Bekijk volle/desktop versie : Trouw griep...



Pagina's : [1] 2 3

24-01-2006, 16:11
Net zo gevaarlijk als de H5 vogelgriepvariant alleen dit virus is van mens tot mens overdraagbaar. De kans op besmetting is overduidelijk aanwezig naarmate je meer kaarsjes mag uitblazen met voor je verjaardag. Waren het eerst buurvrouwen met talloze dochters in Marokko, of tantes in Marokko, tegenwoordig is het virus overgeslagen naar Nederland.

Incubatietijd:

De reguliere conversaties met ouders of zuslief beginnen hele andere wendingen aan te nemen. Vooral als ze met suggesties voor eventuele potentiele huwelijkskandidaten komen. Dit onder het mom van leedvermaak met een boel gelach, maar achter elk geintje zit een seintje. De conversaties worden steeds scherper en er beginnen zich FBI taferelen af te spelen wanneer je mobieltje gaat.

Gevolg:

-een fake smile
-rooie wangetjes
-irritatiebronnen


Herkenbaar? Wie weet er een andere oplossing dan het huwelijksbootje?

24-01-2006, 16:16


M'n broer lijdt er ook aan!

Drie maal raden wie de oorzaak is?

24-01-2006, 16:20

Citaat door _Columniste_:
M'n broer lijdt er ook aan!

Drie maal raden wie de oorzaak is?
Ik doe een poging; bemoeizuchtige Mossad zusjes/ nichten

24-01-2006, 16:36

Citaat door Boterbabbelaar:
Ik doe een poging; bemoeizuchtige Mossad zusjes/ nichten
Voel me erg onschuldig.

Je bent wat je voelt, je voelt wat je bent?!

24-01-2006, 17:09



Citaat door _Columniste_:
Voel me erg onschuldig.

Je bent wat je voelt, je voelt wat je bent?!
Maak je niet druk meid je kunt er niets aan doen. Je bent een slachtoffer van 'het systeem'

24-01-2006, 17:58
Ja, niet mijn schuld dus.

24-01-2006, 18:16

Citaat door weetiknie:
hahahhahahah...deze is goed!
Realistische situatieschetsen kunnen soms lachwekkend zijn

24-01-2006, 18:19

Citaat door _Columniste_:
Voel me erg onschuldig.

Je bent wat je voelt, je voelt wat je bent?!
ik versta hem niet

24-01-2006, 22:55

Citaat door Boterbabbelaar:
Net zo gevaarlijk als de H5 vogelgriepvariant alleen dit virus is van mens tot mens overdraagbaar. De kans op besmetting is overduidelijk aanwezig naarmate je meer kaarsjes mag uitblazen met voor je verjaardag. Waren het eerst buurvrouwen met talloze dochters in Marokko, of tantes in Marokko, tegenwoordig is het virus overgeslagen naar Nederland.

Incubatietijd:

De reguliere conversaties met ouders of zuslief beginnen hele andere wendingen aan te nemen. Vooral als ze met suggesties voor eventuele potentiele huwelijkskandidaten komen. Dit onder het mom van leedvermaak met een boel gelach, maar achter elk geintje zit een seintje. De conversaties worden steeds scherper en er beginnen zich FBI taferelen af te spelen wanneer je mobieltje gaat.

Gevolg:

-een fake smile
-rooie wangetjes
-irritatiebronnen


Herkenbaar? Wie weet er een andere oplossing dan het huwelijksbootje?
Er is wellicht geen andere oplossing....En dan kun je deze dans niet ontspringen
Overigens geen sprankje leedvermaak te bekennen hier

24-01-2006, 23:04

Citaat door Boterbabbelaar:
Net zo gevaarlijk als de H5 vogelgriepvariant alleen dit virus is van mens tot mens overdraagbaar. De kans op besmetting is overduidelijk aanwezig naarmate je meer kaarsjes mag uitblazen met voor je verjaardag. Waren het eerst buurvrouwen met talloze dochters in Marokko, of tantes in Marokko, tegenwoordig is het virus overgeslagen naar Nederland.

Incubatietijd:

De reguliere conversaties met ouders of zuslief beginnen hele andere wendingen aan te nemen. Vooral als ze met suggesties voor eventuele potentiele huwelijkskandidaten komen. Dit onder het mom van leedvermaak met een boel gelach, maar achter elk geintje zit een seintje. De conversaties worden steeds scherper en er beginnen zich FBI taferelen af te spelen wanneer je mobieltje gaat.

Gevolg:

-een fake smile
-rooie wangetjes
-irritatiebronnen


Herkenbaar? Wie weet er een andere oplossing dan het huwelijksbootje?
En zijn er al anti-virale geneesmiddelen tegen dit gevaarlijke virus gevonden? Of moeten we het nog doen met een MarryFlu?

25-01-2006, 14:50

Citaat door Intention:
haha...

Er is wellicht geen andere oplossing....En dan kun je deze dans niet ontspringen
Metaforisch gesproken ga ik niet dansen totdat ik in aanraking kom met de JUISTE danspartner

25-01-2006, 16:20

Citaat door Sweet_&:
Ik heb het ook al een tijdje te pakken, ik ga pas volgend jaar Inshaallah trouwen, maar ben nu al helemaal..
Allah ie kemmel belgheir !

25-01-2006, 17:26



Citaat door Sweet_&:
Amien
De tekst onder je nickname? Daarom wil je snel trouwen jek

25-01-2006, 17:59

Citaat door Boterbabbelaar:
Net zo gevaarlijk als de H5 vogelgriepvariant alleen dit virus is van mens tot mens overdraagbaar. De kans op besmetting is overduidelijk aanwezig naarmate je meer kaarsjes mag uitblazen met voor je verjaardag. Waren het eerst buurvrouwen met talloze dochters in Marokko, of tantes in Marokko, tegenwoordig is het virus overgeslagen naar Nederland.

Incubatietijd:

De reguliere conversaties met ouders of zuslief beginnen hele andere wendingen aan te nemen. Vooral als ze met suggesties voor eventuele potentiele huwelijkskandidaten komen. Dit onder het mom van leedvermaak met een boel gelach, maar achter elk geintje zit een seintje. De conversaties worden steeds scherper en er beginnen zich FBI taferelen af te spelen wanneer je mobieltje gaat.

Gevolg:

-een fake smile
-rooie wangetjes
-irritatiebronnen


Herkenbaar? Wie weet er een andere oplossing dan het huwelijksbootje?
Mijn advies:

quarantaine en een antibiotica kuur. Pas ontslaan als het virus geëlimineerd is, niet eerder!

25-01-2006, 18:38

Citaat door rajae:
Mijn advies:

quarantaine en een antibiotica kuur. Pas ontslaan als het virus geëlimineerd is, niet eerder!
Ik heb mezelf ingeënt ben inmiddels immuun Rajae

Pagina's : [1] 2 3