Bekijk volle/desktop versie : Pechtold: politiek is vuil en vunzig



23-01-2006, 07:31
23 Januari 2006 01:49
Pechtold: politiek is vuil en vunzig

DEN HAAG Minister Pechtold (D66) heeft weer hard uitgehaald naar de Haagse bestuurscultuur. In Opzij zegt hij dat ministers vreselijk met elkaar omgaan. "Achter elkaars rug om, het is allemaal veel vuiler en vunziger dan mensen denken."
Pechtold spreekt van machtsspelletjes en persoonlijke belangen bij het nemen van besluiten. Ook zegt Pechtold dat hij soms moeilijk overweg kan met premier Balkenende en minister Donner."Maar dat is vast wederzijds."

Pechtold baarde eerder opzien door zijn uitspraken over de Haagse kaasstolp en legalisering van softdrugs.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/01/art0000500605E5.html

23-01-2006, 07:31


Waar heb ik dat meer gehoord ?!?

23-01-2006, 08:04

Citaat door aplat:
23 Januari 2006 01:49
Pechtold: politiek is vuil en vunzig

DEN HAAG Minister Pechtold (D66) heeft weer hard uitgehaald naar de Haagse bestuurscultuur. In Opzij zegt hij dat ministers vreselijk met elkaar omgaan. "Achter elkaars rug om, het is allemaal veel vuiler en vunziger dan mensen denken."
Pechtold spreekt van machtsspelletjes en persoonlijke belangen bij het nemen van besluiten. Ook zegt Pechtold dat hij soms moeilijk overweg kan met premier Balkenende en minister Donner."Maar dat is vast wederzijds."

Pechtold baarde eerder opzien door zijn uitspraken over de Haagse kaasstolp en legalisering van softdrugs.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/01/art0000500605E5.html
Wuhahahahahaha, precies de Nederlandse dominante cultuur. Volgens mij moet minister Pechtold maar integreren.

23-01-2006, 08:36
Ik zou wel wat meer details willen weten over die 'bestuurscultuur'.

23-01-2006, 09:16


Uhww...Pechtold.Politicus..onbetrouwbaar..vuil & vunzig.Da's nogal een biecht??

23-01-2006, 09:50

Citaat door Qaki:
Wuhahahahahaha, precies de Nederlandse dominante cultuur. Volgens mij moet minister Pechtold maar integreren.
Geef eens een goede omschrijving van een zogenaamde dominante cultuur.

Eentje die past bij andere dan ook de Nderlandse samenleving.

23-01-2006, 09:57

Citaat door aplat:
Geef eens een goede omschrijving van een zogenaamde dominante cultuur.

Eentje die past bij andere dan ook de Nderlandse samenleving.
Dominante cultuur is de cultuur van de meerderheid. Die cultuur wordt uitgedragen voor allerlei opiniemakers en beleidsmakers, waaronder ministers.

23-01-2006, 10:09

Citaat door hmaama:
Juistem.

Ik dacht dat je weg was voor je werk !


Maar je bent er dus nog !

Verslaafd zeker !

23-01-2006, 10:13

Citaat door aplat:
23 Januari 2006 01:49
Pechtold: politiek is vuil en vunzig

DEN HAAG Minister Pechtold (D66) heeft weer hard uitgehaald naar de Haagse bestuurscultuur. In Opzij zegt hij dat ministers vreselijk met elkaar omgaan. "Achter elkaars rug om, het is allemaal veel vuiler en vunziger dan mensen denken."
Pechtold spreekt van machtsspelletjes en persoonlijke belangen bij het nemen van besluiten. Ook zegt Pechtold dat hij soms moeilijk overweg kan met premier Balkenende en minister Donner."Maar dat is vast wederzijds."

Pechtold baarde eerder opzien door zijn uitspraken over de Haagse kaasstolp en legalisering van softdrugs.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/01/art0000500605E5.html
meeste ministers zijn joden