Bekijk volle/desktop versie : wie kent er een negafa genaamd hafida uit Maarsen



23-01-2006, 23:52

Citaat door sakina_men_casa:
Een kennis van mij die wilt trouwen, maar ze heeft geen negafa. Nu hebben we van een negafa gehoord een ene "Hafida" uit maarsen en ik zou graag haar telefoonnummer willen hebben. IK hoop dat een van jullie dat heeft!

Alvast bedankt
.

24-01-2006, 00:01


Salaam meid,

Mij voorkeur gaat ook uit naar haar, hier heb je de nummers:

0346-573673
mobiel: 06 18429518

24-01-2006, 12:55
Hafida is een schatje en heeft hele mooie jurken maar ze is een beetje aan de pittige kant kwa prijs maar dat is ze zeker waard!

Groetjes,
Kamar

24-01-2006, 13:08

Citaat door kamar20:
Hafida is een schatje en heeft hele mooie jurken maar ze is een beetje aan de pittige kant kwa prijs maar dat is ze zeker waard!

Groetjes,
Kamar
Weet je misschien hoeveel ze per jurk vraagt?

24-01-2006, 13:13


Ze heeft verschillende jurken je kunt kiezen uit hele exclusieve jurken die worden gemaakt in Marokko door een modeontwerpster die jaarlijks aan modeshow Caftan meedoet en elke jaar een nieuwe collectie maakt.

Die jurken zijn ongeveer tussen de 250 a 300 euro. En ze heeft andere jurken die 200 euro per jurk kosten.
Haar sieraden zijn ook echt mooi!!!

Je moet gewoon een kijkje nemen want dat is zeker de moeite waard!
En de stoelen en draagstoelen die zijn niet zo duur.

Groetjes,
Kamar

25-01-2006, 10:38

Citaat door kamar20:
Ze heeft verschillende jurken je kunt kiezen uit hele exclusieve jurken die worden gemaakt in Marokko door een modeontwerpster die jaarlijks aan modeshow Caftan meedoet en elke jaar een nieuwe collectie maakt.

Die jurken zijn ongeveer tussen de 250 a 300 euro. En ze heeft andere jurken die 200 euro per jurk kosten.
Haar sieraden zijn ook echt mooi!!!

Je moet gewoon een kijkje nemen want dat is zeker de moeite waard!
En de stoelen en draagstoelen die zijn niet zo duur.

Groetjes,
Kamar
Chokrane.