Bekijk volle/desktop versie : Wie is er getrouwd met iemand die de Marokkaanse nationaliteit heeft??



22-01-2006, 18:45
Ik heb een dringende vraag: Wie is er getrouwd met iemand die de Marokkaanse nationaliteit heeft en woonachtig is in Nederland of in een ander Europees land?

Ik wil dat weten, omdat je dan je documenten moet legaliseren in Marokko.
Wat hebben jullie of je partner gelegaliseerd? Is dat alleen je geboortekate of ook je verklaring van ongehuwd zijn?

Almouhim, vertel me alles alsjeblieft, moet het echt weten.........


Alvast bedankt........


Groetjes Loubna

22-01-2006, 19:21


Ewa saaaaaaaaaaaaaafi dames, kan niemand mij helpen????????????????

22-01-2006, 20:34
wat wil je precies weten ????

22-01-2006, 20:38

Citaat door mezig:
wat wil je precies weten ????
Ik wil weten of je een document uit Spanje ook moet legaliseren............ Of hoeft dat niet, omdat het al een Europees document is........

22-01-2006, 20:49


nee je hoeft dat document hoef je nie te legaliseren omdat het de e.u is , kijk wel in welke taal het is uitgerijkt want dan zal je het wel moeten vertalen bij een erkend vertaalbureau

22-01-2006, 20:58

Citaat door mezig:
nee je hoeft dat document hoef je nie te legaliseren omdat het de e.u is , kijk wel in welke taal het is uitgerijkt want dan zal je het wel moeten vertalen bij een erkend vertaalbureau
Oke thanks!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoef me dus geen zorgen te maken................

22-01-2006, 21:05
nee, ik heb zelf ook een zus die daarvandaan is getrouwd ik zelf heb al haar papieren geregeld je hoeft je geen zorgen te maken inshallah komt alles goed

22-01-2006, 21:12

Citaat door mezig:
nee, ik heb zelf ook een zus die daarvandaan is getrouwd ik zelf heb al haar papieren geregeld je hoeft je geen zorgen te maken inshallah komt alles goed