Bekijk volle/desktop versie : En Wie had er Maar weer eens weer gelijk?!



25-01-2006, 13:45
Ik had het jullie al gezegd dat Marokko uitgeschakeld gaat worden voor AC.
Maar nee, mensen wisten het 100% zeker dat het Marokkaanse elftal het beste van de wereld is en dat ze met gemak deze beker zouden winnen.

Dus dames en heren onthoud goed wie hie het mest verstand van voetbal heeft!!!

25-01-2006, 13:47



Citaat door Don Vito:
Ik had het jullie al gezegd dat Marokko uitgeschakeld gaat worden voor AC.
Maar nee, mensen wisten het 100% zeker dat het Marokkaanse elftal het beste van de wereld is en dat ze met gemak deze beker zouden winnen.

Dus dames en heren onthoud goed wie hie het mest verstand van voetbal heeft!!!
Safie joh, 3ieyektiha debba.

We zijn uitgeschakeld, dus? Dima Dima El Maghreb!

25-01-2006, 13:51
Don Vito, dat jou voorspellingen misschien gaan uitkomen (want marokko is theoretisch nog niet uitgeschakeld) wil niet zeggen dat je verstand van voetbal hebt. Die 2 dingen moet je goed scheiden. Iedereen deze voorspelling doen en dan is het maar afwachten wat er gaat gebeuren. het had heel anders kunnen aflopen, marokko speelde veel beter voetbal dan ivoorkust daar is iedereen het over eens. Maar goed de doelpunten zijn helaas niet gevallen en nu gelijk tegen egypte wat geen schande is, aangezien ze thuis spelen en publiek voor zich hebben. Maar marokko was ook deze wedstrijd de sterkste. Maar goed mijn conslusie, marokko heeft verdomde pech gehad en heeft nog steeds moeite om tot scoren te komen.

P.S. Ik doe geen uitspraak of je wel of geen verstand hebt van voetbal want ik ken jou totaal niet, maar ga er zeker niet mee te koop, gewoon chill snap je beetje bescheiden blijven vinden vrouwen een mooie eigenschap trust me !!

25-01-2006, 14:03
Om te beginnen: ik doe niks voor de vrouwen
Het was geen voorspellinh maar een simpele analyse. Om te beginnen de spelersgroep: Te zwak, veel verdedigend ingestelde spelers en een Chippo ipv Sektioui. Dat toont aan dat de trainer geen verstand heeft van voetbal. Als je spelers uit Qatar selecteert kan je net zo goed spelers uit de eredivisie halen, aangezien alleen maar spelers ide op hun retour daar spelen in een erg zwakke competitie. Dus Ipv Chippo Boutahar, die is creatiever en aanvallender ingesteld.
Het opstellen van twee verdeigend ingestelde centrale middenvelders is ook zo een tactische blunder. Kharja en Safri sluiten erg weinig aan en hebben weinig diepgang. Elke balletje gaat breed of terug. De Spitsen werde alleen mar bediend door lange ballen. Als Chamack die had stond die er alleen voor, omdat de middenvelders niet aansloten.
Als Trainer moet je zoiets zien en weten, helemaal op zo een niveau.

Ik wist dat het niks zou worden, omdat ze in Marokko te weing tactische bagage heben. Kijk naar de Marokkaanse competitie: Geen enkele, maar dan ook geen enkele club speelt volgens een bepaald systeem. het is de bal spelen en rennen maar. het si toch gek dat de topscorder van Marokko maar 11 goals heeft gemaakt?!?!?!?!

Marokko heeft een kwartier goed gespeeld in deze twee wedstrijden, en dat was het laaste kwartier van de eerste helft tegen egypte. De rest was slecht....

25-01-2006, 14:09


Don vito, wat ik heb gezegd over bescheidenheid valt goed in de smaak bij de vrouwen en jij vervolgens reageert met ik doe niets voor de vrouwen, het volgende just a joke wat jij doet moet je gewoon blijven doen.

Jou analyse bevat een hoop als als als, hoe komt het dat ivoorkust en egypte of andere afrikaanse landen wel winnen, zijn die dan zo veel beter dan marokko, zijn hun spelers zoveel beter dan die van marokko, dacht het niet. Voetbal is hard, niet altijd wint de betere ploeg, er zijn te veel factoren die een wedstrijd kunnen beinvloeden. Marokko had beide wedstrijden kunnen winnen want kanzen om te scoren waren er genoeg zeker in de wedstijd tegen ivoorkust.

Je hebt het over de marokkaanse competitie, wat about de andere afrikaanse competities zoals die van congo etc etc. Zijn die wel proffesioneel, man die leven nog in de prehistorie !!

Er zal altijd een winnaar en een verliezer zijn simpel als dat.

25-01-2006, 14:13
Niet als als als, ik wijs alleen naar de tactische blunders. Waarom Ivoorkust wel wint? Om te beginnen zij hebben een betere trainer en ze hebben idd betere spelers. Dat egypte wint kan je verwijten aan mazzel en steun uit het publiek.
Marokko had beide wedstrijden idd kunnen winnen, maar dat betekend niet gelijk dat ze goed hebben gespeeld, als ze goed hebben gespeeld dan hadden ze wel gewonnen.

De Trainer komt uit de Marokkaanse competitie , daarom heb ik het uitde Marokkaanse competitie.

25-01-2006, 14:20
Dus Vito het is en blijft een voorspelling en die van jou is uitgekomen wat los staat van verstand hebben ja of der nee.

25-01-2006, 14:23

Citaat door Al-hoceimaboy1:
Don vito, wat ik heb gezegd over bescheidenheid valt goed in de smaak bij de vrouwen en jij vervolgens reageert met ik doe niets voor de vrouwen, het volgende just a joke wat jij doet moet je gewoon blijven doen.

Jou analyse bevat een hoop als als als, hoe komt het dat ivoorkust en egypte of andere afrikaanse landen wel winnen, zijn die dan zo veel beter dan marokko, zijn hun spelers zoveel beter dan die van marokko, dacht het niet. Voetbal is hard, niet altijd wint de betere ploeg, er zijn te veel factoren die een wedstrijd kunnen beinvloeden. Marokko had beide wedstrijden kunnen winnen want kanzen om te scoren waren er genoeg zeker in de wedstijd tegen ivoorkust.

Je hebt het over de marokkaanse competitie, wat about de andere afrikaanse competities zoals die van congo etc etc. Zijn die wel proffesioneel, man die leven nog in de prehistorie !!

Er zal altijd een winnaar en een verliezer zijn simpel als dat.
Ik zal het nog simpeler vertellen....als je niet scoort dan kan je ook niet winnen...dat hebben we 2 wedstrijden verzuimd te doen...dan is eind conclussie dat het terecht is dat we eruit zijn...maar we moeten wel winnen van Libie want anders word het een schande...winnen we dan kunnen we met 4 punten toch nog redelijk tevreden zijn.