Bekijk volle/desktop versie : met 4-4-2 kan je ook Kampioen worden



25-01-2006, 11:23
dat heeft Tunisie bewezen en dat heeft Griekenland bewezen ...Tunisie werd Afrika Kampioen en Griekenland Europees Kampioen


Marokkaanse bondscoach verandeert steeds van systeem.elke wedstrijd gooit hij een andere system op het veld nooit een vaste

in 2004 speelde Marokko met een vaste systeem en dat bracht Marokko tot aan de finale

en nu moeten wij hopen dat Ivoorkust wint van Egypte

25-01-2006, 11:25


stel egypte verliest met 2-1 en marokk wint met 4-0 dan staat het ook gelijk en dan

25-01-2006, 11:55
Hahaha hebben jullie nog hoop ola..
ik ga die wedstrijd nie eens kijken

25-01-2006, 11:59
nee want he gaat om het verschil in doelsaldo toch als ivoorkust met 2-1 wint van libie dan is hen doelsaldo 4-2 dan moet marokko met 3-0 winnen.

25-01-2006, 12:46



Citaat door LaasteGeruchten:
dat heeft Tunisie bewezen en dat heeft Griekenland bewezen ...Tunisie werd Afrika Kampioen en Griekenland Europees Kampioen


Marokkaanse bondscoach verandeert steeds van systeem.elke wedstrijd gooit hij een andere system op het veld nooit een vaste

in 2004 speelde Marokko met een vaste systeem en dat bracht Marokko tot aan de finale

en nu moeten wij hopen dat Ivoorkust wint van Egypte
Ik ben een Tunees, en heb die wedstrijd gezien. Wollah was echt een goede wedstrijd en spannend!!Wat jij zegt klopt helemaal wat betreft systeem. Maar er is ook iets anders, namelijk HADJI:

Bij zijn club (stade Rennes) speelt hij als aanvallende middenvelder, dus wat doet hij bij marokko in de aanval? En Zairi?waarom speelt hij niet . Wollah ik heb de marokkaanse coach nooit begrepen, en het was zeker niet goed om ZAKI weg te laten halen. En gisteren, TOPSPEL van marokko veel kansen, maar het geluk. En egypte, ja die speelde standaard op counter he. Maar de zege zou voor allebei zijn, en inchallah maakt marokko 4 doelpunten tegen LIBIE en verliest egypte!!!