Bekijk volle/desktop versie : mijn moedertje...



24-01-2006, 12:34
is suikerpatient, en had vanochtend een afspraak om haar bloeddruk te checken en alles, ze moest ook op de weegschaal en wat bleek

meskiena was 5 kilo aangekomen, ze was helemaal ik had nooit verwacht dat mijn moeder ook zo IJDEL was, de diabetesarts stelde voor dat mijn moeder echt gaan sporten moest.....

eenmaal thuis aangekomen, sprong mijn moeder gelijk op de crosstrainer wallah jullie hadden haar moeten zien, en EEN en TWEE en DRIE ze begon al gelijk plannen te maken om in de buurthuis te gaan trainen

let jullie moeder ook zo op haar lijn?

24-01-2006, 12:40


Mijn moeder ging ongeveer 2 - 3 jaar geleden naar de huisarts omdat ze enkele klachten had.
Ze moest van de huisarts meer bewegen.
Ze had een hometrainer gekocht en ook zo een stepapparaat voor thuis.
Ze is ruim 15 kg afgevallen en ze let echt veel op wat ze eet en drinkt veel water.

Af en toe word ik helemaal van haar als ze kritiek heeft op wat wij (de kids) eten.

24-01-2006, 12:45

Citaat door Mozhima1:
Mijn moeder ging ongeveer 2 - 3 jaar geleden naar de huisarts omdat ze enkele klachten had.
Ze moest van de huisarts meer bewegen.
Ze had een hometrainer gekocht en ook zo een stepapparaat voor thuis.
Ze is ruim 15 kg afgevallen en ze let echt veel op wat ze eet en drinkt veel water.

Af en toe word ik helemaal van haar als ze kritiek heeft op wat wij (de kids) eten.
zo he! 15 kg is echt netjes hoor, nu let ze op jullie yek! zie het al helemaal voor me maar afvallen is echt alleen maar goed, voor als je klachten hebt krijg je meestal dit advies, ik zelf moet ook flink want sinds ik thuis zit.... hou maar op

24-01-2006, 12:46

Citaat door nijntjeisback:
Dat herken ik wel, maar qua eten let ze niet op, als ze naar een feestje of op bezoek is bij iemand eet ze gerust 3 maaltijden naar binnen...
3 maaltijden? tbarkeAllah hlieha

24-01-2006, 12:53


Ja, vertel mij wat...ben ook bezig met afvallen...lukt wel moet ik zeggen..goed...

24-01-2006, 13:03
Mijn mama heeft altijd maat 34/36 gehad maar sinds drie jaar heeft ze reuma en slikt ze heftige medicijnen (met Pretnison). Ze is hierdoor veel aangekomen ze heeft nu maat 42/44......
Maar soms heb je het niet zelf in de hand!

24-01-2006, 13:09

Citaat door minous21:
Mijn mama heeft altijd maat 34/36 gehad maar sinds drie jaar heeft ze reuma en slikt ze heftige medicijnen (met Pretnison). Ze is hierdoor veel aangekomen ze heeft nu maat 42/44......
Maar soms heb je het niet zelf in de hand!
ooh meskiena, Allahieshefa ik vroeg dat toevallig ook vanochtend of het misschien door de medicijnen was gekomen, maar dat was niet het geval

ik wens je moeder veel sterkte toe insjaAllah

24-01-2006, 13:11

Citaat door Alhocimatje:
ooh meskiena, Allahieshefa ik vroeg dat toevallig ook vanochtend of het misschien door de medicijnen was gekomen, maar dat was niet het geval

ik wens je moeder veel sterkte toe insjaAllah

Soukran hbiba!

Allah ye zjieb lihoem a Sjifa, Amien