Bekijk volle/desktop versie : Zaal sloterdijk...?



24-01-2006, 10:59
Ik heb gehoord dat er sinds een jaartje een ieuwe zaal in sloterdijk is en dat ie wel goed en groot is...
Kan iemand mij meer informatie erover geven...?

Alvast bedankt!

24-01-2006, 17:22



Citaat door Maghrebia2005:
Volgens mij bedoeld u zaal de Rhone.

Meer informatie over deze mooie zaal kunt u vinden op http://www.rhone.nl

Asalaam ou alaikoum,

Traiteur Maghrebia
Nee ik bedoel niet de Rhone...
Ik heb hier en daar gehoord dat er sinds een jaartje een zaal geopend is in Sloterdijk.
Mijn broer gaat over 9 maanden trouwen en zijn dus op zoek naar een zaal... en maghrebia, we zijn ook op zoek naar jullie... ik wil binnenkort even het een en ander met jullie doornemen of jullie bv op de gewenste datum kunnen e.d.

24-01-2006, 20:45
nou ik wweet wel dat er een zaal is geopend in geuzenveld maar in sloterdijk is alleen de zaal rhone geopend voor zover ik weet ,,

maar succes verder meid !!

24-01-2006, 20:47

Citaat door tetouania89:
nou ik wweet wel dat er een zaal is geopend in geuzenveld maar in sloterdijk is alleen de zaal rhone geopend voor zover ik weet ,,

maar succes verder meid !!
Kun je me wat vertellen over die zaal in geuzenveld dan?

24-01-2006, 21:09



Citaat door Bellissima:
Kun je me wat vertellen over die zaal in geuzenveld dan?
nou meid ik weet alleen dat een jongen het laatst had geplaats dat de zaal is geopend als ik het zo uit mijn hoofd moet raden is het een zaal met een marokkaanse sfeer en de huur is 2500 voor zaterdag en zondag
en dond, vrijdag is het 2000 euro weet het niet zeker ....
je hebt gewoon een grote parkeergelegenheid en geen last van de mensen uit de buurt ivm muziek niet net als bij tulp..
en jah voor zover weet ik alleen


plaats een topic van dat je op zoek bent naar gegevens van de zaal in geuzenveld en hoop dat je resultaten zal krijgen inscha allah

25-01-2006, 10:41

Citaat door tetouania89:
nou meid ik weet alleen dat een jongen het laatst had geplaats dat de zaal is geopend als ik het zo uit mijn hoofd moet raden is het een zaal met een marokkaanse sfeer en de huur is 2500 voor zaterdag en zondag
en dond, vrijdag is het 2000 euro weet het niet zeker ....
je hebt gewoon een grote parkeergelegenheid en geen last van de mensen uit de buurt ivm muziek niet net als bij tulp..
en jah voor zover weet ik alleen


plaats een topic van dat je op zoek bent naar gegevens van de zaal in geuzenveld en hoop dat je resultaten zal krijgen inscha allah
Dank je wel meid!

25-01-2006, 17:29
graag gedaan meid !!

25-01-2006, 18:18
Volgens mij is er in Sloterdijk alleen de Rhone.. Er zijn niet bepaald nieuwe zalen!

P.S: Ik heb ook Maghrebia voor Rhone Echt goede catering!