Bijna scheelde niet veel ik begon hem toen van me af te trappen. “Gelukkig je liet me ff schrikken hoor!” want tsja je kent hem niet eens zo goed.“ Hij bood later zijn excuses aan dat hij zich niet kon beheersen en bla bla..
En daarna vertelde hij mij dat hij mij leuk vond maar dat boeide mij niet zo.
Ik weet het even niet man.hij is gewoon de ideale jongen man alleen twijfel ik nog kijk hij ziet er PERFECT UIT maar ik weet niet hoe hij in elkaar zit en jamal heeft mij nooit zoveel over hem verteld.
Ik krijg een naar gevoel in me buik als aan vanochtend denk. “Meid ik zal maar oppassen met wat je doet” Ik weet het niet hoor..volgens mij heeft hij al een vriendin of ja ik weet het eigenlijk niet..” heb je het aan hem gevraagd?”Nee, ik durfde het niet was bang dat ik te wanhopig over kwam bij hem en dat is niet de bedoeling maar ik wil gewoon zekerheid. “weetje wat je doet lieverd wacht gewoon af als hij echt van jou houd of als hij jou echt leuk vind zal hij terug komen, is dat niet het geval dan moet je blij zijn dat er vanochtend niks ergs is gebeurt lieverd” Je hebt gelijk bedankt jouw steun das wat ik ff nodig had en ik gaf haar ene dikke knuffel.

25-01-2006, 21:16
“ Oké dames weer genoeg klef gedaan zei jamal die in de deuropening stond” Nou lieverd ik zie je morgen hé..Is goed doe de groeten aan je moeder hé en oowh ja ook aan je broer is hij nog steeds boos? “Op jou niet maar op mij wel ahahah maar ik zal hem de groeten doen moeten de kusjes er ook bij” Neee Yousra gewoon de groeten... Ow wee als je de kusje erbij doet ik mol je..!!!
‘Oké oké ik doe “DE GROETJES VAN MADAM SANEA Doeii tot morgen hé”
Daag lieverd ik kom je morgen ophalen om 8:00 dus op tijd wakker worden hé”

Sanea
Shit hoe lang staat Jamal daar al ik hoop dat hij niet heel het gesprek heeft gehoord.

Nu ik ineens aan de broer van Yousra denk hij is zo een lieverd ik heb hem lang niet meer gezien sinds dat ene geintje 3 dagen geleden.nou das eigenlijk niet zo lang geleden maar mijn gevoel zegt van wel. De broer van Yousra is altijd al smoor verliefd op mij geweest maar ik zag hem meer als een vriend of ja soms wel meer maar ik voelde niet echt iets voor hem. Maar wat er niet is kan nog komen zei yousra altijd. En yousra moest weer eens een geintje uithalen, ze had hem wijsgemaakt dat ik hem ook wel heel erg leuk vond, maar dat ik dat niet toe durfde te geven en toen had Yousra hem naar mij gestuurd maar ik wist helemaal van niks. Hij stuurde mij eerst een smsje en daar stond in “Hé lieverd zin om wat met mij te gaan drinken heb je lang niet gezien..ik zie je om 3 uur bij de mac” Xx Soufiane
Nou en toen ik daaraan kwam ik dacht oke leuk gewoon voor de gezelligheid zoals altijd want, we drinken wle wat vaker met elkaar. Maar hij zei dat hij aan mij kon zien dat ik hem leuk vond en al die shit..en ik dacht van what tha fuck wil hij?? Ewa toen had ik een beetje ruzie met hem gemaakt, en ben ik weggegaan ik vind het wel zielig voor hem ik heb niet eens mijn excuses aangeboden het is allemaal yousra’s schuld maar ja op haar kan ik niet boos worden. Toen ik het Yousra had verteld Ik denk dat ik soufiane maar mijn excuses ga aanbieden.

Ik pakten mijn telefoon zocht zijn nummer op en belde hem op,,
“ Ja met Soufiane”
Hé met Sanea
“’Heee dat is lang geleden zeg..”
Ja had het ene beetje druk..Maar hoe is het verder met je??
“ ja met mij gaat het goed hé alhamdulilah en met jou?
Ja prima hé Maar ik belde omdat, ik mijn excuses wou aanbieden van de vorige keer in de mac
“ Hij was even stil, en lachten toen aah lieverd maakt niet uit joh was niet jou schuld was Yousra’s schuld”
Ja dat weet ik maar het is wel beleefd als ik even mij excuses aanbied
“ Ik had ook niet anders van jou verwacht”
Haha dank je, ( hij kwam zo lief over, zo eerlijk!)
Het was even stil aan de lijn shit wat moet ik nu zeggen ik kreeg er vlinders van in me buik..
Uhh soufiane..ben je er nog
“ja sorry”
Heb je zin om vanavond mee te gaan naar de bioscoop
“Hmm ik weet het niet hoor (ik was bang dat ze 1 of ander spelletje met me ging spelen terwijl ik zo veel van haar hou)
Ahhh AUB Soufiane kom op
“ Ach ja dat kan ik niet weigeren, is goed hoe laat?
Om 21”00
“oké zie je dan hé Doei schoonheid”


Als ik aan hem denk kan me dag niet meer stuk,, voel ik toch wel iets voor hem of is dat uit medelijden omdat, ik hem dan zo zielig vind omdat hij zo lief voor me is??? Ik weet het niet maar ik zal er snel genoeg achterkomen wat mijn gevoelens voor hem zijn als ik die Überhaupt heb voor hem.

Sanea
Na een beetje bij gekletst te hebben met me broer ging ik naar boven..hm wat trek ik vandaag aan
Ik zat meer dan een uur voor de spiegel..“eey zusje waar ben jij in Allahs naam mee bezig..majoo al die kleren op de grond” Uhm aha ja ik ga naar de bioscoop..maar er zit niks leuk tussen ik kan niet kiezen help mij is een beetje. “Oké vandaag gaat Sanea in SjiekkieeStyle” Aha oké ben benieuwd.
“Wacht even hoor ff wat pakken..” wat moet je pakken mijn kleren liggen hier hoor..
“Kijk eens en hij pakte een zak te voorschijn..” wat zit erin..Wajoooooooo Jamal dit is echt mooii heb je dat uit spanje gekocht?? “ja wat vind je ervan?” ja echt mooi hij heeft een mooie spijkerbroek van D&G met ene zwart bloesje en zwarte pumps van D&G” maare waarom heb je van alles 2 gekocht als ik vragen mag?? “ Omdat deze van Yousra zijn kun je deze aan haar geven??“ ja das goed..je vind haar leuk hé? “Ze is leuk” riep hij terwijl hij de trap af rende. Haha ik hoop dat het echt wat word tussen hun Yousra mag best mijn schoonzusje worden. Ooh shit het is al 20:30 nu moet ik echt opschieten.. Ik trok snel de kleren aan die ik van Jamal heb gehad en deed mijn D&G horloge om en spoot wat parfum van D&G ik ben echt helemaal weg van D&G. Ik deed wat lipgloss op en maakte me heel lichtjes op. Zo het resultaat was mooi, al zeg ik het zelf!!

25-01-2006, 21:17
Eey Jamal ik ga met Soufiane naar de bioscoop ben er vanavond pas,, “Met wie ga je naar de bioscoop met Soufiane zie ik terwijl ik mijn pumps aan deed. “wat heb jij met Soufiane opeens//”
Hoe bedoel je Soufiane is mijn matie altijd al geweest..Ooh ik ga met de broer van Yousra hé.
“Ooh ik dacht al nee dan is het goed” En hij liep terug naar binnen. “Eey Jamal heb jij wat geld voor mij riep ik slijmend”?/” Hij moest lachen zo wat heb ik dat lang niet gehoord hoor en hij pakte zijn portemonnee hoeveel heb je nodig?? Niet veel,, hier 50euro,,Tnxx en gaf hem snel een kus op zijn wang. En weg was ik hoe dichter ik bij Yousra thuis kwam of ja Soufiane’s thuis hoe zenuwachtiger ik werd. Ik belde aan en yousra deed open “Heeee lekkerdingg,, He lieverd waar is Soufiane??
“Hij zit nog in de douche. Oké “Kom verder..wajoo wat zie jij er Sjiekkieejj uit zeg wanneer heb je die kleren gehaald?? Ik heb ze niet gehaald maar gekregen van Jamal. Hier deze zijn voor jou..“WATTTT waaahahahhahaha wat is Jamal toch een lieverd hé hij verwend me altijd wat hij voor jou koopt krijg ik ook.”

Soufiane
Ik vond het wel tof van Sanea dat ze belde om haar excuses aan te bieden dat noem ik nog eens een leuke meid.Stiekem had ik gehoopt dat ze zou zeggen dat ze mij ook super leuk vond maar ja niet alles kan zijn hoe ik het wil. Ik vind haar al zo lang leuk, alleen ja blijkbaar vind zij mij niet leuk maar wat er niet is kan er nog komen zget yousra altijd en ja daar heeft ze gelijk in en ik hoop dat het komt want, ik kan geen minuut aan iets anders denken. Ik heb de Sanea ziekte, 24 uur gaat er Sanea door me hoofd heen me foto albums zitten vol met foto’s van Sanea in me agenda staat meet dan 100000x Sanea geschreven. In me telefoon staan al haar smsjes van meer dan jaren geleden ik kan ze niet wissen, dat zou ik pas kunnen als ze definitief van mij zal zijn alleen dan.. ja. In me hard staat Sanea gegraveerd. Saneaaa je maakt me gekk..ooh Sanea togg wat doe je me aan?. “Soufianeeeee….Sanea is er al riep Yousra” Ik wierp nog een laatste blik in de spiegel en liep de trap af.

Dag schoonheid,, en hij gaf mij 4 gebruikelijke kusjes. Alles goed?” Ja emliegh hoor en met jou? Nu ik jou zie kan de rest van me dag niet stuk ahah” Kom we gaan, Shit zei Soufiane..”Wat is er ja daar heb je Malikaa je weet wel shitt zodrek blijft ze weer plakken. “Kom ik heb een idee ik pakte zijn hand en liep heel klef tegen Soufiane aan, hij begreep het en deed ook mee, “ He Soufiane lekkerding van me hoe is hetttt riep ze Malika helemaal uit?? “Goed alleen moet verder met me liefje en hij gaf mij een klein kusje op me mond..Dat ene kleine kusje deed de vlinders in me buik fladderen. Ik keek hem heel verleidelijk aan. Wahahahahahahahah Soufiane en ik konden het niet meer we barsten toen we de hoek om waren uit van het lachen,, zag je die gezichtsuitdrukking van haar?? Hahahah ja man. Zo die valt je niet meer lastig he. Bedankt lieverd als ik jou niet had.. En we liepen hand in hand verder naar de bioscoop, En opeens hoorde ik een bekende stem achter mij.. Ik wilde omkijken maar deed het niet op een gegeven moment haalde die gene ons in en hij keek mij aan ik verdronk weer helemaal in zijn mooie groene ogen ik verdwaalde daar helemaal in. Heyy Sanea alles goed zei die? Ja mliegh en met jou? Ja gaat goed he. Ik zag zijn jaloerse blik die elk moment op uitbarsten stond is dat je vriend vroeg soufiane aan mij? Uhm.. Ja mijn vriend ja..ik wou hem express jaloers krijgen, oke dan ga ik maar en hij wierp nog een laatste blik en toen draaide hij zich om en stapte een auto in die voorbij kwam rijden.

En wie was dat Vroeg Soufiane, ooh dat was Soufiane een vriend van mijn broer. Oh hij gedraagde zich heel erg raar. Ja hij is altijd raar geweest zei ik snel voordat hij verder ging vragen. Ahah oke.
En uit het niets begon Soufiane te lachen. Wat er is?? Ik wil ook mee lachen. Haha niks gekkerd en hij hielt op met lachen. Wel vreemd normaal zegt hij alles wat er door hem heen ging. Maar ja zal vast wel niks zijn hem kennende.

Ik wil gezouten popcorn Souff,, oke schat. Hij zat heel aandachtig naar de film te kijken het was een Romantische film hij wou die zo graag zien, maar ik vond hem niks en hij duurde ook nog een zo lang, jeetje ik leunde nu tegen zijn schouders ik was moe geworden aan en als een reflex sloeg hij een arm om mij heen. Het voelde goed aan. “ Sanea..Sanea..ik opende mijn ogen waar ben ik?? Ja bent in een bioscoop, maar je bent in slaap gevallen voegde hij er lachend. Oowh..ik moest zelf ook lachen maar niet zoveel als hem. Soufiane ging kapot van het lachen op de terug weg. Leuk afspraakje hoor ga je naar de film en dan val je in slaap ahahahah. Nou vind ik het niet meer leuk hoor zei ik heel kinderachtig om de aandacht te trekken en ik ging op een bankje zitten. Hij kwam naast me zitten oh sorry, maar zo bedoelde ik het niet en hij sloeg een arm om mij heen. Ahahah was maar ene grapje hoor, ahah kleine ondeugende schoonheitje en we keken elkaar.. We kwamen steeds dichterbij elkaar en ja hoor hij zoende me. Hmm hij kan goed zoenen. De zoen werd verbroken door een auto die heel zachtjes voorbij kwam rijden iedereen die erin zat keek naar ons. Ik zag niet goed wie erin zaten, maar die auto kwam me zo bekend voor. Kom we gaan naar huis zei ik morgen weer naar school hé. Eey Sanea..ja die jongen die jij daarnet tegen kwam hé, Ja? Die stapte in deze auto daarnet. Nee joh die auto’s lijken allemaal op elkaar en weetje wel hoeveel mensen zo een bmw hebben. Ja dat weet ik maar ik herken het kent teken dat van daarnet eindigde ook op HC en deze ook. Owh das raar

25-01-2006, 21:18
Kom we gaan verder anders krijg ik straks problemen met je broer haha. Hoe dichter ik bij hem sta hoe warmer ik het krijg (nu, weet ik het zeker ik ben verliefd!!!) Wat sta je mij nou aan te staren vroeg soufiane, ik had niet eens in de gaten dat ik hem aan het aanstraren was. Nou, ik zit te kijken hoe knap je bent hij bloosde ene beetje..Oeeejjj Soufiane word verlegen riep ik lachend en ik rende een beetje weg hij kwam mij achterna rennen pak me dan als je kan je kan me toch niet pakken Nananana..
En ja zoals verwacht haalde hij mij in en pakte hij mij vast..hmm ik heb je..wat is de beloning..??
Hij keek mij serieus aan waardoor ik helemaal verdronk hij had me bij mijn middelvast en we stonden voor de ingang van ons huis..zal ik hem een kus geven..ach waarom ook niet.Hij kwam dichterbij en ik sloot mij ogen hij gaf mij een lange durende kus, die zo lekker en vertrouwd voelde bij Hem voel ik me goed, met hem wilde ik mijn leven delen. Ik stond nu op mijn tenen en gaf hem ene kus op zijn voorhoofd en liep naar de voordeur en hij bleef mij aankijken,, Doeii ik zie je morgen op school hé. We zitten allemaal op dezelfe hogeschool Yousra, Soufiane de broer van yousra, jamal en die andere soufiane..pff dat nog wat worden hoor.
Toen ik me schoenen uitdeed hoorde ik geluiden uit de woonkamer komen, hmm zijn pap en mam al terug? dat kan niet want, de auto stond er niet. Ik hoorde mannen stemmen, even ene kijkje nemen


Ik maakte de deur open en daar zat Jamal en Soufiane “hallo” Bezig voor school vroeg ik toen ik erbij kwam zitten? Yeps, zei Jamal. “En hoe was de film vroeg Jamal?” Saai, ik ben in slaap gevallen tijdens de film. “Hahaha dat meen je niet Jamal & Soufiane waren mij nu aan het uitlachen. “Ja, dat kan toch?? Het was echt een saaie film. “Eey Jamal hebben pap en mam niet gebeld?” “Nee? Waarom?” “Hmm, ze hebben helemaal niet eens gebeld toen ze aangekomen waren en normaal belt mam om te vragen hoe het gaat je weet toch hoe bezorgd ze is.”
“Sanea, maak me nou niet bang, zei Jamal.” “Wacht, ik bel paps ff”


“Alloe..
Alloe..Wewa..?? ( hallo papa..??)
“Sanea koelsi emliegh? (sanea alles goed..??)
Jieh emliegh a wewa, ie Yemma moegethjaah?? ( Ja gaat goed pap, en hoe is het met Mam?)
“Tha koelsi emliegh ah iedjie. (Hier is alles goed mijn dochter).
Ewa Siewteshen shrem ah Wewa.
“Wagga ethwoenieentha Beslama”
Beslama..Tuut Tuut

Zie je Jamal niks aan de hand, moeten jullie wat drinken?? “Ik heb zin in thee zei Jamal Marokkaanse muntthee lang niet op. Oké komt voor
Mekaar. Zo gezegd..Zo gedaan Tadhaaa Marokkaanse muntthee.
“Bedankt Sanea” Ik nam een slokje van de thee en bedacht opeens dat ik nog wat dingen voor school moest doen, SHITT,, “wat is er?” “Is er iets met de thee vroeg Soufiane lachend” “Haha nee de thee is perfect maar ik bedacht me net dat ik nog wat dingen moet regelen voor school. Ik stond op en zocht mijn laptop Pff…. Na een paar opdrachten kreeg ik slaap shit man ik moet nu echt slapen anders ben ik morgen niet fit genoeg. Ik sloot alles af en liep de trap af ik dronk een glas Jus en ik voelde een hand op mijn schouder ik schrok… “sst zei hij”…….

25-01-2006, 21:19


Hij draaide mij ruw om, het was Soufiane ik had het kunnen weten
(vriend van myn broer). Hij duwde mij tegen het aanrecht mijn zijn sterke mannenlichaam. Hij was woedend ik kon het zien aan zijn mooie groene ogen, maar nu waren ze niet zo mooi ze waren gruwelijk.Ik werd bang van zijn uitstraling, hij leek net een bom die op ontploffen stond. Ik keek hem doordringend aan. “Waar is J-jamall?” Vroeg ik stotterend. “Ooh Jamal wees maar niet bang hij zal ons niet betrappen, hij is even weg.” “W-at wil je van me?” “Ik wil jou ja IK WIL JOU JAAAA!!! En hij gaf me een kusje in mijn nek… “Blijf van me af viezerik!!” “Ooh en nu ben ik opeens een viezerik en wat was ik de vorige keer een spelgoed pop waar je mee kunt spelen ik dacht het niet he…tsja..geef het maar”
“Ben je dronken of zo,,,LAAAT ME LOSSS KLOOTZAK ik was bang dat er iets ergs ging gebeuren ??” “haha ik ben niet gestoord of wat dan ook” “Laat me los je doet me pijn..klootzak-k-k ik zweer het als je mij nu niet los laat gaat ik het tegen Jamal zeggen” “Haha Sanea toch.. Als jij tegen Jamal durft te zeggen..Dannee vertel ik ook tegen Jamal dat wij in bed zijn beland.” “Nu werd het me allemaal ene beetje te veel…LAAAT ME LOSSS KLOOTZAKK..ik probeerde me los te wringen maar het lukte me niet hij was veel te sterk” “Jamal zou jou nooit geloven maar dan ook nooit… En jij noemt zich een vriend van Jamal, kijk wat je doet man je intimideert het zusje van een vriend of ja ik weet niet hoe jij je vriende noemt” En van je vriend moet je het maar hebben hé Homo dat je bent!!” “Hij liet me nu los..” “Al die gevoelens die ik voor hem had, al die mooie beelden die ik in me had over Soufiane (Vriend van jamal) zijn allemaal veranderd in haat gevoelens en al die mooie beelden zijn veranderd in een vijand. “Ik heb je gewaarschuwd dit keer kom je er makkelijk vanaf, maar de volgende keer jongen dan ben je nog niet jarig..!!! En je hoeft maar 1 woordje tegen Jamal te zeggen, dan maak ik jou helemaal zwart tegen over mijn broer.. Jongen je weet niet waar ik allemaal toe in staat ben zei ik met een gemeen lachje.” Ik liep naar de huiskamer en pakte mijn tasje en liep vervolgens de trap op Pff wat een dagje zeg.. Ik hoorde mijn telefoon over gaan ik keek op het scherm en zag Smsje van Mattie op het beeld verschijnen dat is Soufiane (broer van Yousra). “He lieverd ik kon niet slapen dus ik d8 Sanea ff een smsje sturen Slaapzacht mijn prinsesje..
Xxx Soufiane” Haha hij ook altijd hé ik stuurde hem maar een smsje terug: “Heyy Kanjer ik lig nu pas in mijn bed. Slaapzacht & Droom lekker Xxxjes Je Prinsje Sanea” Verzonden. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap..
Ik werd wakker door lawaai dat van beneden af kwam het was Jamal die aan het schreeuwen was maar tegen wie??…“Shit, zou Soufiane het toch tegen Jamal gezegd hebben..??? Zou hij mij echt in de problemen willen brengen..??? Heeft hij het überhaupt wel gezegd daar moest ik eerst achter zien te komen...

25-01-2006, 21:23
Ik liep heel rustig de trap af. Op een gegevens moment was het stil. Doodstil. Ik maakte de deur open maar tot mijn verbazing was zag ik een boze Jamal met een telefoon in zijn handen. God zij dank,, is Soufiane hier niet. “Uhm tegen wie was je zo aan ‘t schreeuwen Jamal je hebt me wakker gemakt.” “Ooh sorry, lieverd dat was niet de bedoeling, alleen sommige mensen werken af en toe op mijn zenuwen niet normaal!” “Ooh dat ken ik” “ik dacht dat je tegen Soufiane aan ‘t schreeuwen was.” “Haha nee joh die is allang weg, die kon zijn ogen niet meer open houden.” “Haha oké, maar ik ga verder slapen, zou je ook eens moeten doen gekkerd ” “ja ff de boel opruimen Pff al die papieren word ‘r gek van” “Nou, slaap ze bro” “Ja, jij ook lieverd,, Sorry hé dat ik je wakker heb gemaakt.” “Maakt niet uit,,” Pfff wat een opluchting zeg..!! Ik deed mijn ogen dicht en na een beetje gepiekerd te hebben viel ik als een roos in slaap.

De Volgende ochtend
“Shittt, Jamal wakker worden we gaan te laat op school komen!!” “Hoe laat is ‘t??” “Tis, half 8” “Ooh ik moet vandaag pas om half 10, waarom heb je me wakker gemaakt, zei die slaperig” “Ooh sorry” “Ik ging snel onder de douche, deed me kleren aan, beetje make-up, kopje thee en deed de tv aan ff t nieuws gekeken. En daarna pakte ik mijn tas en op weg naar Yousra.

“Ewa Yousra ik had het kunnen weten dat je ‘t niet zou halen, nu komen we weer
te laat op school damn.” “Wacht ik vraag Soufiane gewoon zijn auto sleutels” “Hmm als jij ‘t vraagt hebben we meer kans zei Yousra tegen mij” “Oké ik vraag ‘t wel ff”
“Waar is Soufiane?” “Volgens mij in de douche,” “Soufiane, Soufianee..??” “JA??” “Mogen ik en yousra vandaag jou auto lenen want, anders komen we te laat op school?” “Oké is goed” “Hou je hem wel heel Sanea ” “Ik hoop dat je em verzekerd hebt gehehe” “En hoe laat moet meneertje naar school?” “Ik moet pas om 10:00” “Beters”
“Bedankt hé Soufiane, Geen dank tweeling” “:S,, Ooh we hebben ‘t zelfde aan” “hahaha Grappig” “Stap in anders komen we alsnog te laat” “Ewa Sanea, hoe zit ‘t MET DE SOUFIANE’S??” “Nou ik ken er maar 1 en dat is jou broer, jou lieve broer ” “Haha wat is ‘r nou weer gebeurt xzuchtx” “Pff, lang verhaal of ja eigenlijk niet, “dat wij bijna in bed zijn beland wist je al” gisteren was hij bij ons thuis, hij was iets voor school met jamal aan ‘t doen. Ewa daarna ging was Jamal ff weg, en ging ik ff naar beneden toen voelde ik een arm op me schouder, ik schrok me kapot hij duwde mij ruw tegen het aanrecht, ik werd bang want, hij was woedend, hij gaf me kleine kusjes in mijn nek, ik zei dat hij opmoest houden en mij loslaten maar dat deed hij niet hij had mijn polsen strak vast zodat, ik hem niks kon maken en met zijn bovenlichaam duwde hij mij strak tegen ‘t aanrecht, ik probeerde me los te wringen maar tevergeefs hij was veels te sterk. En op een gegeven moment vroeg ik waar Jamal, was hij vertelde me dat hij even weg was. “Jamal, was gisteren nacht ff bij mij zij ze verlegen” “Nou, toen werd ik pas echt bang, ik was ff van de wereld ik d8 saffie er gaat nu iets heel ergs gebeuren. Ik begon hem uit te schelden en daarna liet hij mij los, w8 hij dreigde om tegen Jamal te zeggen dat wij in bed zijn beland, en toen heb ik gezegd dat ik hem anders helemaal zwart ga maken tegenover jamal” “So, wat een klootzak” Zeg dat wel ja, ik haat hem, ik voel ‘t hij gaat mij heel wat narigheid brengen” “Jaa, maar dat kunnen wij ook zei Yousra ik bedoelee wij kunnen er ook wat van” Haha love U(L) Zeed uitstappen we zijn ‘r.

Op school verliep de dag rustig, he he eindelijk pauze riep Yousra toen we ‘t lokaal uitliepen. “Ik ga ff wat te eten halen, moet je wat hebben/” “Hm, doe maar een broodje gezond” Oke. “Ik ging ondertussen aan een tafeltje zitten.” Even later zag ik yousra aankomen lopen met 2 broodjes. “Je raad nooit wie ik heb gezien..” “Nou, als ik t toch nooit raad kun je ‘t beter gelijk vertellen..” “Nou, lekker enthousiast ben jij zeg” Wie heb je gezien dan…?? “malika” “Oowh Jesusss en stil laat me raden wat ze jou verteld heeft,, ze heeft verteld dat ik met Soufiane heb of beter gezegd ze heeft gezegd dat ik met hem gezoend heb,,” “Uhm,, HAHAHAHA ze had alleen verteld dat ze jou met Soufiane heeft gezien,, maar vertel..” “Hahah vraag maar aan je broer :P” “Ja denk je dat mijn broer aan zijn irritante zusje gaat vertellen over zijn liefdes leven?? Nou dat dacht ik niet hé” “Ik vertel ‘t je nog wel Ssst… biatchezz alarm” Er kwamen wat klasgenootjes langs van die Marokkaanse trutjes ah wat walg ik van hun, ik durf te wedden dat geen 1 van hen nog maagd is, “Hé Sanea alles goed, zei Samira de goedkoopste van allen? Ja hoor en met jou? “Nou, niet helemaal kijk zie je die kanjer daar staan naast je broer ik keek even om, ooh je bedoeld Soufiane” “heet die jongen zo?” “JAAA” “Nou, kun je zijn nummer voor mij regelen” “Nou, eigenlijk niet.” “waarom niet?” “Nee doe ik niet aan als je zijn nummer wilt nou daar staat hij of zal ik hem even voor jou roepen dan kun je het zelf vragen” “Pff dan niet joh jaloerse kreng” “haha ik ben niet jaloers hoor, als ik wil had ik hem allang aan de haak geslagen alleen hij is mij niet waard,, tss”
En weg was ze,, bah bah wat denkt ze wel niet jeetje.. “Hey dames ‘t was Jamal en Soufiane en nog een jongen die ik niet kende” Hey jongens ik gaf Soufiane een hand, en die jongen “Jij bent ‘t zusje van Jamal toch..?”
“Ja dat klopt aangenaam ik ben Sanea,, Anouar insgelijks” “het was een leuke spontane jongen” Hij vertelde allemaal grappige dingen, hij vertelde ook over zijn stage hij was pas Gisteren aangekomen, omdat hij geen ticket kon vinden.” Hij heeft echt humor!! Yousra en ik gingen kapot van het lachen, ik zag die bitch van een Samira mij dodelijk aan kijken. “Eey Yousra kom ii moet nog even wat in de mediatheek doen, ik ook zei Jamal en zijn vrienden gingen ook mee.” “Hé Soufiane en ik gaf hem 4kusjes ,, Hey Prinsesje” “Wat kom je doen, moet ff wat uit printen” Oké ga je gang zou ik zeggen.” “Haha.” Hé dames hoe laat zijn jullie uit vroeg Jamal, nog 1 uurtje en jij? Ik ben al uit. “Hebben jullie zien om straks wat even te gaan eten, Is goed. “Dan gaat Soufiane ook mee, hé soufiane..?? “Wat zei je schat? “Jij gaat straks ook wel ff mee hè hapje eten ” “Haha met jou altijd hé.” “En hij ging weer verder typen, ik zat hem heel de tijd aan te gapen maar ik had dat zelf niet echt in de gaten,, het viel mijn op dan hij een leuk kapsel heeft nooit opgelet. “ey Soufiane wat zit je haar leuk” “Haha mijn haar zit altijd zo” Ooh, dan zit ‘t dus altijd leuk, nooit opgelet.
Ahahah Sanea toch, en hij wreef met z’n hand over me wang, ik moet naar de les Soufiane, zie je zo hé” “IS goed meisiee” “Let ff op Yousra wil je want, volgens mij zweeft ze ergens in de 7de hemel” Hahah, wees maar niet bang zo lang ze bij Jamal is zal haar niks gebeuren geloof me ”
“Heyy Yousra kom nou, we hebben les” Het laatste uur verliep snel, ik bij mij gedachte bij DE SOUFIANE”S en Yousra met haar gedachten bij Jamal, ik ben wel blij voor haar maar ik hoop dat ze geen spelletje speelt, want ja ik bedoel we zijn al 23 jaar word wel eens tijd dat we serieuze relaties aangaan. Ik herinner me nog vorig jaar toen had ze met drie jongens te gelijk, zij was echt de PLAYESTER van het jaar. Ik deed ook af en toe mee beetje experimenteren maar ik heb nooit drie relaties tegelijk gehad dat vond ik te ver gaan, maar Yousra zij altijd: wil je zeggen dat die jongens niet nog een andere chick hebben, of wil je zeggen dat ze niet vreemd gaan of whatever!! Ik vond het altijd kinderachtig maar nu ik ouder ben denk ik er sierieus over, niet zoals toen zo van ach.. Ik zie wel wat ‘t lot mij brengt ik moet er zelf ook voor vechten, Ja ik ga voor Soufiane(broer van Yousra) vechten!


Met hem wil ik mijn leven delen.
Met hem wil ik samen ik één bed liggen.
Met hem wil ik lachen en huilen
Met hem wil kinderen krijgen.
Met hem wil oud worden.
Ik wil hem en hij wilt mij, ik zie geen problemen maar toch woel ik dat er problemen aan komen en niet zo een beetje ook

25-01-2006, 21:25
ik zag dat iedereen z'n spullen aan 't inpakken was, de les is volgens mij al voorbij en ik heb geen moer uitgevoert.
Ik pakte ook mijn spullen in en liep met Yousra aan me zijde naar de kantine. "Daar heb je Jamal en Anouar"
"Well Well Well, kijk eens wie we hier hebben zei Anouar lachend" "Hey, zeiden Yousra en ik in koor" "yousra omhelsde Jamal en gaf hem een kusje op zijn wang, Wat zien jullie er toch schattig uit zeg ahaha" "Uhm, Jamal gaat soufiane niet mee(z'n vriend) weet ik eigenlijk niet, hij was opeens foetsie" "Ooh oké, maar ik mis Soufiane(broer van Yousra) hebben jullie die misschien gezien?" "Je bedoeld die ene jongen van d;r net in de mediatheek zei Anouar?" "Yeps, die ja" "Nou, volgens mij zit hij daar nog steeds" "Oké, dan ga ik daar even een kijkje nemen ik ben zo terug"

In de mediatheek
"Hey, Soufiane nog steeds niet klaar?" "Nee, man veel werk hoor" Ga je nog mee een hapje eten? "Ja dat is goed, hij pakte zijn spullen in en liep met mij mee terug naar de kantine" Nou heren waar gaan we eten?? "Nou ik dacht meer gewoon even snel een broodje en wat drinken zei Jamal" IS goed mij maakt 't niet uit hoor, zeiden Yousra en Soufiane"
"Maar Jamal, ik en Yousra zijn vanochtend met de auto van Soufiane gekomen, Ben jij ook met de auto of met de trein?"
"Nee, wij zijn met de trein, oké komt dat goed uit zeg dan gana we met z;n allen in de auto" "Uhh Sanea mag ik de auto sleutels, want ik laat natuurlijk geen meisje achter 't stuur. Haha waarom, omdat ik nog niet dood wil . "Nou jou autosleutels krijg je niet hoor, IK GA RIJDEN"

"Niet zo harddd...." Schreeuwden Soufiane die naast mij zat, als ik een boete thuis krijg betaal jij die hoor!!! "Haha jeh mgarba bang voor de boete, inplaats van de dood of wat dan ook zei Anouar" Iedereen moest lachen om zijn opmerkingen ik betrapte hem vaak dat hij naar mij zat te kijken, die Anouar" Iedere keer wanneer ik hem betrapte via 't achteruit spiegeltje gaf hij mij een knipoog ik wist me geen houding te geven. Is dat tegenwoordig dood gewoon, of is het gewoon een vriendschappelijke knipoog, Sanea stel je niet zo aan zei een stemmetje in me hoofd, zo mooi ben je ook weer niet hoor, hij kan veel betere krijgen.....

Het was vandaag best een leuke dag,, we zijn met z'n vieren wat gaan eten heel gezellig was het vooral met die Anouar die laat je echt om alles lachen echt niet normaal Ach ja maar wel leuk..aha.

"Ah..Sanea kom even helpen ah temschount" Aha wat ben ik blij dat me ouders er weer zijn samen met Nadil en Nadia wat heb ik ze gemist zeg.

Nadat ik me moeder had geholpen, ging ik samen even met Nadil en Nadia een ijsje halen want, ik had het ze beloofd. "Oke welk ijsje wil jij Nadia..uh ikke will de grootste slagroom ijsje die er bestaat" Ahah..OKe en wat wil jij Nadil ik wil de aller aller grootste slagroom ijsje." De man achter de toonbank moest lachen..Doe maar gewoon 3 groote slagroom ijsje hoor" Oké. We liepen likkend en lachend naar 't parkje bij ons in de buurt,, Nadil en Nadia gingen spelen en ik ging maar even op een bankje zitten..ik verveelde me een beetje dus ik ging ik ook maar samen met die kleintjes spelen,,Ëey Sanea jij durft niet van deze glijbaan hé..zei Nadil uitdagend..jawel dat durf ik wel, Nou kom dan gaan we samen glijden" Oké whaaa wat was dat gaaf zeg Ahaha ik lijk net een klein kind zeg,, ik moest echt kapot lachen hoe heb ik t in me hoofd gehaald om op de glijbaan te gaan ahahaha.
Eey kidss zullen we naar huis gaan want, t begint donker te worden mama zal vast ongerust worden. "Aahh please lieve zusss nog even zei Nadia..Ach hoe kan ik ý weigeren die lieve ogjes van haar..OKe maar dan nog 5 min. Ze waren heel erg blij en gingen verder spelen totdat ik opeens twee handen voor me ogen kreeg..ik schrok en duwde de ohanden van me ogen af en stond boos op rende naar Nadil en Nadia en pakte hun handen vast."
Hey Sanea..??? Gaat Alles wel goed?? Ik heb je zo te zien laten schrikken maar sorry dat was de bedoeling niet zei Soufiane(broer van yousra). Pff Sukkel laat me nooit meer zo schrikken JAA!! Ik kreeg bijna een hartaanval zeg,, het ging zo snel ineens uit het niets kreeg ik twee handen tegen me ogen geduwd"

"Hee kleintjes jullie heb ik lang niet gezien zei Soufiane tegen de kleintjes,, Nadil rende naar hem toe en gaf hem een knuffel,, hij is altijd al gek op hem geweest altijd wanneer ik naar Yousra ging nam ik altijd 1 van die kleintjes mee en Nadil ging altijd samen met Soufiane dingen doen hun zijn echt dol op elkaar je zou bijna zeggen dar het vader en zoon zijn. "Euh soufiane t begint nogal donker te worden ik ga naar huis als je het niet erg vind.."OOh ik loop wel mee want, ik ga ook naar huis..Is goed"

Wallah nogmaals Sanea als ik wist dat je zou schrikken, had ik het echt niet gedaan. "Ja het is al goed, zei ik snel en kortaf" wat is er vandaag met jou..?? IS er wat gebeurt ofso?? Nee helemaal niks hoor. "Weetje wat er met Sanea is zei Nadil..zei is net van de glijbaan afgegaan en nu is ze in shock. HAHAHAHAHAHA Gekkerdd dat is niet waar..ik ben wel van de glijbaan afgegeaan maar ik ben helemaal niet in shock!! "Ooh dus mevrouwtje is van de glijbaan afgegaan
"Ja en wat is daar mismee meneertje?? "OOh niks hoor ik ben ook heel vaak van de glijbaan afgegaan hoor samen met Nadil. "Ja hij is een keer met mij van de glijbaan afgegaan alleen zijn broek achter was helemaal nat geworden,, hij was bang en toen heeft hij in zijn broek geplast zei nadil lachend. WAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHA jeetje hij is pas 8 en flasht en dist van allekanten ahahah" Eey nadil dat zou jij toch tegen niemand zeggen. "JA alleen ben jij mijn zus een beetje aan t pesten dus dan mag ik jou ook pesten.
ahahah ik werd nat omdat, de glijban nat was door de regen..Ahaha gek dat weet ik ook wel Jeetjee ahahahhaha jullie zijn echt grappig ik hou t niet meer.."

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55