Bekijk volle/desktop versie : ook al heft Ivoorkust 6 punten ..ze zijn nog niet door



24-01-2006, 18:32
Als Marokko inschallah vandaag wint van Egypte en daarna van Libie dan gaan wij door

als Egypte wint van Ivoorkust en wij van Libie dan moeten moeten wij veeeeeeeeel goals scoren om door te gaan ..meer dan 4 goals

als Egypte verliest van Ivoorkust en wij winnen van Libie dan gaan wij ook door

24-01-2006, 18:35


Onderlinge resultaat telt toch? Ivoorkust gaat dan door

24-01-2006, 18:40

Citaat door LaasteGeruchten:
Als Marokko inschallah vandaag wint van Egypte en daarna van Libie dan gaan wij door

als Egypte wint van Ivoorkust en wij van Libie dan moeten moeten wij veeeeeeeeel goals scoren om door te gaan ..meer dan 4 goals

als Egypte verliest van Ivoorkust en wij winnen van Libie dan gaan wij ook door
Maar als we vandaag verliezen van Egypte dan kunnen we inpakken.

24-01-2006, 18:42
Ja onderling resultaat telt

als wij van Egypte winnen dan hoeven wij niet te vrezen voor uitschakeling ..maar dan moeten wij iedergeval met 2-0 of hoger uitslag zetten tegen Libie om helemaaaaaaaaaaaal zeker te zijn van tweede ronde

24-01-2006, 18:43



Citaat door Rachid_Breda:
Maar als we vandaag verliezen van Egypte dan kunnen we inpakken.
Ja dan wel

24-01-2006, 18:49
ik d8 dat doelsaldo telde

24-01-2006, 18:50

Citaat door LaasteGeruchten:
Ja onderling resultaat telt

als wij van Egypte winnen dan hoeven wij niet te vrezen voor uitschakeling ..maar dan moeten wij iedergeval met 2-0 of hoger uitslag zetten tegen Libie om helemaaaaaaaaaaaal zeker te zijn van tweede ronde
Dus is Ivoorkust door beste broeder.. Want Libie kan ze niks maken , Marokko kan ze niks maken.. blijft egypte over...


Marokko als hij vandaag wint en ze gaan die oefenpot tegen Libie spelen dan zijn ze door
.. Dus vandaag winnen is 1 been in de 2e ronde (smile) Want dan eindigd Ivoorkust automatisch eerste en Marokko 2e met 6 en van Egypte gewonnen (moge het zo worden insha Allah)

24-01-2006, 18:51
marokko moet tegen Egypte goed letten op dode spelmomenten, want daarin zijn de egytenaren levensgevaarlijk

24-01-2006, 18:54
Ja Mido vooral..

24-01-2006, 21:22
yaa maar ik denk dat ivoorkust tog soiets heeft vam ya ik ben tog door dus wrom sou ik mijn best doen maar ik hoop natuurlijk wel dat se gewoon egt gaan spelen en winnen van egypte en marokko moet soveel mogelijk goals maken tegn libya dan sijn we inshallah wel door

24-01-2006, 21:42
ja doelsaldo dan haha, kan me al niet veel schelen want Ivoorkust gaat egypte zeker een punt gunnen..