Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Afvallen!!!!!!! Komaan meisje we kunnen het!!!!!



23-01-2006, 09:20
Welkom maroc_misty het gaat je zeker lukken inshalah

DIKKE KUS NAJLA

23-01-2006, 09:51


Hallo Ik doe ook mee.....
IK was al 15 kilo kwijt, maar tijdens de ramadan enz.. deed ik niet meer zo egt me best, daardoor 5 kilo derbij ..... NOu ik ga der weer voor en wil 10 kilo der af...duzzzz Ik ga der weer aan werken meiden

Ontbijt rond 8 uur:
- 3 x bolletje brood (met worst)

WORDT VERVOLGD

Ik eet nu expres veel tijdens ontbijt, heb namelijk een documentere gezien, als je ontbijt, dat je dan later in de middag meer verteert duzz
En ik ga na 6 uur (avond) niet meer eten.

OHJa Drink veel water..... Minstens 2 liter...Ik spreek uit ervaring..Water is egt de beste middel!!!!

23-01-2006, 09:53
je gaat het zeker halen babydale87 die 10 kilo gaat er snel af hahha GO GO GO BABYDALE GO GO GO ja veel water drinken en ananas eten echt waar je valt er veel vanaf

DIKKE KUS NAJLA

23-01-2006, 10:00
k heb mij sinds de weekend terug ingeschreven in het fitnes. Dat is het beste gecombineerd met gezond en matig eten. Hierdoor val je gezond af en blijf je ook op je gewicht.

23-01-2006, 10:25


je hebt gelijk borgerhoutse GO GO GO BORGERHOUTSE GO GO GO die extra kilo's moeten deraf

DIKKE KUS NAJLA

23-01-2006, 10:29

Citaat door asilahnaj:
je gaat het zeker halen babydale87 die 10 kilo gaat er snel af hahha GO GO GO BABYDALE GO GO GO ja veel water drinken en ananas eten echt waar je valt er veel vanaf

DIKKE KUS NAJLA
Whhaha thaxs meis Jah ik hoop het!!! Insha- allah zullen we het allemaal halen NOU maar ik ga der indergeval voor en ik zal die ananas binnen krijgen whahhah

23-01-2006, 11:00
oke meid zo wil ik het horen GO GO GO komaan meiden WE KUNNEN HET DOEN!!!!!!!!!! drink die water eet die ananas GA BEWEGEN en voor je het weet zakken je broeken af HHAHAHAHAHAHA

dikke kus najla

23-01-2006, 11:28
Hey meiden ik heb gisteren ook toevallig besloten om vanaf morgen echt serieus aan mijn gewicht enzo te werken...ik zal en moeten afvallen...ik wil in totaal 10 kg eraf...maar ga eerst voor de 5kg...als dat me al lukt..ben ik dolblij!! Ik ben al eens eerder begonnen..een tijdje geleden...ik nam me toen ook voor om er echt aan te beginnen...maar ik ben er dus echt heel snel ´mee gestopt..ik had het maar 4 dagen volgehouden....daar heb ik nu zeker spijt van....maar ik wil dus in 1 week ongveer 1 of 2 kg afvallen.

Vandaag heb ik bij ontbijt: 1 appel met 2 volle flessen water (elk van 75 cl)

Overdag: - wil ik 1 gekookt eitje met klein beetje sout en peper voor de smaak eten + 1 fles water (75 cl)

- In de namiddag een zelfgemaakte slaatje maken; met ijsbergsla, halve tomaat in stukjes en kwart paprika in blokjes...
S`avonds: 1 sinaasappel met 1 fles water of warm eten (maar dan alleen groenten, klein beetje vlees of vis)

xMijn spelregels;
- vermijd aardappelen,brood,rijst,pasta`s, dit zijn ook echt de dikmakers....maar 1 keer in de week mag je wel 1 aardappeletje, 2 sneetjes bruinbrood met niets, rijst of pasta, maar nogmaals je kan beter 1 keer perweek 2 sneetjes bruinbrood en voor de rest gewoon dieten, dus dan geen aardappelen meer en dan geen pasta´s etc etc...
- Veel water drinken!!!! Dus zeker per dag 2 liter...zorg ervoor dat je net als mij zo´n flesje bij de hand hebt elke dag...en verdeel het dan over de dag heen weet je wel...niet in de avond opeens zoveel drinke....
- Elke dag buikdansen (half uurtje)...je spant zo je buik...billen etc aan...goed als je wil werken aan die gebied....!! Daarnaast eventueel nog buikspieroefeningen...
- Een keer in de week mag...klein beetje yoghurt/danoon van 0% vet of iets met light....zodat je ook wat zuivels binnen krijgt
-Een keer per 2 weken...een snackdag...je ´moet niet heel die dag gaan snoepen..want dan heb je daarvoor voor niets gedaan...je mag bijv. een lekere gerecht maken voor je...bijv. spaghetti, friet, bami,pizza...noem maar op of je mag gewoon echt een gevulde koek nemen, een stuk chocolade, een paar snoepjes...je verzint t maar...maar vergeet niet...in je achterhoofd moet je wel weten dat je het niet overdreven maakt...!!
- Ten slotte heb je gewooon doorzettingsvermogen, disipline etc nodig...je moet niet te snel verleid zijn door allerlei dingen enzo...

Nou ik hoop dat jullie dit allemaal halen...en dat jullie toch naar jullie streefgewicht komen...kom op dames...!!

23-01-2006, 11:36

Citaat door asilahnaj:
je gaat het zeker halen babydale87 die 10 kilo gaat er snel af hahha GO GO GO BABYDALE GO GO GO ja veel water drinken en ananas eten echt waar je valt er veel vanaf

DIKKE KUS NAJLA
Hey asilahnaj,

Is het nou zo dat je van ananas afvalt????????
Want volgens mij is dat wel fruit waar best veel suikers in zit, net als banaan...volgens mij kan daar best wat calorien in zitten...
IK weet wel dat je als je per dag 2 glazen met citroensap drinkt...dat dat wel helpt...bij het dieten

Groetjes...

23-01-2006, 11:40
GOEDE MOTIVATIE Powerroses GO GO GO IEDEREEN KOMAAN DAMES BINNEN TWEE MAANDEN HEBBEN WE DE LIJN DIE WIJ WILLEN IK HEB AL 1 LITER WATER OP KOMAAN meiden ik voel me echt goed dat wij meiden mekaar motiveren


DIKKE KUS NAJLA

23-01-2006, 11:42
ja watn ik ken een vriendin die 20 kg is afgevallen en ze at elke dag 2 ananasen de ananas verlicht je maag dus geloof mij eet ananas en citroen zeker

DIKKE KUS

23-01-2006, 12:15
Ik heb in de ochtend een sinaanappelsap gegeten en een crackertje met jam er boven op, en een flesje water.

De net heb ik een warm klein kopje soep gedronken?
Zit daar eigenlijk vet in? Marokkaanse tomatensoep?
En ik weeg 63 kilo en ik wil voor de 58 kilo gaan.

23-01-2006, 13:05


GOED ZO!!! Nadoria_Zinador houden zo en over de tomatensoep als het klein is dounia hanja oke ladies

hier mijn schema

ONTBIJT

magere yoghurt
appel
madarine

TUSSENDOOR

1 liter water

MIDDAG

2 kommen groentensoep
magere yoghurt
appel

in de avond ga ik zeggen wat ik gegeten heb oke LADIES

Dikke kus najla

23-01-2006, 13:05
EN NIET VERGETEN


WATER WATER WATER DRINKEN LADIES

23-01-2006, 13:15
Magere yoghurt drink ik ook veel van.

Heerlijk is dat en het maakt je ook nog vol!

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56