Bekijk volle/desktop versie : Het spijt me!!



23-01-2006, 11:55
ewa bnedem..ik heb een probleempje.

ik heb mijn beste vriendin gekwetst door haar uit te schelden voor hxer.. ik meende het niet maar het kwam er uit omdat ik zo boos was.. el moehim.
ze wilt niets meer van me weten ze negeert me op msn, ik bel haar of sms haar niet meer omdat ze me dat heeft gevraagd niet meer te doen.

het verhaal gaat zo'n beetje, ik vond haar leuk, eigenlijk een beetje verliefd op haar.
maar zij had die gevoelens niet voor mij. Ze zag me meer als een broer/neef.
maar nu heeft ze een serieuze relatie. en begon ze een beetje afstand van me te nemen.

dit meisje is echt speciaal voor mij, ik moet haar echt mijn spijt betuigen en heb van alles geprobeerd maar nu ben ik ten einde raad.

Deze meid is hier ook acktief dus als je dit toevallig leest

"meid het spijt me echt, ik had niet zo tegen je moeten uitvallen ik hoop dat je het me ooit kan vergeven, want ik kan niet met de gedachte leven dat ik je voor eeuwig en altijd kwijt ben, HET SPIJT ME!!"

23-01-2006, 12:11


oeps......

dat is t ergste wat je als jongen kan zeggen

23-01-2006, 12:13
Ja, dat weet ik, ik had mezelf niet meer in de hand maar nu kan ik mezelf wel voor de trein gooien

23-01-2006, 12:26

Citaat door Nr_1:
Ja, dat weet ik, ik had mezelf niet meer in de hand maar nu kan ik mezelf wel voor de trein gooien
Heeft niet te maken of je jezelf was of niet. Het feit dat je zo'n straatwoord over je lippen kan krijgen...daar kan geen sorry tegenop!

Als een jongen dat over mij of tegen mij zou zeggen zou ik hem niet eens negeren maar meteen blocken en verwijderen!

23-01-2006, 12:26


wili ja kan haar wel begrijpen dat ze niks meer met je te maken wil hebben, ze heeft natuurlijk ook haar trots, maar toch vind ik het heel knap van je dat je het hier zo openbaar bekent maakt, dat geeft al aan dat je er heel veel spijt van hebt en dat je het niet zo bedoelde het is moeilijk als je iemand leuk vind en die gene jou niet, ik begrijp dat het je boos maakt, maar goed het moet van twee kanten komen anders heeft het ook geen zin, ik hoop dat ze dit leest en dat ze een stap wil nemen om het jou te vergeven, maar ik denk niet dat ze het vergeet, het is namelijk heel hard om als jongen tegen een meisje hxer te zeggen. maar insallah komt het goed. succes

23-01-2006, 12:28
wayouw, kan wel janken nu! 5 jaar vriendschap naar de klote

23-01-2006, 16:27
Miss_honey86, het spijt me!!

26-01-2006, 09:45
alatief..het is wel laat dat ik dit nu lees..inshallah is het goed gekomen man..woow is egt wel rot man..5 jaar bij elkaar gebleve..en nu in een keer dit..ik heb dit ook zelf meegemaakt..met het was geen vriend of zo..k hoop da thet goed komt inshallah..als ik iets voor je kan doen..pm me maar..k help graag mense...xxx laila