Bekijk volle/desktop versie : voor jou......



Pagina's : [1] 2

24-01-2006, 08:06
van jou hoef ik niets, geen cadeau, geen gedicht geen valentijn.... of al die shit..
er is maar 1 ding dat ik wil, een beetje geduld en respect! tot de dag dat jij mijn jawoord hebt

24-01-2006, 09:37



Citaat door nurita:
van jou hoef ik niets, geen cadeau, geen gedicht geen valentijn.... of al die shit..
er is maar 1 ding dat ik wil, een beetje geduld en respect! tot de dag dat jij mijn jawoord hebt
Alsnog vind ik dat je man een beetje romantisch mag zijn
Respect krijg je als je het verdiend je gaat er niet om vragen-
-xxx-

24-01-2006, 09:38

Citaat door MizzChahrazad:
Alsnog vind ik dat je man een beetje romantisch mag zijn
Respect krijg je als je het verdiend je gaat er niet om vragen--xxx-
Juist.

24-01-2006, 09:42

Citaat door nurita:
van jou hoef ik niets, geen cadeau, geen gedicht geen valentijn.... of al die shit..
er is maar 1 ding dat ik wil, een beetje geduld en respect! tot de dag dat jij mijn jawoord hebt
Ik zal wat meer geduldig zijn

25-01-2006, 15:38



Citaat door MizzChahrazad:
Alsnog vind ik dat je man een beetje romantisch mag zijn
Respect krijg je als je het verdiend je gaat er niet om vragen-
-xxx-
ik vraag er niet om, maar hoop het wel te krijgen, en dan omdat ik het verdiend heb.
maar respect is iets wat je voor verschillende dingen kan hebben, maar als je getrouwd bent dan hoor je toch wel respect voor elkaar te hebben.

25-01-2006, 15:41

Citaat door nurita:
ik vraag er niet om, maar hoop het wel te krijgen, en dan omdat ik het verdiend heb.
maar respect is iets wat je voor verschillende dingen kan hebben, maar als je getrouwd bent dan hoor je toch wel respect voor elkaar te hebben.
Ook als je nog niet getrouwd bent hoor je dat te krijgen.

Maar ja zoals gezegd is, respect moet je verdienen dat krijg je tegenwoordig niet zomaar.

25-01-2006, 15:50

Citaat door cheima:
Ook als je nog niet getrouwd bent hoor je dat te krijgen.

Maar ja zoals gezegd is, respect moet je verdienen dat krijg je tegenwoordig niet zomaar.
vroeger kreeg je het ook niet zomaar.. maar je hebt wel gelijk .. respect moet je verdienen en die het verdient die krijgt het van me.

25-01-2006, 15:51

Citaat door nurita:
vroeger kreeg je het ook niet zomaar.. maar je hebt wel gelijk .. respect moet je verdienen en die het verdient die krijgt het van me.

25-01-2006, 15:57

Citaat door cheima:

25-01-2006, 16:00

Citaat door nurita:

25-01-2006, 16:02

Citaat door cheima:
kijk jou vind ik lief

25-01-2006, 16:23

Citaat door nurita:
kijk jou vind ik lief
Ik ben niet altijd lief hoor. Maar als ik kusje krijg van die goddelijke lipjes ja dan wordt ik wel heel lief.

Kijk hoe lief ik kan zijn.

Ben geen pot hoor!

Ik verveel me dood hier op het werk.

25-01-2006, 17:31



Citaat door nurita:
van jou hoef ik niets, geen cadeau, geen gedicht geen valentijn.... of al die shit..
er is maar 1 ding dat ik wil, een beetje geduld en respect! tot de dag dat jij mijn jawoord hebt
Oke is goed , daarna gaan we samen wachten op mijn jawoord

25-01-2006, 18:23

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
Oke is goed , daarna gaan we samen wachten op mijn jawoord
ik had het niet over jou

25-01-2006, 18:24

Citaat door cheima:
Ik ben niet altijd lief hoor. Maar als ik kusje krijg van die goddelijke lipjes ja dan wordt ik wel heel lief.

Kijk hoe lief ik kan zijn.

Ben geen pot hoor!

Ik verveel me dood hier op het werk.
het is goed dat je zegt dat je geen pot bent, ik schrok viel bijna van mijn stoel


maar nu zit je werkdag er toch lekker weer op

Pagina's : [1] 2