Bekijk volle/desktop versie : Marokko tegen Egypte om 19.00 uur Live te zien bij Eurosport



Pagina's : [1] 2

24-01-2006, 12:05
degene die geen Eurisport Nederlands heeft die kan gewoon Eurosport duits doen op schotel (die heeft een betere verslaggever dan die van Nederland)

dus om 19.00 uur Nederlands tijd Marokko tegen Egypte

24-01-2006, 12:16


komt het niet op een marokkaanse zender? want ik heb geen zin om weer naar die hollandse comentator van eurosport te luisteren

24-01-2006, 12:58

Citaat door youssef_uil:
komt het niet op een marokkaanse zender? want ik heb geen zin om weer naar die hollandse comentator van eurosport te luisteren
Eurosport Frankrijk of Duitsland is veel beter dan die van Nederland

24-01-2006, 13:12
jah woelah vooral die duitse daar is nog naar te luisteren, maar die kaas zegt alleen negatieve dingen over marokkanen.
Bijv. ja die marokkanen vallen en doen netalsof terwijl er helemaal niets aan de hand is, zegt ie
tfoe

24-01-2006, 13:49


ja wollah ik irriteer me ook mateloos aan die frikandel maar hij weet ook niks wedstrjd van libie zegt hij op plaats van een naam van een speler zegt hij Libie aan de bal... dat is toch geen voorbereiding kom op man.. en zo negatief als het maar zijn kan...

24-01-2006, 13:52

Citaat door Said007:
jah woelah vooral die duitse daar is nog naar te luisteren, maar die kaas zegt alleen negatieve dingen over marokkanen.
Bijv. ja die marokkanen vallen en doen netalsof terwijl er helemaal niets aan de hand is, zegt ie
tfoe
Kharja noemde hij KarEJJa en Regragui noemde hij ReKrakie

24-01-2006, 14:54

Citaat:
Kharja noemde hij KarEJJa en Regragui noemde hij ReKrakie
jah woelah echt zo'n kneus!!
hij hoort als commentator neutraal te zijn, en de nam goed kunnen uitspreken.
wij marokkanen kunnen toch ook elke naam uitspreken....komt hij aan garja en rekrakie jeh boeizan

24-01-2006, 14:58

Citaat door Said007:
jah woelah vooral die duitse daar is nog naar te luisteren, maar die kaas zegt alleen negatieve dingen over marokkanen.
Bijv. ja die marokkanen vallen en doen netalsof terwijl er helemaal niets aan de hand is, zegt ie
tfoe
1 elleboog was echt tegen Regragui in het strafschopgebied.
Maar we moeten ook eerlijk zijn sommige gasten zoals die elkadouri greep ook een keer naar z'n gezicht terwijl er niks aan de hand was.

Voor de rest was de commentator een BALHAAR.
Hij was slecht geinformeerd over Marokko. Zo wist hij niet eens te vertellen dat Henry Michel ook de bondscoach was van Marokko in het verleden

24-01-2006, 14:59

Citaat door Said007:
jah woelah echt zo'n kneus!!
hij hoort als commentator neutraal te zijn, en de nam goed kunnen uitspreken.
wij marokkanen kunnen toch ook elke naam uitspreken....komt hij aan garja en rekrakie jeh boeizan
Gareja vond k nergens op slaan zo moeilijk s t ook weer nie. Ma Regregui(ofso) s wel moeilijk. K kan t inder geval egt nie uitspreke!!!

24-01-2006, 15:41

Citaat door berber1984:
ja wollah ik irriteer me ook mateloos aan die frikandel maar hij weet ook niks wedstrjd van libie zegt hij op plaats van een naam van een speler zegt hij Libie aan de bal... dat is toch geen voorbereiding kom op man.. en zo negatief als het maar zijn kan...
frikandel hahaha

24-01-2006, 15:51

Citaat door jbiloxxl:
de nederlandse commentator is gewoon een dombo die zoveel fouten maaktvandaag zei hij tijdens een tenniswedstrijd bagdatis heeft al een paar breakpoint overleed overleefd bedoel ik :S
echt een kneus
hij is voor de winnende partij altijd
jah wallah, ik heb altijd geen zin om naar eurosport te kijken, vanwege die commentator tfoe

24-01-2006, 16:12
kijken dus en niet naar luisteren

24-01-2006, 16:50


pffffffffff.... ik kan niet wachten....

ik weet niet waarom, maar ik heb er zo een slecht gevoel over....


maar insha'allah gaan ze winnen

24-01-2006, 16:51

Citaat door jbiloxxl:
de nederlandse commentator is gewoon een dombo die zoveel fouten maakt
vandaag zei hij tijdens een tenniswedstrijd bagdatis heeft al een paar breakpoint overleed overleefd bedoel ik :S
echt een kneus
hij is voor de winnende partij altijd
gister zei hij ook.... dat marokko tegen libie moest ik weet alleen niet meer bij welke wedstrijd dat was

24-01-2006, 16:52
Hahahah hanane ik ben dus niet de enige, ik heb er buikpijn van gekregen van de zenuwen !!

Pagina's : [1] 2